27.06.2019
KING SVK
Slovenští prog-deathaři KING SVK vydají své třetí ..více

27.06.2019
THE FIALKY
Pražský punkáči THE FIALKY na letošní rok ohlásili ..více

27.06.2019
NEMESEA
Holandská NEMESEA chystá své páté album, deska "White ..více

27.06.2019
LIVEEVIL
LIVEEVIL vypustili videoklip ke skladbě více

25.06.2019
FINAL FLAG
Česko-americká crossoverová parta vrhla na scénu druhé ..více

25.06.2019
THUNDER
Výběr těch největších hitů své třicetileté ..více






WHITESNAKE - Flesh & Blood
Konečně jsem se dostal k novému albu kapely Whi ..

Marko HIETALA - Mustan Sydämen Rovio
Zatím prvních pár poslechů, musím říct že ..

TIMO TOLKKI´S AVALON - Return To Eden
První díl Avalon mám rád do dnešních dnů a ..

KISS, ZZ TOP - Praha, Sinobo Stadium, 19. 6. 2019
V poslední době jsem přehltal spoustu zpráv o ..

XENTRIX - Bury The Pain
Jasně, malá nepozornost, díky. ..

CRADLE OF FILTH - Cryptoriana - The Seductiveness of Decay
Ivo píš viac normálnych príspevkov a postrehov ..

CRADLE OF FILTH - Cryptoriana - The Seductiveness of Decay
Všechny desky asi tak The Principle of Evil Made ..

CRADLE OF FILTH - Cryptoriana - The Seductiveness of Decay
Musím říct, že už jsem něco takhle svěžíh ..

XENTRIX - Bury The Pain
Pro pořádek, Kin je 3 deská z roku 1992! 4 je S ..

TIMO TOLKKI´S AVALON - Return To Eden
To Bubák : Až mi napíše 80 % lidí z diskuze ..




Za poslední měsíc:
ARAKAIN - Jekyll & Hyde
1659x

GLORYHAMMER - Legends from Beyond the Galactic Terrorvortex
1192x

PANTERA - Metal Magic
894x

AMON AMARTH - Berserker
872x

Marko HIETALA - Mustan Sydämen Rovio
854x

DIAMOND HEAD - The Coffin Train
829x



13.07.2019
Eternal Hate Fest vol:17. KRODA, WHITE DEATH, SEKHMET, BERGRIZEN, LEICHENZUG, T..
Nýrsko-areál Pod Sjezdovkou., začátek od:14:00., vstupné: 500 Kč.

13.07.2019
POPPY SEED GRINDER, ANIME TORMENT, INCARNATE, CRIPPLED FINGERS, CONGENITAL ANOMA..
Česká Lípa Vodní hrad Lipý, začátek od:15:00, vstupné: 200

03.08.2019
SYMBIOSIS (SK) / VICTIMS / NEW HATE FORM / APATHY AGAIN / THE REVOLT / NEUROTIC ..
TACHOV, začátek od:14:00, vstupné: 150,-Kč



článků celkem: 7041
recenzí: 5755
reportů: 556
rozhovorů: 369













Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax


Ted POLEY - Modern Art

Jestli jste čekali, že letošní rok už konečně přinese rozuzlení situace u Danger Danger, těch kdysi dávno největších hairmetalových mazlíčků, nemohli jste se mýlit více. Kapela se sice tváří jako živoucí organismus, ale od roku 2016 už nekoncertuje a její tábor se rozdělil ve dví. Na jedné straně je formace The Defiants, kde se spojil kytarista Rob Marcello a basista Bruno Ravel s někdejším zpěvákem Danger Danger Paulem Lainem. Ti v roce 2016 vydali debutové album, které odkazuje na Laineho působení v kapele a zejména pak na desku „The Return Of The Great Gildersleeves“. Na straně druhé stojí původní a vlastně i současný zpěvák Danger Danger Ted Poley. Ten se obklopil lidmi z firmy Frontiers Music a spolu s nimi vydal v témže roce (a po devíti letech od alba „Smile“) třetí sólovku „Beyond The Fade“. S odstupem času, když by člověk porovnával obě alba, musí se nutně přiklonit k The Defiants. Poley sice na albu nezněl nepřesvědčivě, ovšem NĚCO jeho desce chybělo.

Možná spojení se skladatelem Ravelem, protože je to právě on a bubeník Steve West, kteří jsou zodpovědni za největší hity Danger Danger a k jejichž skladatelskému procesu tehdy na přelomu osmdesátých a devadesátých let Poley přihlížel jen z dálky. Možná že všemožní poradci a kreativní producenti od Frontiers Music nejsou zrovna ti praví lidé, kteří by měli dávat dohromady rock n`rollovou desku. Skládat reparát po „Beyond The Fade“ sice nebylo úplně nutné, ale ohlášená novinka „Modern Art“ přece jen mohla být tou, se kterou by Poley světu ukázal, že na to stále ještě má.

