HOUSE OF LORDS - Full Tilt Overdrive
Nevím. Jsem za půlkou a nebaví mě to. Tahle...

GREAT WHITE - Can`t Get There From Here
Prakticky poslední deska kapely s Jackem u...

OLYMPIC - Trilobit
Valenta nebyl vyhozen, ale sám dal výpověď! Text...

JUDAS PRIEST - Nostradamus
Mne se toto dilko naopak hodně líbí. Od doby...

HOUSE OF LORDS - Full Tilt Overdrive
Přitvrzená, kytarová tvář kapely House Of Lords...

VAIN - Disintegrate Together
Souhlas. Tahle kapela je děsně nedoceněná. Šíleně...

KREYSON MEMORIAL - Strážci plamenů
Já obecně nechápu, o co vlastně Krobovi jde. Už...

KREYSON MEMORIAL - Strážci plamenů
Já obecně nechápu, o co vlastně Krobovi jde. Už...

DRAGONY - Hic Svnt Dracones
Naživo jsem Samera neslyšel, poslechl jsem ukázku...

STELLVRIS - Persistence
Zdravím. Máte chybu u kytaristy na 2. albu...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku PSYCROPTIC - (Ob)Servant


- Savapip

Údologie?? :-))), U.D.O. by asi zírali...

26. 02. 2009 19:29

- Venca

Abychom se do té údologie příliš nezamotali :-D

26. 02. 2009 19:04

:))) - heide

Všichni špatně! Přece 30 dovnitř a 3 ven:-)

26. 02. 2009 17:14

- Venca

34, 3? To ho měl omotanýho kolem stehna? :-D

26. 02. 2009 8:33

- Pinďa

Klid, on jen zapomněl na desetinou čárku, mělo to bejt 3,3:DD

26. 02. 2009 0:35

hihi - camfourek

co nám říká wikipedia - "The longest officially documented human penis was a find by Doctor Robert L. Dickinson. It was 34.3 cm (13.5 in) long " i ty náš jeden skororekordmane :DDD

25. 02. 2009 20:39

:-) - heide

Nedělám! 33 cm mi stačí :))

25. 02. 2009 17:16

- :)))

heide: Nic si z toho nedělej, každej nemůže mít velkýho;)

24. 02. 2009 20:58

:-) Jeníku... - heide

Prosím "heide" vždy s malým! Děkuji!

24. 02. 2009 17:24

- Honza

Nejsměšnější je, když se jistý Heide vyjadřuje nelichotivě o tom, proč mnozí píší pod různými nicky na servery a uráží autory, přitom tohle tu v podstatě založil on a je v tomto bezkonkurenčním králem (viz. diskuze u jiné recenze a příspěvek jistého Emptyho). Trochu si protiřečíme, že pane Heide (či dalších x nicků)?Pojďtě nás dále rozesmívat, daří se vám to výborně!(Pozn.: záměrně jsem se vyhnul vulgárním či jinak obscénním vyjádřením na adresu tohoto "autora", schválně, jestli něco podobného zvládne i protistrana:-)

23. 02. 2009 9:56

- Majkl

S heidem holt přichází nový věk recenzentů:) Kvalitou svých příspěvků se natolik vymyká, že všichni jen blednem závistí a nebýt jeho, ani bychom netušili, kteréže desky jsou nejlepší:) Díky, heide. Tvá jasnozřivost a neoddiskutovatelná objektivita svítí mezi českými recenzenty jako maják na rozbouřeném moři:)))

22. 02. 2009 17:10

- agro

božínku, Heide :)))))

22. 02. 2009 13:40

souhlas! - heide

Nech mě tam, kam si mě šoupnul a já si Tě nechám tam, kam jsem Tě šoupnul já! Jen škoda toho času, který jsem Ti věnoval... Kdybych jej strávil s muzikou, mělo to aspoň smysl...

21. 02. 2009 23:47

- Majkl

Tak koukám, že i nadále každý píšem úplně o něčem jiném, z čehož mi zcela jasně vyplývá fakt, že nejsi schopen či ochoten pochopit, na co jsem upozorňoval. Ty tady pořád obhajuješ své recenze, sděluješ mi, kterak si poctivě kupuješ originály, kterak si nestudoval na žádné škole (což je opravdu znát), plácáš cosi o karierním postupu a doplňuješ to informacemi o kapelách, které mě prakticky nezajímají atd. Reakce na to, o čem jsem psal ale nikde žádná. Vidím tedy, že to nemá cenu, protože předpokládám, že tématu se budeš i nadále ze všech sil vyhýbat. Je zajímavé, že na jednu stranu své názory podle svých slov nikomu nevnucuješ, na druhou stranu označuješ lidi s odlišným pohledem na věc za "mlíčňáky", kteří se dokola a neustále pletou ve svých názorech... Tím ze sebe děláš mnohem většího hlupáka, než kterýkoliv další z anonymních diskutujících...

