16.10.2019
RUNNING WILD
Rolf Kasparek připomene svou kapelu novým materiáeml. ..více

16.10.2019
KEEL
Někdejší američtí hairmetalisté nabízejí svým ..více

16.10.2019
TAYLOR HAWKINS AND THE COATTAIL RIDERS
8.listopadu přijde s další sólovkou "Get The Money" ..více

16.10.2019
HER CHARIOT AWAITS
Nový projekt postavil kytarista progresivních Adrenaline ..více

16.10.2019
ECLIPSE
Hardrockeři ze Švédska přivítali ve svých řadách ..více

16.10.2019
BURNT OUT WRECK
Heavymetalisté z britských ostrovů, kde působí i ..více






SINNER - Santa Muerte
Pokud se mně to s něčím neplete, tak Sinner ud ..

CORELEONI - II
Asi sa Ronnie Romero nezúčastnil konkurzu do Got ..

THE 69 EYES - West End
Ač zdaleka nejsem vyznavačem gothiky, byl jsem n ..

DYMYTRY - Agronaut
Bude recenze Revoltera? ..

BLACKRAIN - Dying Breed
Jen pro upřesnění. Ca plane pour moi je cover s ..

L.A. GUNS - The Devil You Know
Já to rozseknu. Mělo vyjít v 12.10. 2018, ale v ..

L.A. GUNS - The Devil You Know
Jo jo o London.Nene nějak v říjnu 2018 jsem se ..

SAINT DEAMON - Ghost
Opravdu zbytečně dlouhému albu naštěstí pom ..

L.A. GUNS - The Devil You Know
Teď mluvíme o čem? O těch London? Ty jsou pře ..

L.A. GUNS - The Devil You Know
Pepsi bude dodatečná recenze?Sice je to z roku 2 ..




Za poslední měsíc:
Kolinss (DEBUSTROL) - Spěcháme maximálně jen na pivo
1720x

ARAKAIN - S.O.S
1227x

ARAKAIN - Legendy
1080x

ARAKAIN - 15 Vol.1 & 2
985x

ARAKAIN - Apage Satanas
953x

SONATA ARCTICA - Talviö
936x



27.10.2019
HOUBA, POZOR MAMUT, BANDA...
Havlíčkův Brod - Oko Klub, začátek od:20:00, vstupné: 150

02.11.2019
ATOMOVÁ MIHULE, ČERSTVĚ NATŘENO, NEVIDIM, GIGIGANG, APPLE SPOKESMAN...
Havlíčkův Brod - Oko Klub, začátek od:19:00, vstupné: 150

10.11.2019
DOPETHRONE (can) sludge na evropský tour! GOSPEL OF THE FUTURE (cz) tuzemská ..
Praha - 007 Strahov, začátek od:20:00, vstupné: 23:00



článků celkem: 7191
recenzí: 5883
reportů: 564
rozhovorů: 378













Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax


DEATHBOUND - Doomsday Comfort

Druhé řadové album finských grinders Deathbound bylo posledním producentským počinem zručného Mieszko Talarczyka předtím, než jeho nitku života krutě přetnula nechvaně proslulá asijská tsunami. Ke cti mu slouží, že se jedná o opravdu důstojný konec(?) studia Soundlab, neboť ironicky pojmenovaný kousek „Doomsday Comfort“ (viz zakuklenec v plynové masce sedící na křesle s televizním ovladačem v ruce) rozhodně nepatří na scéně nekompromisního řinčení mezi outsidery. Pokud vám něco říkají notoricky známé firmy jako Rotten Sound či industrial blackeři …And Oceans, pak vězte, že Deathbound není žádná začínající partička rebelujících mladíků s mlékem (krví) kanoucím po bradě, nýbrž spolek zkušených muzikantů pocházejících právě z oněch dvou jmenovaných kapel. Zvuk Soundlabu bezpečně identifikujete hned po prvním úderu do strun – klasicky extrémně nabustrovaný lomoz kytar, u bicích silně vytažená „čína“ a crashe. Ve stylu nazvučení logicky jako vždy uslyšíte Nasum a (hlavně) Rotten Sound, avšak to je ten samý problém nechtěné unifikace, s jakým svého času sveřepě válčila švédská studia Abyss či Sunlight. I přes úmyslně trošku zastřeně pojaté vyznění si můžete všechny pasáže hněvu a antilidské averze plně vychutnat – srozumitelnost desky je navzdory grindovým tempům dobrá, na nějaké tuctové G.core škopky ani nemyslete. Výrazová škála hudby se táhne tu přes povinné úseky ofenzivní střelby, tu se zapoguje v grindově/punkovém umca-stylu, onde nějaké to kopákové extempore, celá plocha půl hodinky zní dynamicky a zdravě proměnlivě.

