RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku DRAGONFORCE - Maximum Overload


???? - Jozef

A ten ich novy album je super!

21. 05. 2017 10:10

- htaedas

Mě ten jejich "kolovrátek" stále neskutečně baví viz. nová klipovka https://www.youtube.com/watch?v=DFeBkHJUZDg. A dokonce mi i chybí ty jejich předešlá dlouhá onanistická kytarová sóla!

20. 05. 2017 0:06

- Nerajohn

Skvělá práce. Kupodivu první tři písně mi přijdou tak nějak slabší, nástupem Three Hammers to ale začíná. Právě tahle píseň je naprosto odzbrojující, velmi se mi líbí také šestka a vlastně i všechny bonusové songy, které by jiné kapely s chutí rády zařadily do hlavního setu.

24. 09. 2014 17:01

- GNT

Adrian: omlouvám za minulý koment, kde zůstala Tvoje věta - obvykle když odpovídám, tak si do okénka komentáře překopíruju text, na který chci reagovat a po napsání odpovědi ho smažu, tady jsem to nějak pozapomněl.

17. 09. 2014 11:11

- GNT

adrian: nedá se řící, že nesnáším growling, co o to, já ho snesu, ale nemám v tom moc velké potěšení - já se stále ve všem snažít najít melodii, písňovou strukturu, je možné, že mé uši tohle v deathu a spol. neslyší, že to tam někde je, nebo že je tam někde "nemelodická melodie" (dá-li se takto vůbec vyjádřit), prostě nějaká smysluplná hudební struktura - nechám-li stranou zpívané či odgrowlingované pasáže, potom se dá v extrémních žánrech najít dost pozoruhodných momentů, mnohdy i velmi melodických. Bohužel "zpívané" (dříve bych napsal odeřvané či odskuhrané) části prostě "nedám", a to ani v tzv. melodickém deathu. Growling jako koření ano, to je v pohodě. V určitém věku se tohle už nedá zlomit, ani když se hodně chce. Taky jsem to mel jako ty, kdysi. Nesnasel jsem cokoliv jineho, nez vyskare

17. 09. 2014 11:09

- GNT

Hellhammer: je vysoce pravděpodobné, že "současní Dragonforce je opravdu muzika už jen pro zaryté speedaře", a možná proto, jelikož zcela určitě jsem (kromě jiného) i "zarytým speedařem", ačkoliv již ne "speedařem bojujícím", je poslouchám (a dokud budou tou muzikou pro zar. sp. je budu poslouchat i nadále, ostatně nemám jinou možnost, o speedové kapely opravdu nezakopávám na každém roku). Každý styl a každá kapela, prostě vůbec všechno, dojde jednoho dne ke svým limitům, ke svému zenitu. Pak už je jen dvojí volba: buď roky čestně stagnovat a držet prapor na dobytém území, nebo se stát někým jiným.

17. 09. 2014 9:52

- adrian

GNT: Taky jsem to mel jako ty, kdysi. Nesnasel jsem cokoliv jineho, nez vyskare typu Kiskeho nebo Heimana :-) A myslel jsem, ze tomu nikdy nebude jinak. Jak sel cas, prisel jsem na chut i jinym vokalum, treba i Cannibal Corpse. A jsem za to nakonec rad, protoze dneska najit v ramci melodic power speed metalu nejakou zajimavou kapelu, to chce opravdu obrnit se trpelivosti a hlavne mit mrte volneho casu. Melodicky metal je pro me porad cislo jedna, jen se v poslednich letech vynorilo tolik sracek, parazitujicich na tomto stylu, ze jsem si musel najit i nejake ty "unikove cesty" :-) Ale uplne ti rozumim s tim growlem. Pro kazdeho to holt neni.

