RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku LEGION OF THE DAMNED - Feel The Blade


- Savapip

to Warrior: díky, mluvíš mi z duše a byl bych rád, kdybych se téhle soudržnosti někdy dožil - tímto zdravím všechny kolegy, se kterými jsem měl příležitost poznat, že by to skutečně fungovat mohlo ;-)

19. 01. 2009 12:37

- Venca Votruba

Warrior: Díky za příspěvěk! Máš absolutně ve všem pravdu...

19. 01. 2009 12:34

- Warrior

Sakra chlapi, dyť máme všichni rádi tvrdou muziku ne? A právě v dobách kdy se tenhle styl u nás netěší moc velké popularitě a je opomíjenej, bysme měli my rockeři a metloši držet při sobě a společně se snažit s tim něco dělat. Že si tu budete kydat hnůj na hlavu nikomu z vás neprospěje. Já sleduju všechny ziny, o kterých ste se tu bavili už nějakou dobu a i když mám na kvalitu každýho z nich poměrně jasnej názor, jsem rád, že v těchhle dobách někdo investuje tolik času a energie bez vidiny nějakýho zisku do propagace tvrdý muziky. Dobře si pamatuju, že začátkem 90. let, kdy sem na psacím stroji s vystřiženými obrázky většinou z německejch časáků vytvářel svůj zin, kterej sem rozesílal poštou, panovala mezi zinaři soudržnost, přátelství a respekt k práci druhého! A to i když většina těchhle zinů byla po všech stránkách ryze amatérskou prací. Nakonec, kdyby se aktéři týhle diskuse sešli někde u piva, aniž by se znali, možná by si rozumněli mnohem víc, než si myslej. To je ode mě vše! Support true music headbangers!

19. 01. 2009 12:32

- Venca

Co si myslet o tom, když redaktor shazuje jiného redaktora. Píše, že neumí psát, že tomu nerozumí, přitom na tom není sám slavně. Co pořád chceš slyšet, bylo tady jasně řečeno, že se nám tenhle styl diskuze taky nelíbí. Nepřehání už se to? Vždyť je to blbá diskuze. Kdybych měl brát všechny tyhle diskuze vážně, tak už ležím v rakvi :-)

19. 01. 2009 10:46

- Honza

Ano táhne se to třeba několik měsíců... Ale je normální nechat se urážet od redaktora (který by podle mě měl být nad věcí, protože je to jeho činnost, která tohle úskalí obnáší). Tenhle Heide ale začal sám od sebe (a ne jen tady - doporučuji přečíst i jinde). Co si o tom myslet?

19. 01. 2009 10:10

- Venca Votruba

Jenomže tohle se táhne už několik měsíců. Bez účasti heideho. Ono nekonečné urážení redaktorů (bohužel většinou od jiných redaktorů) též není úplný košér ;-) Mně je líto, co se tu už poměrně dlouhou dobu děje. Jak říkal Štěpán z Abyssu - nikdo z nás za to nic nemá, je to FANOUŠKOVSKÁ věc. Tak proč pořád být na ostré nože? Nechápu. Někdo to holt bere až přehnaně vážně...

19. 01. 2009 9:08

- Honza

Je to jen o tom, že čtenář se nenechá urážet od redakce, pakliže má odlišný názor na jinou desku. Doporučuji pročíst Heideho komentáře a urážky na jiných serverech, to se člověk skutečně pobaví a zarazí ho to. Je mi toho člověka skutečně líto.

19. 01. 2009 8:23

- Honza

Doporučuji, opět pročíst jak tahle válka začala. Buďte soudní pánové... Zameťte si skutečně pod svým prahem

19. 01. 2009 8:21

- Savapip

to Ratslayer: Dong nechť klidně dřímá ve své sluji ;-), já jsem si dobře vědom toho, jak a kde botka zatlačila, a s tímhle vědomím se (nepříliš hrdě...) čelem k masám postavím i bez vydatné Dongovy muskulatorní podpory :-).