Forma vokálu není pojata jako klasická výlevka, frontman Kai používá hlavně vypjatý křik – to je jeho nejmarkantnější zápor i klad. Kdyby měla deska variabilnější zpěv a Kai využíval častěji třeba hluboké deathové polohy, bylo by zachycené drcení ještě efektivnější. Avšak při pohledu z druhé strany zjišťujeme, že on ten nepolevující soustavní křik zase působí zintenzivňujícím dojmem, tudíž verdikt „vadí / nevadí“ ponechám na osobním vkusu posluchače. Jako „pěvecké“ hosty podprahově registrujeme Mogge Lundina ze švédských 2 Ton Predator v „Inside The Nothingness“ + „In The Mud“ a postmortem hlas ze záhrobí samotného Mieszka v „Hell Today – No Tomorrow“. Textově je mi „Doomsday Comfort“ sympatický, v lyrice pokrývající nemilé záležitosti jako lidský hyenismus, sociální&psychické problémy či životní standard jedince během chemicko-nukleárního konfliktu se nacházejí velmi zajímavé slovní obraty a hesla, jež snadno uvíznou v paměti („Extinct“, „For The Rats“, „Spill The Blood“…). Pokud umístíte rudočerný kotouček do výsuvného chřtánu mechaniky vašeho počítače, bude vám umožněno shlédnouti pohyblivé obrázky k třetí „Extinct“ a závěrečné „Gasmask“ - první z nich je studiový klip (tvořený ve stejném místě, kde se rodil shot na „Nemo“ od Nightwish), druhý je v duchu černobílých live záběrů kombinovaných s tradičními válečnými obrazy. „Doomsday Comfort“ dokázal, že i blackmetalisti z …And Oceans umí hrát grind jako řemen (rottensoundovský Q se na komponování překvapivě nepodílel). Velmi dobrá deska, podotýkám nejen pro příznivce „Shnilého Zvuku“. Těch pár překlepů v jinak líbivém bookletu vlivem nedotažené kontroly před tiskem obalu považuji jen za pihu na kráse.

Štembus             


www.deathbound.net

Seznam skladeb:
1. Ghost Among The Dead
2. Doomsday Comfort
3. Extinct
4. Inside The Nothingness
5. Chokehold
6. Take Left
7. For The Rats
8. I God
9. Spill The Blood
10. In The Mud
11. Hell Today - No Tomorrow
12. Remake The Improved
13. Gasmask
+ multimediální sekce (2 klipy, galerie, wallpapers)

Sestava:
Kai - zpěv
Pete - kytara
Q - baskytara
Sami - bicí

Rok vydání: 2005
Čas: 33:18
Studio: Soundlab
Label: Dynamic Arts Records / Metal Age Productions
Země: Finsko


Vydáno: 25.08.2005
Přečteno: 2700x




K článku zatím nebyly přidány žádné komentáře.


 
Metalforever.info © 2006 - 2019     RSS - články

stránka byla načtena za 0.17035 sekund.