16. 09. 2014 17:51

- GNT

Adrian: na trhu je místo, jak pro neustálé hledače a průzkumníky slepých cest, tak i pro tradicionalisty, každy by si měl ujasnit čím je, čím chce být a hlavně se nenutit do nějaké křeče jen proto, že by se to mělo, že se nutně stále musí vyvíjet atp. Nakonec i kdyby se kapela rozhodla, že natočí nemlich tu samou desku jako minule, tak se jí to nepovede, neboť jak známo, nelze dvakrát vstoupit do stejné řeky (a šlo by najít i jiná otřepaná rčení, doufám, že všichni chápou, co chci říci). Můj názor je, že když už je někdo v něčem dobrý, měl by se zaměřit na zdokonalování svého umu a ne se často bezhlavě hnát za novými trendy, případně se domnívat, že je snad vytvářím. Občas se porušením všech žánrových zákonů povede stvořit vynikající umělecké dílo, ale důležité je to slůvko "občas". Crimson Shadows - vím o tom, četl jsem nějakou recenzi, ale ještě jsem to neslyšel. Možná, že je to dobré, ale i tak se ze mě fanoušek growlingu nestane. Já potřebuji k životu a spokojenosti "výšky" ... myslím, že něco jako "growlingový tenor" neexistuje. Jinak tato diskuse mě docela baví, žádné urážky, žádné ironické odsudky a výsměch.

16. 09. 2014 10:37

- Fenris 13

Crimson Shadows jsem tu nedávno doporučoval, je to pecka. A škodolibý ďábel mi našeptává abych napsal, že ten jejich nabušený powerspeed je tak dobře poslouchatelný právě díky mocnému zastoupení growlu :-))) Ale opravdu, spolu s Alestorm je to pro mně letošní nejlepší melodicko metalové album

15. 09. 2014 16:08

- Savapip

to adrian: právě je sjíždím, asi na ně v dohledné době dojde s reckou, je to dost dobrý ;-)

15. 09. 2014 16:03

- adrian

GNT: Mluvis mi z duse. Je dobry vedet, ze nekdo jeste dneska dovede ocenit, ze dostane od dane kapely to, co chtel dostat :-) Jinak znas Crimson Shadows? Neni to sice uplne cisty speed, spis zrychleny melodic death, ale temhle Kanadanum to na jejiich novince Kings Among Men slape znamenite. https://www.youtube.com/watch?v=snI-FiyM7Dg

15. 09. 2014 15:55

GNT - Hellhammer

Ono Loudness war je téma na dlouhej článek, to je strašný mor, čím vyšší kvalita muziky (FLAC) tím více to bije do uší..To nemá nic společného se žánrem, nebo hudebníky, takhle se to prostě dělá, takhle to chtějí mít velká vydavatelství..Čest výjimkám, jako noví Opeth..Jinak máš pravdu v tom, že nápaditost u speedu (ale i u klasického blacku/deathu), kolikrát může spočívat v již vymyšleném..Já bych řekl, že současní Dragonforce je opravdu muzika už jen pro zaryté speedaře jako jsi ty (nic ve zlém:).. Časy ve kterých mohli nabídnout něco posluchači i jiných žánrů (atmosféru, neokoukanou techniku), už podle mého názoru dávno uplynuly a je to jen o tom speedu..Tož tak :-)

15. 09. 2014 13:59

- GNT

Hellhammer: nejhorší jsou kecy, jimž se čas od času oddávaji i ty největší veličiny naší kultury (lépe by bylo napsat, že jsou tak nějak za ty veličiny považováni, to by bylo asi přesnější) - mám na mysli všelijaká tvrzení typu, že ... "hudba je jedna, dobrá a špatná" atp. Co by takový velikán řekl o - třeba z Tvého pohledu velmi kvalitních - deathovým nahrávkám? Myslím, že odsudky nešetřil. Prostě každý má to svoje, a nad ostatním, co se mu nelíbí nebo tomu nerozumí, by v podstatě neměl vynášet kategorické soudy, jedině možné je konstatování, že tohle není můj šálek čaje. S tou dynamikou máš možná pravdu, ale co s tím, asi to takhle chtějí z nějakého důvodu mít, vždyť u nahrávání, mixu, masteringu aj. sedí profíci, zkušení jsou i samotní hudebníci, víc k tomu není co říci. Speed je v jistém smyslu možná přímočarý žánr (řekněme spíše velmi úzký subžánr), ale nemusí to tak být a možná někde ani není. U takových např. Pathfinder je hodně odboček tu i onde a vlivů ... a našly by se tu i onde jedn. skladby. Jinak změřít, zvážit a spočítat se dá snad všechno, důležitější je interpretace výsledků, tam se teprve rýsují neshody. Ještě k té napaditosti, kterou jsi zmiňoval - někdy je ta nápaditost v novosti, opakování "vynalezené" formule (a nic jiného se na první pohled či poslech ve speedu dělat nedá) může být pro mnohé (hlavně pro ty, kteří pro daný styl muziky právě nežijí) časem otravné. Opakuji se: kdyby byl ve speedu nějaký větší výběr, tak dnes třeba vzývám jinou skupinu, a nové počiny Dragonforce jen registruji, bohužel chci-li být považován za speedového fanatika (a to zatím chci), nemám jiné možnosti, než pro "dračí sílu" horovat.

