1130x

vzestupně
sestupně
vzestupně
sestupně

HARDLINE - Heart, Mind And Soul

Novodobá éra Hardline trvá už o mnoho déle než ta klasická ze začátku devadesátých let. Z té doby v kapele nezůstal kámen na kameni, jediným členem ze staré sestavy je zpěvák Johnny Gioeli. Toho před léty zaštítila firma Frontiers Music, která má největší zásluhu na tom, že Hardline fungují dodnes. Jakoby však jejich mottem byla fráze o držení se kořenů zuby nehty a o opakovaném vstupování do stejné řeky. Už jen to, že v sestavě Hardline deset let působí na pozici klávesisty ..více

[28.07.2021]

[Pepsi Stone]

WITCH HAMMER - AbsolutNO

Jsou to přesně čtyři roky, co jsem v souvislosti s řadou změn, které proběhly kolem jablunkovských Witch Hammer kladl u alba „D-Generation“ řečnickou otázku, zda se přerod vydařil. Odpověď tehdy zněla „téměř ano“. Jakoby přímočarosti muziky, obratnější chytlavosti, jasným lyrickým sdělením i větší pestrosti ještě něco chybělo. Na novinkové nahrávce „AbsolutNO“ to Witch Hammer našli. Aniž bych chtěl snižovat zásluhy nového bubeníka Davida Janáčka, ..více

[28.07.2021]

Billy F. GIBBONS - Hardware

Že jste si ikonického předáka ZZ Top Billyho Gibbonse nedovedli ještě před pár lety představit bez jeho vousatého dvojčete Dustyho Hilla a sympatického knírače Franka Bearda? To už dnes neplatí. Přestože ZZ Top stále vystupují se svým takřka neměnným repertoárem, novou desku radši ani neslibují, přestože od jejich posledního zápisu příští rok uběhne už deset let. Billy Gibbons se ale tvorby nových věcí vzdát nechce. Sice je jasné, že nikdy už nepředstaví nic nového..více

[27.07.2021]

[Pepsi Stone]

WINGS OF DESTINY - Memento Mori

Co se kostarické power-progové partě nepovedlo na předešlých studiovkách, to konečně zvládla v letošním roce. Řeč je o stopáži, která byla jednou příliš krátká, podruhé zase předimenzovaná. Třičtvrtěhodinka, na níž je rozprostřen playlist aktuálního alba "Memento Mori", je naprosto ideální. Ruku v ruce s tímto kladem jde i vyladění autorské strategie, kdy můžeme mluvit o sevřeném kompozičním tvaru bez nežádoucích výletů do území nudy...více

[27.07.2021]

[Pagan]

URIAH HEEP - Different World

Přestože album „Raging Silence“ znamenalo pro Uriah Heep další odražení se ode dna, situace na vyskakování zrovna nebyla. Kapela byla ještě plná dojmu z toho, že se jim jako první západní kapele podařilo udělat hned deset koncertů v Sovětském svazu, kde zaznamenali nevídaný úspěch, po vydání „Raging Silence“ však přišla studená sprcha. Deska totiž nejen v tisku, ale i u fanoušků zoufale propadla a jestliže se slabší alba s Peterem Goalbym dostala do britských hitparád, „Raging Silence“ se o tom mohlo jen zdát...více

[26.07.2021]

[Pepsi Stone]

KAPRIOLA - Rebellion

Na konci to zase začíná… Jak se zdá, u babské kapely Kapriola jsou konce a příslib nových začátků oblíbeným tématem. Pohrávalo si s ním pět let staré album „Na konci přijde začátek“, z desky „Rebellion“, vydané na sklonku loňského roku také opakovaně vykoukne. Ale proč ne. V kontextu toho, že od minulého alba došlo k několika změnám v sestavě - u mikrofonu Mar Qui nahradila Michelle, ke čtyřem strunám se od bicích přesunula Mercy, na její stoličku usedla Monika, s nedávným příchodem kytaristky Lucie Zelenkové..více

[26.07.2021]

Steve WHITEMAN - You`re Welcome

Americká hardrocková kapela Kix je stále živá a pravidelně (když to jde) brázdí zejména severoamerická pódia, na nichž platí takřka za stejnou stálici jako například Ratt či Warrant. Jelikož se nestačila zdiskreditovat neustálými výměnami členů, dá se považovat i za letitou jistotu. I přesto, že alba od začátku devadesátých let vydává hodně sporadicky a jak se zdá, k nové tvorbě se příliš nemá ani v současnosti. To ale neplatí o jejím předákovi Steveovi Whitemanovi, jenž v době nefungování Kix (kolem roku 2000) ..více

[25.07.2021]

[Pepsi Stone]

PLUGS OF APOCALYPSE - Sad Songs for Sad Dreamers

Italští Plugs Of Apocalypse jsou zajímaví řízci. Existují od roku 2008 a začínali jako deathcoreová mlátička. Je až k nevíře, kam po třinácti letech došli. Vydali dvě řadové desky a rozhodli se postupně měnit své žánrové směřování směrem k větší melodičnosti. Na pulty obchodů poslali další dvě alba a znovu přišly pro změny. Ty byly personálního charakteru a také skutečnost, že kapela přestala nahrávky vydávat sama, ale upsala se Volcano records...více

[24.07.2021]

[Supermartonátor]

V osmdesátých letech se počítalo s tím, že se Rough Cutt stanou velkými hvězdami. Měli k tomu všechny předpoklady, vrhli se na tehdy populární hair metal, který (snad po vzoru Ratt) zaváněl i Novou vlnou britského heavy metalu, ale byl hraný s nadhledem kalifornských floutků a disponoval podobnou vnitřní silou jako Quiet Riot v období megaúspěšného alba „Metal Health“. Jenže Rough Cutt neměli nikdy v osudu psáno, že z nich hbudou další Mötley Crüe nebo Ratt, ..více

[23.07.2021]

[Pepsi Stone]