19. 01. 2009 6:11

to all - Ratslayer

chlapci a děvčata, jak dlouho se na místo muziky budeme, zaobírat žabomyšími válkami. Ze všech diskuzí okolo Heideho(ač mne to velice mrzí) musím říci, že jak Heide takvšichni kdo se nechali strhnout k vulgarizmům a urážkám, si nemají co vyčítat a z důvtipem,či hudebnám rozhledem to nemá mnoho společného. Jediný dojem jaký jste tu udělali, že se ne nepodobáte hrdinům naší politické scény. Jeden jak druhý se nad sebou zamyslete a už dejte pokoj, je to tu jak po 10ti pivech ve 4. cenový :o(( A do Savapipa se nenavážejte neb tu má svého Donga a zle by se Vám vedlo :o))) viď PIPKU

19. 01. 2009 0:58

- Honza

Co dodat. Popřečtení komentářů na jiných zinech lze jen konstatovat, že Heide aka Urahn aka Wenzl a dalších x nicků je naprosto chorý člověk

18. 01. 2009 13:22

- Empty

Už jsem se do zdejších diskusí nechtěl zapojovat, ale chtěl bych jen poukázat na to, že urážení a napádání není heidiho specialitka jen na tomto zinu. Doporučuji se rovněž podívat na Metalnation a diskuse pod recenzemi posledních In Flames či Meshuggah, kde se ten samý člověk (tentokráte pod přezdívkou wenzl) rovněž dost nevybíravě naváží do ostatních. Na Volume Max se zas můžete rovněž pod recenzí posledních In Flames pokochat nad příspěvky jistého urahna (rovněž heide). A na Abyssu jsou to zas příspěvky pod AC/DC a Queen pod přezdívkou mireček a v diskusi pod recenzí nové Metallicy se ten samý člověk naprosto stupidně prezentuje jako vašek. Myslím, že když si všechny uvedené příspěvky srovnáte, všechni vám do sebe pěkně zapadne. Dobře si pamatuji, že podobnými výlevy dotyčný trpěl pod přezdívkou urahn na Experience magu, kde před MF působil, ale kde naštěstí měli tolik pudu sebezáchovy, že se ho rychle zbavili... To, myslím, tvoří poměrně ucelený pohled na tohoto člověka a jeho vyjadřování a jasně dokazuje, že u počátků všech urážek, napadání a rýpanců nebyl nikdo z Abyssu, Metalnation, ani VolumeMaxu, ale heide sám osobně... Kdo nevěří, nechť prověří;) Jinak jsem napočítal celkem sedm různých indentit a myslím, že jsem neodhalil ani polovinu z diskusních kopanců, kterých se dost možná tento člověk dopouštěl i na jiných zinech. Tímto diskusi na téma "heide" ze své strany končím a přeji MF hodně zdaru a méně podobně agilních redaktorů...

18. 01. 2009 13:04

Dodatek - Snape

Mrzí mě jen, že musím řešit a jakkoliv objahovat oblasti týkající se jiného zinu, když by se v komentářích spíš měla řešit hudba a daná deska, což jsem svým prvním komentářem splnil. V tom druhém komentáři, už jsem se zkrátka neovládl, což mě teď zpětně také mrzí.

