MANOWAR, HOLY HELL, RHAPSODY ON FIRE - 16.3.2007, Plzeň

"Dneska je moderní, být trochu buzerant," zpívá jedna nejmenovaná plzeňská kapela. Řekl bych však, že daleko modernější (hlavně u nás) je nadávat na USA a hned potom pomlouvat MANOWAR. Ano, uznávám, že velkohubé kecy jsou spíše trapné, ale nechápu, co všechny tak popuzuje. Vždyť je to jenom komedie, obyčejný byznys. Pokud mi z toho naskakují pupínky, tak to přece nemusím sledovat. Ve finále jde přece jenom o hudbu a ačkoliv souhlasím, že novinkové album "Gods Of War" je ..více

[28.03.2007]

[Venca Votruba]

AURA FEST 2007 – 24.3.2007, Košetice

Historicky prvním ročníkem rockového festiválku pořádaného agenturou AURA žily tento víkend Košetice, jinak klidná obec nedaleko Pelhřimova. Největším lákadlem měla být karvinská skupina DOGA a bývalý zpěvák bláznivé bandy Harlej, Vláďa Šafránek. To však příliš předbíhám.

Start byl ohlášen na devatenáctou hodinu a festivalem ..více

[27.03.2007]

[Rocker-Tialk]

AXXIS - Time Machine

Stroj času lze využít různě. Ať už je to cesta do pravěku, návrat do budoucnosti, či prostý výlet, nekomplikovaný nějakým pochybným cílem. Axxis nasedli na svém osmém albu na podobně časovanou mašinku a během jediné jízdy zvládli absolvovat všechny zmíněné cestovatelské etapy. Svým pojetím metalu se opět vrátili do osmdesátých let, ze kterých jejich tvorba tradičně vychází. U mikrofonu kromě Bernharda Weisse odvedla velký kus práce zpěvačka Lakonia. Jak ukázala léta příští, Axxis ..více

[25.03.2007]

Maria BREON (HOLYHELL) - Heavy metalu jsem zasvětila svůj život

Z vystoupení HolyHell v pardubické hale jsem měl velice pozitivní pocit a tak jsem hned po skončení jejich setu vyrazil do zákulisí, pokusit se spáchat rozhovor s frontmankou téhle kapely, Marií Breon. Než jsem se s Marií setkal, několikrát jsem si zopakoval výukovou lekci v použití věty „jasně, zeptej se támhle toho“. V pozici slepičky, shánějící vodu svému kohoutkovi, jsem se zcela nečekaně ocitl u Joeyho DeMaia (ještě teď si pravačku umývám velice opatrně :-) ), který v tom neviděl žádný ..více

[22.03.2007]

WITHIN TEMPTATION - The Heart Of Everything

Vývoj se týká veškerého lidského počínání. Z některých podařených vývojových větví se stanou skvosty, ty nepodařené zapadnou, případně zcela zaniknou. A samozřejmě existuje něco jako standard, věci, které se drží zlaté střední cesty. O tom, po které z těchto cestiček vývoje se vydali holandští Within Temptation, pojednává tato recenze. Přichází nové album nazvané The Heart of Everything, v našich zemích vydané letos 12. března. Představme si nové album v kontextu hudebního vývoje kapely. ..více

[19.03.2007]

[Running Man]

[7 komentářů ]

MANOWAR - Gods Of War

Jelikož Amerika je zemí netušených možností, rozhodli se samozvaní králové metalu, že dost již bylo hodně muziky za málo peněz a rozhodli se přijít opět s něčím novým – speciálně pro své true a nejlepší fanoušky. Ano, za hodně peněz málo muziky. Od vydání alba „Warriors Of The World“ uplynulo už pět dlouhých let plných slibů o tom, jak bude nová deska přelomová a skvělá. V případě MANOWAR se musí obdobná prohlášení brát s rezervou, ale i tak je to myslím dost dlouhá doba na to, složit alespoň ..více

[18.03.2007]

[Čárlie]

[16 komentářů ]

[hodnocení: 2,5/10]

MANOWAR, RHAPSODY OF FIRE, HOLYHELL - 15.3.2007, Pardubice

Škoda, velká škoda, že se turné Manowar a Rhapsody Of Fire neuskutečnilo v původním termínu. O Holyhell se nezmiňuji úmyslně, neboť ti s tímto povzdechem nemají nic společného. Stačil jeden rok a do mé natěšenosti na vystoupení velkých jmen se vetřela nejistota a rozpaky. Odstartovalo to poslední album Rhapsody Of Fire „Triumph And Agony“, které rozhodně nepatřilo k tomu nejlepšímu, co Rhapsody Of Fire ještě jako Rhapsody dokázali vyprodukovat. A dorazilo to album „Gods ..více

[17.03.2007]

AXXIS - Eyes Of Darkness

„Co to děláš?“ „Já jsem…“ „Neslyším, nahlas!“ „…rozklepával nejtek, já jsem do toho…“ „Co?“ „…bouchal kladivem a omylem a ono se to zvětšovalo, zvětšovalo, až se zvětšilo, rozpláclo, já si vemu novej…“ „Takhle se rozklepávaj nejtky, co? Koudelko, já tě sleduju už dlouho…“

Takhle se rozklepávaj nejtky! Téměř co rána ..více

[15.03.2007]

TORTHARRY – Reborn

TORTHARRY by mohli vyprávět, jak je ten hudební průmysl nespravedlivý... Deska „White“ sice byla poněkud jiná, než předcházející tvorba, ale vysoké kvality jí nechyběly. Žel posluchači je nemohli najít, protože byly takřka rafinovaně schovány. Co tedy následovalo? Přesně to, co udělala většina kapel po svém experimentálním dýchánku – návrat ke kořenům. TORTHARRY tudíž nyní začínají opět tam, kde už jednou začínali... „Reborn“ je název, který mluví za vše. ..více

[15.03.2007]

[Venca Votruba]