ankety

vzestupně
sestupně
vzestupně
sestupně

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Savapip

Vlastně je to trochu paradox – při každoročním ohlížení se zpět zpravidla konstatuji, že uplynulý rok nebyl vůbec špatný, ale když mám dát dohromady výběr za poslední desetiletí, tak z pomyslných vah sundávám jedno album za druhým s myšlenkou, že proti deskám z devadesátek by se novější bratříčci (a to i u těch osvědčených jmen) asi jen těžko prosadili. Ale ono v tom roli hraje víc faktorů ..více

[ankety]

[28.04.2021]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - jirka7200

Jak tu již ve svém žebříčku přede mnou naznačil Pepsi, mnoho objevného se v rockové hudbě v posledních dekádách neděje, firmy ke všemu u velké většiny metalových nahrávek nadále nestoudně przní zvuk a vyloženě inovativní desky objeví jen fajnšmekr po velkém úsilí. Když jsem se probíral oblíbenými nahrávkami za poslední desetiletí, tak jsem s hrůzou zjistil, že místa nejvyšší u mě obsadily desky většinou hudebně retrospektivní, které svým obsahem odkazují do dob dávno minulých. ..více

[ankety]

[27.04.2021]

[jirka7200]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Pepsi Stone

Pokud si projdeme padesát let od vzniku hard rocku, tedy dobu, které se tyto stránky primárně věnují, zjistíme, že uplynulá dekáda rozhodně nebyla ta nejsilnější. Od průkopnických sedmdesátých let, přes zářivá zlatá osmdesátá až po experimentální a vzrušující poslední dekádu minulého tisíciletí se to jen hemžilo deskami, které se staly milníky v historii rockové hudby a každé ze zastoupených alb pomyslných žebříčků bylo naprostý skvost a jedinečný unikát. S příchodem roku 2000 jako kdyby se vše zlomilo. ..více

[ankety]

[26.04.2021]

[Pepsi Stone]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Eagle

Za notného přispění aktivního hraní a psaní o hudbě jsem se dostal k nepřebernému množství metalových nahrávek a vytříbil si svůj styl. Ten se zastavil někde na pomezí coru, thrashe a djentu. Občas mě přepadne toulavá a pustím si něco veselejšího a melodičtějšího, sleduju bubenická videa, baví mě poslouchat domácí tvorbu, miluju breakdowny a díky filmovému vzdělání se zaměřuji i na videoklipy. ..více

[ankety]

[23.04.2021]

[Eagle]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Supermartonátor

Sestavovat výběr Top 10 alb za poslední desetiletí pro mě znamená především to, že sakra stárnu! Za těch deset let jsem slyšel neskutečné množství muziky a tak vybrat pouhou desítku desek je složité. Po dlouhém mudrování a hádání se sám se sebou jsem došel k následující desítce...více

[ankety]

[22.04.2021]

[Supermartonátor]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Pagan

Souhrn více než deseti let je na první pohled lehce děsivý, protože člověk často neví, co bylo před měsícem, natož před dekádou. V případě muziky je to ale přece jenom jiné, vycházet se dá z vlastní mp3 knihovny, ale také bilancí, které na tomto webu zveřejňujeme každý rok. Bylo zajímavé zjišťovat, která alba se stala událostí dané sezóny a která naopak odolala zubu času. U některých interpretů každopádně nebylo možné určit pouze jedno album - v takovém případě doplňuji za názvem desky..více

[ankety]

[21.04.2021]

[Pagan]

[10 komentářů ]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE REDAKTORŮ METAL FOREVER - Moloch

Dát dohromady žebříček nejoblíbenějších nahrávek uplynulé dekády se zprvu jevilo jako velmi snadný úkol. Celkem rychle mi na mysl přišla dvacítka desek, které jsem měl v paměti zafixované jako mimořádně povedené a dobře si pamatuji, jak jsem je v době vydání do nekonečna sjížděl. Jenomže když jsem si je teď po letech pustil znovu, překvapilo mě, jak se můj pohled na ně změnil. Některé desky svůj původní lesk ztratily. Jiné naopak s přibývajícími roky nabraly na síle...více

[ankety]

[20.04.2021]

NEJLEPŠÍ ALBA DRUHÉ DEKÁDY NOVÉHO TISÍCILETÍ PODLE ČTENÁŘŮ METAL FOREVER

Musíme se přiznat, že když jsme před měsícem vyhlásili čtenářskou anketu o nejlepší album uplynulé dekády, měli jsme trochu obavy, jestli z došlých tipů půjde vůbec vytvořit nějaký smysluplný výstup. Přeci jen doba, kdy vycházely milníky rockové historie, které uhranuly masy, je už dávno pryč. V dnešní záplavě lehce dostupné hudby, nepřeberného množství hudebních žánrů a rozmanitého vkusu současného rockového posluchačstva se stává spíše ojediněle, že se větší množství lidí shodne na kvalitách té či oné nahrávky...více

[ankety]

[19.04.2021]

[10 komentářů ]

Redaktorská bilance roku 2020 - jirka7200

Celosvětová vlna COVID v roce 2020 tak nějak na celém světě zbrzdila rozjetý civilizační rychlík a člověk za jeho oknem mohl lépe zaostřit na krajinu kolem. Život se mi smrskl na putování mezi třemi záchytnými body – domov – zaměstnání – příroda, a z tohoto trojúhelníku jsem se krom dvou dovolených nevymanil...více

[ankety]

[26.01.2021]

[jirka7200]

Redaktorská bilance roku 2020 - Savapip

Tak ať to máme rychle za sebou – Covid. Tím je odbyté téma, která vloni (a bohužel patrně i letos) hýbalo úplně se vším. A můžeme se jít věnovat tomu zábavnějšímu. Na hudebním poli toho naštěstí bylo tolik, že tradiční sestavování žebříku je opět radost i řehole zároveň. A jelikož ten loňský rok byl náročný, opět si ulevím od jedné starosti a nabízím vám nahlédnutí do mých hudebních příchutí bez toho, abych vážil, jestli to které album bylo o ždibíček výš než ty ostatní. Ono se mi to stejně zase brzy promíchá,..více

[ankety]

[25.01.2021]