DEEP PURPLE - Machine Head
Co se týče Machine Head, mám z alba mírně...

DEEP PURPLE - Machine Head
Po tragickém počinu remixovaného alba Black...

RAGE - Afterlifelines
Nemohl jsem to najít ve vyhledávání. A díky za...

RAGE - Afterlifelines
On tu je z roku 2012, jen se na něj z novějších...

RAGE - Afterlifelines
Takže bez orchestru: 1. Secrets, 2. Perfect Man,...

RAGE - Afterlifelines
Tak za mě je taky nejlepší Secrets in a Weird...

RAGE - Afterlifelines
...Rage bez orchestru: 1. Secrets in a Weird...

ATTIC - Return Of The Witchfinder
Velice povedené retro, které mě bavilo už na...

RAGE - Afterlifelines
Za mě jednoznačně toto období. Kromě...

RAGE - Afterlifelines
Za mě byl vrchol deska Trapped! a pak ještě The...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax




JULIAN`S LULLABY - Prisoners Of Emotions

Tak ti nevím, milý Juliáne, jaké budeš mít po téhle ukolébavce sny, ale upřímně se obávám, že budou docela vlažné, fádní, obyčejné a místy až nudné. Aspoň takový pocit dýchá z druhého alba řeckých heavy symfoniků Julian`s Lullaby, kteří rádi do svých písní zapojují housle, hodně staví na vyvážené spolupráci mužského a ženského sólového zpěvu (byť díky tou, že se George Saddler nesnaží své hlasivky přehnaně přibrousit ani zdrsnět, na vyloženě klasický model krásky a zvířete příliš často nedojde) a na celkem přehledných melodiích. Bohužel, to co naznačuje již samotný název alba „Prisoners Of Emotions“ se stalo realitou a výraznější emoce zůstaly ukryté někde pod zámkem.

Tohle uvěznění emocí nejsilněji sálá ve chvílích, kdy Julian`s Lullaby vsadí na vláčné tahavé tempo a docela otravnou repetici ústředního motivu skladby, tak jako v melancholické „Death Angel“, která i přes to, že ve svém průběhu docela výrazně změní svou náladu a intenzitu a éterické poletování Anny Lullaby za zvuků poměrně masivně zhrublých kytar v úvodu zní příjemně křehce, díky otravnému refrénu (jako by se v něm ve značně zpomalenější verzi Juliáni chtěli přiblížit sugestivnosti Sisters Of Mercy, nicméně tohoto efektu se jim ani v nejmenším nedaří dosáhnout) strašně rychle ztratí atmosféru a nepodaří se ji nahodit ani prostřednictvím příjemně protažených Anniných hlasivek, ani pochmurnými houslemi. Do podobné bezzubosti sklouzne „Domino“ (přitom ten úvodní symfonický nádech, kousavé kytary i Annino koketování s operou slibuje mnohem záživnější zážitek), kde to omílání ústředního sloganu hrozně rychle unaví (i když zde určité napětí přece jen přinese záblesk agresivity v Saddlerově zpěvu), podobně utahá i rytmicky říkankovítá „Curse Of Gods“ s úvodním fanfárovým atmosférickým šálením a je docela zarážející, že daleko silnější skladby si Julian`s Lullaby schovali až téměř do samotného finále. Titulní „Prisoners Of Empires“ okovy emocí odemkne, už kraťoučký zvuk otevíraných dveří má své kouzlo, působivý je i vláčný chorál, velmi přirozeně zní posmutnělé housle i křehké piáno a až doomové melodické pohupování (možná nepřekvapí, že když dojde na zrychlení tempa, že se atmosféra začne vytrácet), v „Single Thought“ zase potěší zpěvná uvolněnost lehkonohé melodie.

Julian`s Lullaby sází na prvotní efekt, nástupy do skladeb mají celkem chytlavé, nicméně emotivní prázdnota většinu skladeb táhne do velmi šedivého průměru, ze kterého sice na pár momentů hlavu vystrčit dokáží, ale ta celková šedivost v konečném důsledku převládá.

Savapip             


www.julian-lullaby.com

YouTube ukázka - Hell`s Door

Seznam skladeb:
1. Angel`s East
2. Curse of Gods
3. Death Angel
4. Domino
5. Eyes of Gray
6. Hanging Crown
7. Hell`s Door
8. Prisoner of Emotions
9. Single Thought
10. Starbringer

Sestava:
Anna Lullaby - zpěv
George Saddler - zpěv, baskytara
Elias Negrin – kytara, klávesy
Charis Kambitsis - bicí

Rok vydání: 2017
Čas: 51:36
Label: Musica Productions
Země: Řecko

Diskografie:
2011 – Dreaming Of Your Fears
2017 – Prisoner Of Emotions

Foto: archiv kapely


Vydáno: 14.05.2018
Přečteno: 1143x




K článku zatím nebyly přidány žádné komentáře.


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09533 sekund.