RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku ALKEHOL - Do bezvědomí


TO: Andrej - František Šafr

Hodnotím alba tak, jak se mi líbí. Např. Kabát - Colorado má u mě 8/10, tak Edguy - Vain Glory Opera také 8/10. Nesoudím to, podle toho, že jedna kapela je česká a hraje bigbít a druhá je zahraniční a hraje speed-power metal. Dám plný počet klidně i popově znějící desce, pokud mne zaujme (ale to už by se do tohoto webzinu nehodilo). :-) Ano, někomu může kapela Alkehol znít "trapně", ale pro mě to tak není.

15. 02. 2013 7:20

- Andrej

Nedokážu pochopit recenzenta, který tomu dá tak dobré hodnocení. Fakt ne. Z toho musí mít prdel i nekritičtí fanoušci kapely.

14. 02. 2013 17:57

- Savapip

to ScreamJay: tleskám ;-), mluvíš mi z duše

13. 02. 2013 6:20

- Anonim

to Bubák: Na první desce je pěkná řádka hitů, které z koncertního setlistu Alkeholu asi nikdy nezmizí, ale na druhou stranu je tam i několik věcí, které moc nemusím. Právě z toho důvodu mám radši ty mladší alba, kde žádné slabší kousky nejsou.

12. 02. 2013 22:50

- ScreamJay

Podle mě je zbytečné hájit se, svůj vkus, stejně jako má jeden právo dát Alkeholu 90% ten za ním má úplně stejné právo považovat tuhle hudbu za prázdnou, nehodnotnou. Bohužel tohle je jedna z kapel, na které se strašně znásilňuje, démonizuje role hudební kritiky/recenze a u které se používá děsivé sousloví "hudba pro obyčejný lidi". Není obyčejných lidí, stejnětak je hloupost tvrdit že alternativní přístup k muzice je povyšováním se nad ostatní. Není. Druhé bohužel, u nás jakoby hodnocení začinala na 60% a cokoliv pod tuto hodnotu je bráno jako urážka kapely, jejích fanoušků, ale i 50% je fakticky stále slušný průměr (!!). Ano, na internetu se stále více mažou hranice v chování, rapidně ubývá úcty, pokory, respektu a pokud alespoň něco, třeba právě takovéhle nahrávky jsou toho dobrým testem. Sám bych nikdy neoznačil podobnou kapelu za (příkladem) buranskou, natož její posluchače, ale bylo by děsně pokrytecké nadhodnotit ji, případně popřít vlastní vkus, jen aby se jim člověk zavděčil. Ostatne recenze je děsně nevděčný psaní :-) A samože, když text píše fanoušek kapely, je logicky tolerantnější než kolem průchozí.

12. 02. 2013 21:58

TO: Vacl - František Šafr

Jsem zarytý fanoušek melodického metalu (Helloween, Gamma Ray, Judas Priest, Edguy, HammerFall, Arakain...), ale zároveň si rád poslechnu kapely jako Kabát, Alkehol, Harlej či Daniela Landu. Alkehol beru jako kapelu, která mi zpříjemní náladu v létě na zahradě, v autě na cestách atd. Je to kapela, která na koncertě funguje na 100 %! Byl jsem na nich 12x a pokaždé jsem si to užil perfektně a nejen oni, ale i jejich fanoušci umějí každou skladbu do puntíku přesně a koncerty vážně jedou skvěle. Ano, nejedná se o světobornou hudbu, ale je to hudba pro pohodový poslech. Přijde mi jako, kdybych měl srovnávat seriál "Lost" a "Kobra 11". "Lost" je skvělý, drahý seriál se skvělým dějem a "Kobra 11" je německý seriál, kde je už vlastně každý díl stejný. A stejně se rád podívám jak "Lost", tak i na "Kobru 11". Snad chápete, jak jsem to myslel. :-)

12. 02. 2013 19:44

- Vacl

Já se nestačím divit. O čem se tady bavíme? Komu jinýmu už by měl dát Oliva 20 % než Alkeholu??? A pořád je podle mě dost přeceňuje. A kde máte všichni ten vrchol jejich tvorby, o kterém mluvíte? Mám pocit, že se tu všichni zbláznili.

12. 02. 2013 18:26

- Bubák

Osobně si myslím, že všechno po první desce leží v jejím stínu......když je člověk někde náhodou vidí, stejně zahrajou minimálně polovinu věcí z první desky.....náhoda? Osobně mi nevadí, ale že bych šel na jejich koncert....těžko.

12. 02. 2013 7:38

- Savapip

to Anonim: moje poznámka nemířila na Alkehol, kdybych je chtěl tepat, udělám to v komentu, ale neb jsem si vědom toho, že tuhle kapelu prostě nemusím, léta už jí nesleduju (důvod viz. výše) a nemohl bych být objektivní, ani jsem nepípl. Vyprovokala mě až poznámka "o chytrákovi"... ;-).

