RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku METALOVÁ IDENTITA NA PIEDESTALU


- Venca Votruba

To je samozřejmě problém. Moc dobře chování těchto lidí nechápu. Dřív byl všechno metal, nebo bigbít, jak řekl Kolinss. Dnes je hevík pro buzny, a death je zase hnusný blití. Kde je vzájemná tolerance?

12. 04. 2010 12:57

- Ray

Ale člověče, já když si to po sobě četla, tak mě to taky zarazilo a lekla jsem se, že jsem to tam fakt napsala :D. No nic :D. Souhlas s Verčou, taky nemám ráda extrémní fanoušky. Já nikomu necpu, co se líbí mě a docela mi vadí, že je člověk terčem kritik jenom proto, že se dostane do bandy tvrďáků s tričkem Helloween a musí poslouchat jejich řeči.

12. 04. 2010 12:41

- Pagan

Ano, tahle nesnášenlivost uvnitř metalové komunity je další z trapáren, bohužel velmi často vídaných. S tím pÁřením jsi mě vylekala, ale naštěstí tam ten háček není! :-))

12. 04. 2010 11:32

- Veronika

Projevím se jako úchyl, ale u Ray čtu: "Zastávám se Pagana v tom páření... j". Jinak k tomu paření to taky záleží na kapele, jak už tady padlo. Když je to něco živýho a veselýho, tak si zapařit, nebo na takový ten Vencův bordel, na to se dá dobře lítat v pogu, ale jsou kapely, u kterých to prostě nejde, jak zmínil Martin. A k tomu rapu - ti lidi možná v tý muzice nepotřebujou mít něco hlubšího. A stejně, i metalisti se vzájemně pomlouvaj a nesnášej, když se potká blackař se speedařem, tak se mu ve většině případů blackař akorát vysměje, že je speedař buzerant a obráceně to funguje taky. I já se přiznám, že nemám ráda takový ty extrémní fanoušky, kteří si koupou za to svoje a ostatním, kterým se to nelíbí, nadávají do blbců.

12. 04. 2010 11:12

- Tassadar

Martin: Spíš ta druhá možnost.) Co se paření týče, podepisuji se pod názor Ray, štvou mě namol týpci, co v ráži povalí na zem půlku kotle, ale stejně /spíš ještě více/ mě vytáčejí nanynky s tunou piercingu, znuděným výrazem a kamerou v ruce /jenom přirovnání/. Vážně, lidi, proč na ty koncerty chodíte, když nejste schopní kapele předvést jakoukoliv podporu? Myslíte, že to neustálé hecování frontmanů je jen pro srandu králíkům? Co si asi kapela řekne, když vidí znuděný dav? Možná něco ve smyslu "jéje, tyhle naše hudba asi nebaví, tak sem příště už nepojedeme". Zkrátka fakt neporozumím lidem, co přijdou na koncert oblíbené kapely a celou dobu jen chladně stojí.. když tu kapelu máte rádi, proč jí to neukázat? A když ji rádi nemáte, proč jste chodili na koncert?

8. 04. 2010 23:32

- Martin

Tassadar: na to ti odpovedať prirodzene neviem, lebo keby som vedel, zrejme by som počúval ten rap :D Ale zober si, že by bolo umenie vidieť niečo viac práve v rapovani, ked "to" tam nie je, pricom v tom nasom "to" je a skor ci neskor si to tam (kazdy vo svojej forme) najdeme. Takze 1) bud su tak "osvieteni", alebo naopak 2) proste len nedokazu hudbu vnimat takym sposobom ako my a pocuvaju rap, lebo im to staci (a tak pocuva hudbu vacsina populacie). A ich texty radsej nekomentujem a to vztahujem aj na pop celkovo....

8. 04. 2010 20:04

- Savapip

to Pagan: :-), já to myslel obecně, ne konkrétně ;-))

8. 04. 2010 12:32

- Ray

Zastávám se Pagana v tom paření... já jsem (když jde o moje oblíbené kapely) klasický headbanger a občas mě lidi v publiku dokážou naštvat. Chápu, že si každý užívá koncert podle svého, ale nechápu dva extrémy - lidi, co paří tak moc, že tím otravují, popřípadě dokonce ohrožují své okolí a prostě si nedají říct, že mě ten jejich loket v žebrech opravdu bolí nebo že nechci mít celý záda od piva a pak ten protipól - lidi, co se tváří znuděně a je jim zatěžko i zatleskat. Když je publikum takhle mrtvý, tak to přece kapelu nemůže ani bavit. No a co se týče hip hopu a tomu podobných stylů, k tomu se snad ani vyjadřovat nebudu...já tomu asi nerozumim :D

8. 04. 2010 11:54

- Venca Votruba

Ono je to fakt o úhlu pohledu. Člověk si to samé může myslet o grindu, což je pro někoho neskutečný bordel. Já v tom také vidím umění, životní postoj...

