7.10.2022
NEIL YOUNG AND CRAZY HORSE
Legendární americký písničkář spojil síly s ..více

7.10.2022
BUSH
Kdysi velice slavní grungeři z Velké Británie stále ..více

7.10.2022
STEEL PANTHER
Srandisté z Los Angeles představí nového basistu Spydera ..více

7.10.2022
SIGNAL2NOISE
V době, kdy americká legenda W.A.S.P. nevykazuje mnoho ..více

7.10.2022
SLEEPING ROMANCE
Italští symfonici, v jejichž čele stojí zpěvačka Lina ..více

7.10.2022
BLIND ILLUSION
Znovu ze zcela jinou sestavou než minule se hlásí tato ..více






MEGADETH - Countdown To Extinction
Krasne album. Moje prve, co som od nich pocul. Sam ..

MEGADETH - Countdown To Extinction
Jen drobné hnidopišské upozornění - je chyba ..

THE HALO EFFECT - Days Of The Lost
Kvalitná práca od majstrov, či konštruktérov ..

PUHDYS - Wilde Jahre
Legendu o Stülpnerovi dávali v TV naposledy v r. ..

MEGADETH - Countdown To Extinction
Obal je od stejného autora, který o par let pozd ..

MEGADETH - Countdown To Extinction
Tahle deska je parádní, ale deset bodů jí ned ..

THE HALO EFFECT - Days Of The Lost
Je to přesně takový pohodový materiál, jaký ..

MEGADETH - Countdown To Extinction
Dodnes se pamatuju jak jsem šel po ulici a z repr ..

PUHDYS - Wilde Jahre
Zajímavé, že kapela má na svých stránkách s ..

MEGADETH - Countdown To Extinction
Tato nahrávka je další dokonalé dílo. Vnímá ..




Za poslední měsíc:
Ozzy OSBOURNE - Patient Number 9
2001x

Tobias SAMMET (AVANTASIA, EDGUY) - Avantasia žije, Edguy odpočívají!
1346x

OLYMPIC - Když ti svítí zelená
1271x

OLYMPIC - Kanagom
1244x

MEGADETH - Rust In Peace
1139x

OLYMPIC - Bigbít
1109x





článků celkem: 9389
recenzí: 7779
reportů: 589
rozhovorů: 580













Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax


SANHEDRIN - Lights On

Velký sanhedrin – tak se nazýval nejvyšší soud starověkého Izraele. Čítal sedmdesát dva členů, schvaloval zákony a trestal falešné proroky. V kapele Sanhedrin z Brooklynu jsou jen tři a svou muzikou by klidně mohli trestat falešné proroky tradičního heavy metalu. Ostatně, o něčem podobném mluví i bubeník Nathan „V době, kdy naši heavy metaloví hrdinové začínají mizet ze scény z důvodu podlomeného zdraví nebo kvůli měnícím se společenským konvencím, tak my, Sanhedrin, prosvěcujeme světlem okolní temnotu. Jsme připraveni vyvěsit heavy metalovou vlajku a i v těchto náročných a nejistých časech světu ukázat, čeho jsme schopni.“

Na rozdíl od stovek pouhých replikátorů ikon žánru přišli před sedmi lety Sanhedrin s podobným postupem, ale v invenčnějším balení, neboť konkrétní vzory dokázali skloubit do jedné formy. Na svém debutu „A Funeral for the World“ použili riffy Iron Maiden, temné nálady raných Black Sabbath i agresivitu Metal Church. Dokázali je smíchat se současným zvukem doomových spolků i akustickými mezihrami. O dva roky později zveřejněném následovníkovi „The Poisoner“ se kapele podařilo zachovat podobný náročnější přístup střídání nálad a temp, nebyly vyřazeny ani akustické mezihry a dlouhá sóla. Muzikanti se nebáli tyto nápady rozvinout a i přesto tři skladby, které překročily sedmiminutovou stopáž, dokázaly posluchače udržet v napětí.

V současné době se objevuje na trhu objevuje třetí album „Lights On“, na které lze aplikovat všechna recenzentská klišé, třeba to o třetím albu, co rozhoduje, zda soubor prorazí. Při jeho poslechu máte pocit, že se všechno usadilo na své místo, jako kdysi, když Priest představili „British Steel“ nebo Iron Maiden „The Number Of The Beast“. Pokud byste chtěli pojmenovat příčinu této pozitivní změny, najdete ji jen stěží. Soubor dále používá stejné výrazové prostředky i aranže, jako by ale do hry vstoupil neznámý producent, co kouzelným hřebenem učesal skladby do hitovější podoby.

Je to znát hed v úvodní „Correction“, která je riffy a atmosférou podobná Jidášovu „Překročení zákona“. Skladba nekompromisně uhání vpřed a ke konci se otáčky šplhají až do speed metalového tempa. Na podobném principu je vystavěná i titulní „Lights On“, která je obohacená pro Sanhedrin typickou akustickou mezihrou. Střednětempá vyřvávačka „Lost at Sea“ má, jako mnohé jiné na této desce, hitové parametry a přípomíná soubor The Runaways v metalovém balení. Dokazuje to i povedený klip natočený v historických prostorách King’s Theatre in Brooklynu. V „Change Takes Forever“ přímočaré tempo narušují komplikovaně použité perkuse. Následující rozsáhlá „Code Blue“ má bluesovou náladu, maskuje ji dusavý charakter bicích a částečně i rychlost. Skvělé kytaristovo sólo ukáže, že v této muzice nejde jen o tvrdost. Největším nářezem je speedová „Scythian Women“. Předposlední „Hero s End“ by jistě pochválil R.J. Dio a nechal by ji protlačit na album „Heaven & Hell“. Závěrečnou hard and heavy hymnu „Death Is a Door“ doplňuje akustické netypicky dlouhé intro i outro..

Blonďatá dračice Erica Stoltz se svými kumpány není žádným vymóděným spolkem z obálek časopisů, které se snaží vydělat na hudební retro módě posledních let. Jsou to rockoví dříči s velkým citem pro údernost i melodii a podobně to vidí i ve firmě Metal Blade, která po poslechu této desky neváhala a s kapelou podepsala kontrakt. Neváhejte ani vy, pokud by toto album bylo vydáno v roce 1982, dnes by bylo kultem a takových desek dnes moc nevychází.

Jirka Lulek             


www.sanhedrin.nyc

YouTube ukázka – Lost At Sea

Seznam skladeb:

1. Correction
2. Lights On
3. Lost at Sea
4. Change Takes Forever
5. Code Blue
6. Scythian Women
7. Hero s End
8. Death Is a Door

Sestava:
Erica Stoltz – zpěv, basová kytara
Jeremy Sosville - kytara
Nathan Honor - bicí

Rok vydání: 2022
Čas: 41:10
Label: Metal Blade Records
Země: USA

Diskografie:
2017 - A Funeral for the World
2019 - The Poisoner
2022 - Lights On

Foto: archiv kapely


Vydáno: 23.03.2022
Přečteno: 556x




K článku zatím nebyly přidány žádné komentáře.


 
Metalforever.info © 2006 - 2022     RSS - články

stránka byla načtena za 0.43509 sekund.