18. 01. 2009 12:22

- Snape

U této recenze jsem to opravdu nemyslel jako urážku a těm co si toho všimli děkuji. Jen mi přišlo trochu zcestné, když autor napsal, že důvody znovuvydání nezná. Tak jsem jen prostě tuto informaci doplnil. Recenze je totiž informativní literární útvar, který by měl danou problematiku vysvětlit, proto jsem si dovolil jen doplnit věc, která je dle mého hlediska celkem důležitá, když si ji heide (neboli urahn) neověřil. Chápu, že nikdo není dokonalý a samotnému se mi mockrát stalo, že mi kdejaké články čtenáři opravili, že tam byly nějaké disinformace, ať u roku či místa původu kapely... To je v pořádku. Aspoň autoři ví, že lidé jejich články skutečně čtou a reagují na ně. Proto reakci heideho na můj příspěvek beru jako neoprávněnou, útočnou a naprosto nediskutabilní. Když jsem se prodíral tou masou vzkazů narazil jsem i na názor, že můj domovský zin je jeden z nejhorších. To samozřejmě beru. Každému se u nás líbit nemusí a nikoho nenutím, aby tam chodil a četl naše články. Ale dostali jsme i kladné reakce od jiných čtenářů. Díky bohu za ně. A i když třeba nemáme takovou návštěvnost jako ostatní, tak se aspoň nesnažíme naše čtenáře v komentářích urážet, napadat nebo si znich dělat jakýmkoliv způsobem srandu. Respektujeme jejich názory, ať jsou jakékoliv a jsme rádi, že k nám pravidelně chodí. To by mělo být nejdůležitější.

18. 01. 2009 12:18

- Honza

Tak pod to se maximálně podepisuji, něco podobného se opravdu nikde jinde nevidí. Recenzent by podle mě měl nesouhlas přijímat, ne ihned vypálit do bezmyšlenkovitého protiútoku, ze kterého nikdy nemůže vyjít jako vítěz, naopak poškodí tím jedině sebe (což v případě tohohle člověka zase nebude nikoho mrzet), ale především pak redakci a celý zin samotný. Zrovna ty Savapipe píšeš nejlépe z celého zinu a určitě nechceš, aby si každý ukazoval na MF prstem s názorem, že jde o server, kde se v podstatě nikdo nemůže svobodně vyjádřit, protože je hned urážen. Takhle skutečně ne pánové...

18. 01. 2009 10:10

- Savapip

to Necro: Nemusím reagovat, ale budu, protože překrucuješ. Jasně jsem řekl, že s heideho stylem argumentace nesouhlasím a že to je urážlivý faul vůči čtenářům a podtrhuju Tvoje slova že „právě recenzent by měl mít toliko slušnosti a důstojnosti, aby se s tím vypořádal se ctí a místo ubohých urážek, reagoval věcně a slušně“. Takže mi, prosím, nepodsouvej níže uvedené argumenty jako něco, co bych prohlásil. Ano, chyba byla na naší straně, já to znovu uznávám a znovu říkám, že věřím, že se to nebude opakovat. Na nikoho vinu nehážu, jen se snažím dovolat elementární slušnosti na všech stranách. Pro Tebe je tvrzení, že heide je agroblbec fakt, nikoliv urážka. Proč by pro heideho tedy nemohl být diletant či lumen faktem, nikoliv urážkou, v čem je ten zásadní rozdíl (pro jistotu znovu připomínám, že mi podobná argumentace je těžce proti srsti)? V tom, že heide je redaktor, já vím… A Snape? Třeba jen slyším trávu růst, ale v kontextu s diskuzí AC/DC jeho příspěvek beru jako cílenou provokačku, kterou z mého pohledu heide neustál…