8. 04. 2010 11:33

- Pagan

Kolegové, nikde jsem nenapsal, že kdo nepaří jak hovado, je divnej, poznámka se vztahovala především k lidem, kteří si koncert znuděně odstojí, případně odfotí. Jiných hudebních stylů jsem se mám pocti taky nijak "nedotknul", naopak mě baví jak zmíněný rap či hip hop, ve výjimečně sentimentálním rozpoložení snesu i dechovku :-) A Savapipe, Tvé rýpnutí bylo natolik očekávané, že mě vůbec nepřekvapilo :-)

8. 04. 2010 11:25

- Tassadar

K té "hloubce".. já zkrátka za tou hudbou vidím něco víc -> skill muzikantů, rozsah a schopnosti zpěváků, neotřelost melodií, originální prvky.. a to třeba v tom rapu fakt není /nezkoušejte mi namluvit, že je něco těžkého na tom, dát si ruku před hubu a prskat:) /, čili otázka na vás -> co si myslíte, že tu "hloubku" představuje třeba v rapu? Měly by to být texty, ne? Ale ty jsou z 99% tak zoufale stupidní, až je to k pláči.. P.S.: Kdysi jsem taky zastával názor, že na tom "asi něco bude".. ovšem od doby, co jsem slyšel písničku "rock" od nějakého supercro z čobolska, mám vůči rapu neskutečnou averzi.. když se mohou oni štvát do něčeho, čemu vůbec nerozumí, navíc tak neskutečně trapným a vulgárním způsobem, k tomu úplně bez argumentů.. tak proč bychom nemohli my? Nikomu jeho hudbu nevymlouvám, to už jsem psal, ale do rapu si rýpnu vždycky rád. Je to sračka /čest výjimkám typu www/.

8. 04. 2010 11:14

- Savapip

naprostý souhlas s Martinem v první i druhé části příspěvku - ač hip hop a rap nechápu, třeba si v tom ti tuctucáci nacházejí přesně to, co já v metalu... - a názor, že když nepařím, jsem divnej mi taky připadá prapodivný - mě zas přijdou divní týpci, kteří dokáží "pařit" takovým způsobem, že se kvůli nim většina příznivců radši stáhne o dva tři metry od pódia (mluvím o klubových akcích pochopitelně), aby je někdo nepřizabil... :-))

8. 04. 2010 7:16

- Martin

Napadlo vás niekedy, že ak my vidíme do metalu takpovediac "hlbšie" tak isto to môže vidieť ten diskant so svojím tuc tuc? Síce si to neviem dosť dobre predstaviť ale to on vlastne naopak tiež nie :) Všetko je podľa mňa hlavne o tom, ako má človek premiešané bunky v mozgu a v čom vidí krásu. To sú veci, ktoré čiastočne ovplyvníš (ak je mama s tatom rocker) ale v dosť veľkej miere to ľudia myslím majú nastavené vopred. Za druhé, chcel by som reagovať na druhú časť o nepařícím publiku. Ja tiež nie som z tých, ktorí by chodili do kotla, alebo sa extrémne spotili na koncerte. Proste sú ľudia, ktorí si koncert užijú kývaním hlavy, podupkávaním nohou. Ja si to tiež prežijem vo vnútri, taký proste som... a to si buď istý, že sa vtedy bavím rovnako dobre ako ostatní, len to nepotrebujem dávať navonok najavo... Okrem toho, si neviem predstaviť, koncert My Dying Bride, Isis, Ulver, Neurosis a mnohých iných s pařícím publikem. To nejde k sebe.

7. 04. 2010 22:38

- Venca Votruba

Jojo, diskuze k úvodníkům je skrytá, nenápadná :-)))

7. 04. 2010 20:49

- Tassadar

Jéé, konečně jsem přišel na to, jak se k hlavnímu článku přidávají komenty:) Je to výstižné.. vtipné je, že většina "metalheads" nadává všem ostatním do pozérů a idiotů, přitom metal sám o sobě je nejpozérštější styl vůbec.. ale nestěžuji si, já té póze propadl taky.) Akorát už se nesnažím nikomu vymlouvat názor "metal je sračka" -> zatvrzelému hoperovi jde stejně jen o text, který musí minimálně 30x obsahovat slovo bitch, vhodně namíchané mezi výrazy jako "kunda", "mrdat", "tráva", "fet" a "ojebem ti mati", to, že hudební vložka se mnohdy skládá z opakovaného tiskutní jediné klávesy klavíru už mu je jedno. Zkrátka metal je sračka, kde se jen řve. Nějakému diskáčovi zase stačí jednoduchý elektronický beat omílaný pořád dokola dokola dokola dokola dokola.. popř. s vhodně elektronicky syntetizovaným hlasem, meloucím nesmysly typu "popopopopopopopokerfejs". Ale metal je sračka, kde se jenom řve. Takovým lidem ten názor zkrátka nevymluvíte:) Radši si jednoduše myslím své, k ostatním se nevyjadřuji a tiše doufám, že jednou názorově dospějí.. A opravdu chválím článek, moc hezky napsaný:)

7. 04. 2010 19:57

- Venca Votruba

Zcela určitě kámo ;-)

6. 04. 2010 23:13

- Anonim

Dočkáme se taky výsledků té ankety o nejlepší metalové album za posledních deset let?

6. 04. 2010 21:20

1

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08287 sekund.