21. 02. 2009 23:27

Majkle: - heide

Jde tedy o Tvůj subjektivní kodex standardu resp. normality, tedy pojmu, který je mi vskutku ukradený a cizí. Netoužím po tom být v zákrytu, jak by sis (kdo ví, snad) Ty nebo jiní přál(i). Své postřehy k albům, která fyzicky vlastním píši z čistého fandovství. Nestudoval jsem na žádné škole žádné hudební pseudoteorie. Snažím se jen opravdovým fandům muziky (bigbítu) přiblížit své pocity z toho, či jiného alba. To celé vařím pouze a jedině z letité zkušenosti, postavené na počtu naposlouchaného a na vlastní zkušenosti jedince, který v minulosti sám hard and heavy hudbu komponoval, a také veřejně prezentoval. To samo o sobě ze mne nedělá znalce a ani jiný aspekt mě nepasuje do podobných výšin. Každý, kdo je ochoten věnovat svůj čas čtení mých postřehů má přec tu možnost, utvořit si k danému h. dílu vlastní postoj. Navíc předpokládám, že dveře redakce nejsou zavřené a proto může kdokoliv jiný, stejným způsobem jako já dojít možnosti, se zde prezentovat. Bylo by milné se domnívat, že mám ambici "karierního" postupu, který je navíc z principu předem vyloučen. Byl mi dán prostor, zmiňovat díla, kterým přikládám význam stejně, jako díla, která shledávám průměrnými, podprůměrnými nebo zbytečnými (věz, že i na ta časem, pokud setrvám, dojde). Abych dostál úplnosti svého vyjádření zmíním, že mi přijde velmi směšné, když neopeřenci prskají a pojímají se nad "našimi" texty. Pokud jsi skutečně pozorným čtenářem, nejspíš Ti neuniklo, že na straně jedné je mi podsouván vliv světově známých a uznávaných zinů a na straně druhé jsou mi stejné (Vorbildy) předkládány jako pomůcka obhajoby nesouhlasu (viz Psycroptic). Nakonec tatáž periodika dnes nesou informace o úspěchu alb AC/DC, Metalliky, IN FLAMES ad., která "znalci", do mě se permanentně strefující ve vlastních reckách poslali ke dnu. Byl jsem na druhé straně a chválil! Ne z prozřetelnosti, nýbrž jen ze zkušenosti :-)!!! Klidně i nadále kritizuj můj neomalený a mou maličkost devalvující přístup. S tím budu absolutně v pohodě žít, ale paralelně s tím si prosím všímej, jak se oni "mlíčňáci" dokola a neustále pletou ve svých závěrech. Zároveň věz, že jsou-li příkladně As I Lay Dying levným, HC prvky obsahujícím ekvivalentem severské scény, navíc poněkud opožděně se etablujícím. Je to absolutně typický projev americké opožděnosti v reakci na vývoj hudby obecně, ale nijak to nesnižuje fakt, že se jejich hudba dá docela dovře poslouchat. Jen je to prostě kopírka. A změnit to nemůže ani žádný Jeníček.

21. 02. 2009 22:09

- Majkl

Aneb já o koze a ty o voze. Říkám si, jestli má vůbec cenu ti tu něco psát. Obviňuješ mě, že neumím číst, ale ty očividně také ne. Nemluvím o tvých recenzích a názorech na hudbu, to je v pohodě. Mluvím teď o tvém VYJADŘOVÁNÍ V DISKUSÍCH. Omlouvám se, že píšu velkým, ale jsem nucen to zdůraznit. Nejde o originálky, ani o to že vychvaluješ průměrné desky, ani o žádné asociály, sedláky a podobné pitomosti. Mluvím o tom, že se v diskusích vyjadřuješ sám jako asociál a hlupák. Omlouvám se, že to píši takhle, ale ty očividně nejsi schopen pochopit na co narážím. Piš si do reenzí co chceš, měj si jaké názory chceš, ale pokud nechceš škodit sobě coby autorovi a tomuto zinu, měl by ses vzpamatovat a VYJADŘOVAT SE JAKO AUTOR V RECENZÍCH POKUD MOŽNO INTELIGENTNĚ (znovu se omlouvám, ale raději to napíšu velkým, aby bylo zřetelné, oč mi jde... A že nejsi pro české ziny typický, toho už si, myslím, všiml každý. Kvůli kvalitě tvých článků a příspěvků to však bohužel není a jestli něčím vyčníváš, tak ničím, čím by bylo záhodno se chlubit...