18. 01. 2009 10:04

- Necro

To Savapip: Tvoje hrdinství je pěkné, ale já nespatřuji na první reakci Snapea nic urážlivého či dokonce napadajícího. Heideho rakce naopak urážející je. Pokud vím, sám si v jedné nedávné diskusi trdě vystupoval proti obviňování z diletantství a teď ti to, jak se zdá, příliš nevadí. A že si někdo z konkurence navíc dovolí vyjádřit odlišný názor, na tom nespatřuji nic provokujícího ani urážejícího. A i kdyby bylo, právě recenzent by měl mít toliko slušnosti a důstojnosti, aby se s tím vypořádal se ctí a místo ubohých urážek, reagoval věcně a slušně (klidně může dotyčného "rejpala" zesměšnit, ale jde to i bez diletantů, lumenů, či vychloubání se recenzenta, kterak je nejlepší a kterak všechno ví). Nemyslím si o nikom z vaší redakce, že by byl hlupák, ani nemám zapotřebí nikoho jen tak pro zábavu napadat. Ale pan heide je opravdový diskusní agroblbec a tady bych to nebral ani jako urážku či sprosté slovo, ale holý fakt. A ty bys jako zástupce šéfredaktora neměl hodnotit chování čtenářů či autorů z jiných zinů, ale jak sám vtipně uvádíš, chtělo by to nejprve zamést před vlastním prahem a ten vám tento autor zasvinil natolik, že pouhé koště zřejmě nepostačí... Argumentace typu: "On je sice sprostej, ale konkurence ho provokuje" nebo "Hele, tendle čtenář je taky sprostej, tak proč by nemohl být i náš redaktor?" považuji za trochu hloupé a zcestné. Tohle není žádné neviňátko napadené zlými a krvelačnými konkurenty a čtenáři, ale drzý egoistický spratek, který pošle do příslušných míst každého, kdo nebude s jeho příspěvky souhlasit. A to se bude vléct neustále dál a lidé si toho brzy všimnou. Pokud nechceš házet vinu jen na konkurenci či čtenáře, zkus, prosím, autora aspoň poučit o slušném chování a vystupování v diskusích. A už tu vážně nebudu ztrácet čas. Nemusíš reagovat, jenom si to přeber...

18. 01. 2009 9:13

- Savapip

To Honza: stoprocentně souhlasím s Tvojí poslední větou, upřímně řečeno, byl jsem z předchozí debaty (AC/DC) docela znechucený, mrzí mě, že došla takhle daleko a věřím, že se to opakovat nebude. Ale i když se stylem heideho argumentace nesouhlasím a vůči čtenářům ho považuji za docela brutální kopanec, zastávat se heideho (a kteréhokoliv z kolegů) budu do té doby, dokud příslušníci dalších zinařských klanů budou záměrně provokovat a neuznají právo druhého na vlastní názor. Nebo snad Snapův příspěvek v téhle (LOTD) diskuzi považuješ za nezištnou snahu uvést informace na pravou míru? Já ne. A všimni si i toho, že heide není v těhle diskuzích jediným, kdo na urážku odpovídá urážkou a na provokaci provokací…, bohužel. To Necro: nejspíš budeš zařazen do slosování, těš se :-)! Věř mi, že kandidáty na hudební nenahraditelné vševědy a všechnovidělvšudebylaodvšehomámklíčediskusenepřipouštiče Ti doporučím daleko lepší ;-). Ano, máš pravdu, nemáme zapotřebí podporovat komplexy méněcennosti (v nepravidelných intervalech je z nich obviňován prakticky každý člen redakce a já stále nemám pocit, že b jím někdo z MFMM pisálků trpěl), nemáme zapotřebí podporovat všeobecnou prudu (a znovu říkám, mrzí mě, že vyšla i z našich řad), ale nezapomeň na to, že jste si s Honzou ani jeden neodpustili to svoje agro-rýpnutí…, a co teď, mám Tobě dát za pravdu a heideho odsuzovat nebo přeměřovat kdo z vás přešlápl čáru hloub a dál? Pojďme se radši zase bavit o muzice…

18. 01. 2009 7:59

- Honza

to zastávání se za "svýho" redaktora není na místě, fakt tim tenhle zin trpí. tohle vážně není normální, podle mě je to opravdu agroblb, který si nevidí do pusy, kde je nějaká kultura? člověk si chce přečíst článek a ne urážení nesouhlasných čtenářů ze strany redakce.

18. 01. 2009 1:15

- Necro

Tipuji áčko, ale chci strávit víkend s heidem, neboť ten jistě k daným tématům má mnohem víc co říct:)) Navíc by nás všechny mohl poučit o hudbě, neboť té jak jsem si všiml rozumí jedině on a nikdo jiný:) Co říct víc? Heide jen další agroblbec, který si jen potřebuje někde vylévat své komplexy méněcennosti a je smutné, že mu to tu vůbec někdo trpí. To je vše, co bych k této diskusi chtěl říct, tohle nemáte zapotřebí...

17. 01. 2009 23:20

1 2 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08444 sekund.