12. 02. 2013 6:30

- Anonim

to Savapip: Tentokrát s tebou nemohu souhlasit. Alkehol měli své vrcholné období nikoliv na prvních dvou albech, ale až v novém tisíciletí, kdy právě začali natáčet alba, kde "hit střídá hit". Samozřejmě tím pojmem hit myslím veselou chytlavou písničku v typickém stylu Akeholu. Jak ty říkáš kolovrátek. Když se zpětně kouknu na nahrávky Alkeholu z devadesátých let, tak na každém z těch alb najdu nějaké slabé místo. Tenkrát muzika téhle kapely byla o trochu pestřejší, ale alespon z mého pohledu to bylo spíše na škodu. Tím chci říci, že se Alkehol přeci jen o kousek někam posunul. Ale né směrem k větší pestrosti jako jiné kapely, ale právě naopak. Kluci se zaměřili čistě jenom na ten prvek své hudby, který jim jde nejlépe a to jsou ty jejich typické jednoduché chytlavé písničky, které možná některým lidem připadají jako kolovrátek, ale fanoušky Alkeholu neskutečně baví. A když to baví fanoušky i kapelu, tak nevim v čem je problém. Alkehol nejsou typem kapely, která by točila desky určené pro hudební kritiku. Taky to není žádnej prog metalovej spolek, ale punková kapela. A v punku je tento "kolovrátkovej" přístup naprosto běžná věc.

11. 02. 2013 23:35

- Pagan

Jde mi jen o to, že to album prostě není na dvacet procent...když by pak někdo nahrál opravdovou sračku, což není případ ALKEHOLu, zůstal by minimální procentuální prostor pro objektivní diferenci...kdyby Oliva dal čtyřicet padesát procent, držel bych hubu, což ale právě teď udělám stejně, neb tato debata nikam nevede :-)

11. 02. 2013 19:06

- Savapip

:D, dobře odvedené schéma? Takže když budu dvacet let vykrádat sám sebe, ale budu to umět zahrát, tak je to ok? V tom případě jsem taky za chytráka a v tomhle případě to beru jako lichotku ;-)

11. 02. 2013 18:55

- Pagan

Invence je jedna věc, dobře odvedené schéma druhá. To byste pak museli napálit všem deskám AC/DC (a jim podobným) pouhé 2 body, stejně jako to udělal Oliva v případě ALKEHOLu. Kolik byste ale pak dali kapele, která by také hrála pořád to samé, ovšem navíc by to byl totální řemeslnej shit? Proto označení "chytrák", neb hudební recenzent by tohle měl umět rozlišit.

11. 02. 2013 17:46

- Savapip

Pagane, člověče, proč "hrát si na chytráka", když napíšu, co si o desce myslím? V tomhle případě dávám naprosto Láďovi Olivovi i ScreamJayovi za pravdu, dle mého Alkehol to podstatné řekl na dvou prvních deskách a upřímně řečeno, je mi líto všech kapel, které do své muziky pustí aspoň špetku invence a stejně popularity tohohle kolovrátku nikdy nedosáhnou ;-).

11. 02. 2013 16:05

- ScreamJay

Ne, neřekl bych, že si Láďa Oliva z Abyssu hraje na chytráka. Neznám moc lidí, kteří by tuzemskou scénu, bez ohledu na rockový/punkový žánr znali důkladněji a dávali šanci i těm nejpodivnějším nahrávkám, co dává tenhle pán. Nerad se stavím do opozice za každou cenu a názor si dělám vždy až po poslechu desky, nikdy před ním (taknějak z prinipu, jak je to v naší společnosti běžné), ale Alkehol je jednou z kapel, kde se sám nemám čeho chytit. Asi jsem imunní, ale mě to nebavilo. Vynechávám leta v hudební publicistice, čistě jako posluchač muziky, tady postrádám jakoukoliv zpětnou vazbu. Hodnotit si netroufám, nedávám nízká čísla z trucu.

11. 02. 2013 4:58

TO: Anonim - František Šafr

Děkuji. :-) Ano, to jsem zapomněl dodat, že je to vydané na vlastní náklady - má chyba. Jinak souhlasím, že Alkehol si drží svůj standard od svého vzniku a jediné album, které mi moc nekáplo do noty, je "Dvanáctka". Tam dobrou polovinu alba opravdu nemusím. A ačkoli Alkehol nemají kritici moc v lásce, tak já (fanoušek Helloween, Edguy, Judas Priest...) mám Alkehol vážně rád.

9. 02. 2013 12:28

- Anonim

S recenzí souhlasim téměř ve všem. Jen bych ještě zmínil jednu podstatnou věc: Alkehol si tuhle desku vydávali sami na vlastní náklady a jsou tak další kapelou, která se rozhodla opustit velkou distribuční firmu. A to je podle mě dobře. To Pagan: Teprve druhé velmi zdařilé album ALKEHOLu v řadě??? Já myslim, že minimálně čtvrté. Ale Alkehol těch opravdu dobrých desek má hodně a nikdy snad nenatočili nějaký totální propadák.

9. 02. 2013 9:58

TO: Pagan - František Šafr

Já to samozřejmě nemyslel přímo tak, že bych uražený a zrudlý odešel. :-D Ale např. při poslechu "A Thousand Sun" od LINKIN PARK či projektu SUPARED od Michaela Kiskeho, jsem skutečně byl uražený, protože to beru jako urážku spojení slov "dobrá hudba". A samozřejmě se najde spousta jiných věcí.

8. 02. 2013 15:24

- Pagan

Vždycky se musím tlemit u hlášek jako "ta muzika neurazí"...ještě jsem neviděl někoho, kdo by poslouchal píseň, uraženě zrudnul a odešel trucovat :-) jinak jsem rád, že sis nehrál na hudebního chytráka (viz recenze na Abyssu) a správně pochopil, že jde o desku, která má hlavně pobavit a podpořit chlastací buňky, což třeba na mě funguje spolehlivě:-) Je to zase beer/punk/metal jak má bejt a už druhé velmi zdařilé album ALKEHOLu v řadě!

8. 02. 2013 9:59

1

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08024 sekund.