21. 02. 2009 20:54

Majkle: - heide

... zkus si zvyknout na to, že nejsem typický pro české ziny. Co si kdo myslí o mě osobně, je mi srdečně fuk! Nejsem zvyklý a zvykat si nebudu (!!!) uhýbat respektive se tvářit netečně, když se nějaké individuum usilovně snaží, pucovat svůj umouněný ksicht o mé lakýrky. Bylo by nanejvýš naivní se domnívat, že budu, stejně jako stádo ovcí chválit průměrné záležitosti a rozplývat se nad nimi jen z principu a proto, že vedle ve vsi poslal sedlák kluka do Prahe na studia a on teď navíc pré hoví i muzice :-) Řídím se jedině vlastní zkušeností a ušima na vlastní hlavě! Nakonec i asociál si to ve finále může stáhnout a udělat si vlastní názor. Já kupuji originály a řídit se budu vždy a výhradně vlastním mozkem!!! To předpokládám principielně možnou odlišnost náslechu nevylučuje, že?

21. 02. 2009 18:39

- Majkl

osobně na českých zinech NEZNÁM nikoho jiného, kdo by měl zapotřebí takto hloupě reagovat a v podstatě se chovat úplně stejně jako oni anonymní hulváti... Tak je to správně:) Tímto se omlouvám Savapipovi, že si jeho jméno beru do úst....

21. 02. 2009 18:15

- Majkl

Tímto svým příspěvkem jsi v podstatě shrnul to, o čem tu mluvím. Nemyslím si, že bys byl špatný autor, ale tvé příspěvky do diskusí mi dělají o tvé osobě dost nelichjotivý obrázek. Samozřejmě že v diskusích často najdeš nesouhlasné názory a to i takové, které se s tím lidově řečeno "neserou" a autora recenze urážejí. Pod různými anonymními nicky se samozřejmě může skrývat kdokoliv a když mu sáhneš na jeho oblíbenou kapelu, dá ti sežrat často dost nevybíravým způsobem. Nechci řešit kdo používá jaké nicky, protože do toho nevidím, ale ty jako autor by ses podle mě neměl řídit heslem "na hrubý pytel hrubá záplata". Pokud máš vyloženě zapotřebí se k určité diskusi vyjádřit, měl bys to jako recenzent reprezentující svůj magazín udělat slušnou formou. Můžeš onoho anonymního rýpala určitě setřít i bez nadávek, sprostých slov a urážek. Typickým případem je třeba Savapip. I on byl několikrát v diskusích vulgárně napaden, ale jeho reakce byly vždy slušné a vstřícné a dokázal jimi nevybíravé diskutéry zesměšnit, aniž by se oháněl frustracemi, ucintanými joudy, kretény a podobnými perličkami. Zkrátka zatímco Savapip dokáže všechny remcaly spolehlivě uzemnit, ty jim vléváš jen vodu na mlýnská kola a ukazuješ se v dosti nepěkném světle, které nikdo rozumný zkrátka neocení, spíš si poklepe na čelo. Nejvíc tím škodíš sám sobě a tomuto zinu, což je podle mě dostatečný důvod se nad svými výroky trochu zamyslet. Neber to jako poučování, urážení či vylévání mouder, myslím to dobře. Každý recenzent se musí vypořádat s anonymním napadáním, ale ty v tomhle směru naprosto vynikáš a já osobně na českých zinech nikoho jiného, kdo by měl zapotřebí takto hloupě reagovat a v podstatě se chovat úplně stejně jako oni anonymní hulváti...

21. 02. 2009 18:12

??? - heide

Majkle děláš si legraci nebo co? Přečti si laskavě ty Jeníčkovi zvratky. To, že ne každý musí souhlasit s mým názorem je pochopitelné a nikomu toto právo neupírám. Forma sdělení je ovšem velmi důležitá! Já rozhodně s každým ucintaným juldou krávy nepasu. Pokud si nevidí do huby či péééra, ať nechá být! Nehledě k tomu, že se zde probírala různost nicků, a proto bych uvítal, kdyby se dotyčný prezentoval pod svým obvyklým nickem. Hned bychom mohli vesele (jen vesele) přetřásat jeho nezralé výplody a zcestné bludy, kterými jinde oblažuje metalovou veřejnost. Oni dějiny metalu jsou poněkud starší než on sám a než bandy, které ve svém záběru vesměs dosud frekventuje. Nikdo nemůže ode mne očekávat, že se zlomím v pase do předklonu před nulou jeho velikosti a nechám si nakopnout řiť. Mám nanejvýš z jeho a jemu podobných "samochytroňů" alergickou vyrážku!

21. 02. 2009 16:01

1 2 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.10193 sekund.