15. 09. 2014 12:43

Ferda - Hellhammer

Kvalita hudby se naštěstí měřit fakt nedá..Ale zrovna ten jeden z mála "měřitelných" faktů, zvuková dynamika, je u většiny moderní metalové produkce na pytel..Ještě horší jsou třeba noví Cannibal Corpse to řve úplně nehorázně..Ale speed jakožto přímočarý žánr, by podle mě měl mít co nejlepší dynamiku, jinak je to jedna ubíjející lajna rychlosti..Nemyslíte?

15. 09. 2014 11:40

- GNT

Nakonec jedno negativum přece jen hodím do placu: nelíbí se obálka alba, a nelíbíly se mi obálky ani u předchozích alb. Ale tohle přežiju, hlavně že hudební obsah nosiče je OK.

15. 09. 2014 11:25

- GNT

Adrian: dostat to, co člověk očekává, je dnes velká a vzácná věc. Nad každou knihou, filmem či CD, kde se mi dostane očekávaného, kde je ctěn žánr a jeho pravidla, jásám. Časy objevů a experimentů jsou už dávno za mnou, vím, co chci, a jsem rád, když je mi to nabízeno, byť se to děje jen vzácně.

15. 09. 2014 11:14

- GNT

Mám to objednaný, s recenzí budu asi souhlasit. V pátek jsem slyšel ve Větrníku (rádio Beat) Ring of Fire - paráda! Speedový album to bude letos asi opravdu jediný, protože každá jiná powerspeedová skupina má na albu max. 3 speedovky, a to je na označení "speed" málo ... když tak mě opravte, a hoďte názvy skupin a alb, kde se to speedem jen hemží, já nemám čas vše usledovat. A právě z toho důvodu, že Maximum Overload bude asi jediná speedová nahrávka, ode mě nikdo nemůže čekat nějaké negativní hodnocení, musel by to být strašný průser, abych na Dragonforce zanevřel, vždyť by to bylo, jako kdybych vydědil a zřeknul se jedinýho syna (navíc s vědomím, že jinýho už nikdy mít nebudu). Zatím jsem letem světem slyšel asi 3-4 písně a zdály se mně v pořádku. Poslední Mohykán speedu se podle mě zatím drží, co bude dál, o tom zatím nepřemýšlím, je možný, že umřu dřív, než skončí Dragonforce, nebo než se vzdají rychlosti. Ale chápu všechny výtky vznesené v komentech, ze svého pohledu máte, pánové Hellhammere, Soichiro Hondo, pravdu a asi bych se v něčem k tomu kritizování i přidal, kdyby tady kapel typu Dragonforce byly desítky. Ale ona je jen jedna, jedna jediná, která do značné míry představuje můj hudební ideál! Ne, já si na hlavu nasrat nemohu, já musím tvrdit, že Max. Overload je výborná deska, a vlastně s tím, s ohledem na výše napsané, i souhlasím. Pod 9 s hodnocením nepůjdu.

15. 09. 2014 11:07

Dragonforce - b.wolf

vydali fantastický debut, to byla tehdy bomba. Letošní jednička je pro mě debut Twilight Force, novinka Dragonforce je sice dobrá, ale bez ZP Thearta to už není ono... 7/10

15. 09. 2014 10:32

- Ferda

hm, jojo,. jednou umřem na jednčky a nuly, hlavně když se všechny kvality muziky daj změřit a zvážit (myšleno obecně, nejen na Dragonforce)

15. 09. 2014 10:14

zvuk - Hellhammer

http://dr.loudness-war.info/album/view/73087 . O "výborném" zvuku nahrávky nejlépe vypovídá toto. Přímočará speedová nahrávka bez zvukové dynamiky je prostě po čase ubíjející i kdyby tam byly kdovíjaké nápady

15. 09. 2014 9:58

1 2 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08683 sekund.