Žádný z Poleyho projektů, se kterými přišel mimo Danger Danger, nebyl žádnou velkou bombou. Zpěvák dokázal překvapit, když v devadesátých letech přišel s moderně laděnou kapelou Bone Machine a koneckonců i vloni, když vydal velmi slušnou desku s novou kapelou Tokyo Motor Fist. Letos je zpět na sólové dráze. Odhodil berličky Frontiers Music a spojil se se švédskou kapelou Degreed, která se pro potřeby „Modern Art“ stala jeho doprovodnou kapelou. Byl to ale šťastný tah? Asi takhle… Nebyl nejhorší, ale že by z tohoto spojení vzešlo něco, co by fanouška přikovalo k poslechu, to rozhodně není.

Poley definitivně rezignoval na jakýkoliv progres a dnes už se od něho experimenty, jakým byli zmínění Bone Machine, čekat nedají. Naštěstí se nekoná ani unylý model, který představil projekt Melodica a zpěvák tedy předkládá svou standartní práci se všemi svými vrcholy a pády. Po stránce stylové proto není albu co vytknout. Poley předkládá opět klasickou směs AOR a hair metalu, tak jak jsou jeho příznivci po léta zvyklí. Nejsilnější je opět ve svižnějších věcech, i když už se vokálně nedere nikam do výšek, ale zůstává spíše ve středních polohách. To sice nijak nevadí, ale v případě úvodní, ne zrovna povedené „New World“ tento fakt zaskočí, protože Poley v ní zní dýchavičně a unaveně. Naštěstí se situace zlepší hned s nástupem „Gypsy At Heart“, která nabídne přesně to, co fanoušci tohoto zpěváka chtějí slyšet. Dobře zahraný a chytře napsaný kousek v rychlejším tempu, který má výstavní refrén a energie na rozdávání.

V takovém stylu se chvilku pokračuje dál a „Bury Me“ a „Out Of Control“ lze řadit k tomu nejlepšímu, co je Poley v současnosti schopen nabídnout. Hůř už je v „Running Of The Light“ a „What Kind Of Love“, které zní opět trochu unaveně a především v první jmenované jako kdyby zpěvák v úvodní sloce už mlel z posledního. Byl tohle snad nějaký úmysl? Navíc, když v další „Time“ předvádí opět svůj klasický výkon, kdy dokáže strhnout ve stadionovém refrénu, což byla vždy jeho největší přednost. I v „Devil To My Angel“, pravděpodobně nejrychlejší skladbě alba, předvádí zpěvák i kapela slušný výkon, který už sice není tak přesvědčivý jako v jiných skladbách (třeba v „Gypsy At Heart“ či „Time“), ale přece jen patří k tomu lepšímum co tahle deska nabízí. Nepochopitelná pak je ale závěrečná „Wilderness“, kde většinu pěveckých partů převzal basista Robin Eriksson, který je zároveň sólovým zpěvákem zmíněných Degreed. Skladba sama o sobě není špatná, ale na Poleyho sólovce má zpívat někdo jiný? Velmi podivné…

I přes výše zmíněné výtky je „Modern Art“ stále ještě dobrá deska. Nabídne více lepších skladeb než „Beyond The Fade“, ale nabídne i místa, kde máte skoro strach o Poleyho kondici. Novinka tak představuje znovu solidní nadprůměr, ovšem to ne úplně všem fanouškům stačí. Navíc se rodí druhá deska The Defiants. Poley se tedy musí mít sakra na pozoru...

Pepsi Stone             


www.ted-poley.com

YouTube ukázka - Gypsy At Heart

Seznam skladeb:
1. New World
2. Gypsy At Heart
3. Bury Me
4. Out Of Control
5. Running For The Light
6. What Kind Of Love
7. Time
8. The Devil To My Angel
9. I Know A Liar
10. Find Another Man
11. Wilderness

Sestava:
Ted Poley – zpěv
Daniel Johansson – kytara
Robin Eriksson - baskytara, zpěv
Mikael Jansson - klávesy
Mats Eriksson – bicí

Rok vydání: 2018
Čas: 41:24
Label: vlastní náklad
Země: USA/Švédsko
Žánr: AOR/hair metal

Diskografie:
2006 - Collateral Damage
2007 - Smile
2016 - Beyond The Fade
2018 - Modern Art

Související články

Foto: archiv kapely


Vydáno: 01.08.2018
Přečteno: 777x




počet příspěvků: 1

Titulek:Příspěvek:Datum:Jméno:
Poley sam o tohle...1. 08. 2018 12:18 sunstorm


 
Metalforever.info © 2006 - 2019     RSS - články

stránka byla načtena za 0.20576 sekund.