Když někdo chce vzdát hold svým metalovým vzorům a inspiracím, musí mít nejenom dostatek kuráže, ale hlavně talentu. Je dlouhodobě známo, že to druhé hudebníkům ze španělské smečky Crisix neschází, a proto je moc dobře, že u nich došlo i na to první. Bylo totiž zaručeno svébytné pojetí předělávaných skladeb, stejně jako kotel nadšení a energie, kterou pětice španělských borců do svého díla vloží.
Pokud se původní tvorby Crisix týká, někdy mně zážitek z písní kazí přílišný sklon ke komplikované struktuře a ke groovu. Na tomto albu něco takového nehrozí. Vybíralo se totiž z rané americké školy, kdy byla nějaká moderna ještě hudbou vzdálené budoucnosti a vše šlo na přímou thrashovou dřeň. Španělé tento základ plně respektovali, a pokud do původních tónů chtěli přidat kus aktuálnosti, pak jedině po stránce zvukové produkce, což se jim také výtečně povedlo a staronové songy díky tomu znějí neuvěřitelně svěže a hlavně nadupaně.
Rozjezd alba zajistí předělávky od Vio-Lence a Nuclear Assault, které ideálně nachystají žánrový ring, s příchodem třetího válu "The ´Hood" (Evildead) pak vybuchne pravá thrashová bitka. Výběr skladeb je parádní, a pakliže patříte k pamětníkům, můžete si rovnou přichystat kapesník, protože při takovéto porci nostalgie je téměř nemožné neuronit nějakou tu slzu. Pokračujeme vzpomínkou na Forbidden a Exodus (od těch mohla být, pravda, zvolena ještě nějaká větší pecka, nežli "Toxic Waltz"), velkolepou gradaci díla zajistí námel "Imitation Of Life", jenž původně spáchali Anthrax, a posléze i Billy Milano ve svém projektu M.O.D. (pod názvem "Aren´t You Hungry?"). Předposlední coversong "C.O.T.L.O.D." od Testament bere dech, celou fošnu pak uzavírá riffově neodolatelný štoulec "Infectious Hospital Waste" od Demolition Hammer. A protože v tu chvíli máme za sebou pouhou půlhodinu hrací doby, není nic logičtějšího, než rozjet celou jízdu rychle nanovo a zároveň se těšit na další díl této coverové nadílky, pro jejíž tvorbu jsou borci z Crisix jako stvoření.
|