SEZARBIL – Bleed For The Devil

Další pro mě neznámá partička. Podle obalu bylo jasné, co to na mě při poslechu vybafne a nemýlil jsem se – totální black metalová nálož. Trošku jsem se bál, jestli obsah bude stát vůbec za to. Black metal mám sice rád, ale řekl bych, že je dnes trh přesycen hodně podprůměrnými kapelami. Občas mě zaráží, co to ty vydavatelské firmy vůbec vypustí mezi lidi. SEZARBIL naštěstí velice mile překvapil...více

[21.04.2007]

[Venca Votruba]

PAŘÁT - Shadows From Underground vol. 1

Na sklonku měsíce března vyšlo jubilejní dvacáté vydání rock-metalového čtvrtletníku Pařát. S ním přišla i kompilace Shadows From Underground vol. 1, která nabízí pestrý výběr třiadvaceti rock/metalových skladeb od rozličných interpretů české i slovenské scény.

Na začátek musím podotknouti, že k produkci domácích hudebních tvůrců jsem poměrně skeptická, a proto se pokusím uvést alespoň ..více

[20.04.2007]

[Ascela]

[hodnocení: 3,5/10]

SDI - Sign Of The Wicked

Znamení zla. Působí na vás toto slovní spojení dostatečně depresivně? Tak to je přesně ta chvíle na zasunutí druhého (a nejpovedenějšího) alba SDI „Sign Of The Wicked“ do přehrávače. Věřím, že to je ten šálek kávy, který vám chmury z čela dokáže rozehnat.

SDI si totiž zachovali zásadní poznávací znamení – humor a bezprostřednost – a k tomu dokázali přihodit špetku chytlavosti i záblesků ..více

[18.04.2007]

13. Budějcká Rockparty – 14.4.2007, České Budějovice, KD Vltava

Na chystaný mejdan v KD Vltava jsem se těšil už dlouho dopředu. Ačkoliv měla akce v podtitulu už číslo třináct, tak pro mě to byla premiéra. Plakáty slibovaly výbornou sestavu a až na jednu větší výjimku se vše podařilo podle plánu. Tou výjimkou byly AGONY, kteří nedorazili, což jsem patřičně obrečel, protože jsem tuhle partu ještě na koncertních prknech neviděl...více

[16.04.2007]

[Venca Votruba]

SLAX - Tak trochu hustý country

Pokud se v tomhle textu o demu skupiny Slax „Tak trochu hustý country“ objeví výraz „zklamání“, bude to z jednoho prostého důvodu. Holt jsem si o téhle kapele vytvořil zcestnou představu. Přitom to nezačalo špatně. Obráceně natištěný obal, geniální název alba a asi nejstřelenější představovačka, jakou jsem kdy zaslechl. Úvod jako hrom…, po kterém jsem Slaxu nasadil pomyslnou šaškovskou čepici a ..více

[15.04.2007]

DEKADENCE, ELYSEUM, SACRAMENTO (Plzeň, klub Parlament 7.4.2007)

V plzeňském klubu Parlament se konaly krátké době dvě metalové akce. Po kapele PANYCHIDA, o které se ještě tu zmíním, se dostalo na další plzeňskou bandu DEKADENCE. Poučen z minulé akce jsem se rozhodl méně se věnovat zlatavému moku a více pozornosti dát hudebnímu dění. Jako první se na podium dostala mladá parta SACRAMENTO, která původně vzešla z DEFTONES revival. Už na první poslech bylo jasné v jaké hudbě se kluci vzhlédli. Čertužel se projevil neduh mnoha mladých ..více

[13.04.2007]

[Čárlie]

HEIDEN – Era 2

Velice příjemně na mě zapůsobila tahle fošna. HEIDEN (pro mě doposud neznámý pojem) hrnou šlapavý a hodně melodický black metal, který je opatřen českými texty. Největší výhodou tohoto CD je, že se opravdu dobře poslouchá. Skladby dokáží udržet pozornost posluchače naprosto bezproblémově po celou hrací dobu. Osobně musím přiznat, že mě hned tak nějaké CD černého kovu nebaví. V té záplavě desek proto musím hledat ty, které se vymykají. „Era 2“ je jedna z nich…..více

[12.04.2007]

[Venca Votruba]

SDI - Satan´s Defloration Incorporated

CIA, FBI, SDI, MAD, OSS, ABM, NMD…

Která z těchto zkratek, které spolu tak nějak vzájemně souvisí, vám připadá nejzábavnější?

Z uvedených mě rozhodně nejvíc dokázalo pobavit SDI. Nepředpokládám, že projekt americké obranné iniciativy (SDI) ve vás vzbudí ..více

[11.04.2007]

[13 komentářů ]

NINE INCH NAILS - Beside You In Time (DVD)

NIN opět včas vedle nás…

Industriální mašinérie Nine Inch Nails nás letos obšťastnila zbrusu novým koncertním DVD Beside You In Time. To mapuje loňské turné k desce With Teeth. Převážná část programu je ze zimní části turné (19 skladeb) z letní části je 5 dalších písní. DVD bylo také jako na všech ostatních deskách opatřeno přízviskem halo ..více

[10.04.2007]

[Madman-Forever]

ALEŠ BRICHTA - Nech si to projít hlavou

Od vydání 2 CD „Divadlo Snů“ neuplynul vlastně ani rok a Aleš Brichta s AB Bandem přichází s dalším materiálem. Tentokrát se všech 12 věcí vešlo na jedinou placku, ale i tak je to úctyhodný výkon. Ještě před vydáním novinky „Nech si to projít hlavou“ však přišla jedna smutnější zpráva o tom, že kytarista Mirek Mach opouští řady AB Bandu kvůli vytížení u ARAKAIN. Což je v době, kdy ARAKAIN hudebně stojí na jednom místě a tvorba Aleše se navrací ke kořenům, docela škoda. Ale na ..více

[09.04.2007]

[Čárlie]