RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku AMARANTHE - The Nexus


- Crust

btw škoda že tu nemáte formulář na přidávání příspěvků, který by reagoval na řádkování enterem. Takhle to sice oddělím enterem, ale stejně se to slije do jednoho chuchvalce.

14. 03. 2014 19:15

- Crust

Jake - Dreamland, host v Dragonland Olof - Dragonland, produkce a aranže minimálně na posledním albu Dreamland, host v Icon In Me Elize - host v Dreamland i Dragonland Andy - host v Dreamland i Dragonland Morten - Dragonland, Icon In Me Tolik jen vazby, které spolu souvisejí, každý z nich toho má mnohem víc. Nemusíš to všechno hledat na metal-archives, něco tam není, ale je to v bookletech.

14. 03. 2014 19:13

- Ray

Hellhammer: Nepřikláním se na žádnou stranu, pravda je vlastně na obou, ale jenom poznámka k tomu setkání: švédská scéna je velmi propejená, dá se opravdu říct, že každý zná každého. Plus, Jake a Olof jsou opravdu dlouholetí kamarádi. A Jake dělal pyro efekty mimo jiné i Kamelot.

14. 03. 2014 18:22

- Hellhammer

To není obsese, ale ukaž mi v poslední době jinou metalovou kapelu, která tak dobře nastartovala jako A., a splňuje všechny kritéria dotaženého produktu (nenáročná chytlavá hudba,všehochuť protagonistů, hezká holka, "drsní" kluci,dobrá image, nulový vývoj tvorby).. Trochu moc náhod, na partičku známých, co se rozhodli si nezištně založit kapelu a podle Tebe by "spolu hráli i kdyby nebyli tolik úspěšní"...Za tímhle projektem podle mě stojí chytré hlavy, kteří očividně vědí jak na metalu vydělat....Mimochodem Jake hrál v Dreamland a Dream Evil a Olof v Dragonland a Nightrage.Elize zpívala v Kamelot, řvoun v Cipher System a Within Y, a bubeník hrál v Coldborn a Mercenary. Můžeš mi říct kdy se tedy podle Tebe spolu dříve tihle nezištní kamarádi hudebně setkali?:)

14. 03. 2014 18:04

- Crust

Nevím, jakou pohádku máš na mysli, to je moje vlastní interpretace jejich krátké historie, tak jak jí sleduju už od toho dema, žádný účelový promo žvást, co bych si někde přečetl. A jelikož se často dostávám k zajímavým kapelám tím, že sleduju jejich ostatní působiště, vím, že se znají a hrají spolu už dlouho. Ty to ve své obsesi vykalkulovaností nejspíš nazveš dlouholetým obchodním partnerstvím, pro mě jsou kamarádi, co by spolu nejspíš hráli i kdyby se úspěch nedostavil, protože to dělali už předtím :) Ad nahrazení zpěváka - když někdo nemůže, hledá se záskok a když se ukáže, že někdo už nemůže natrvalo, sáhne se často po osvědčeném záskoku. Tolik k "rychlému" nahrazení, ale nevím jestli máš kapacitu na to pochopit. Popravdě už mě ta debata celkem unavuje.

14. 03. 2014 12:52

- Hellhammer

Já ale nikdy neřekl, že jsou Amaranthe mimo moje ušní zájmy:) Mám rád dobrou metalovou melodiku, rád ji poslouchám a Amaranthe podle mě kritéria dobré melodiky přestali splňovat a to velmi brzy.Tak se k tomu v diskuzi vyjadřuju. Já vím, že negativní názor hodně lidí štve, ale je to taky názor.Není všechno růžové a hezké. Odchod vokalisty nemá nic s marketingem, ale jen mě překvapuje, že Crust věří té pohádce o kamarádech co nezištně založili kapelu..Kdyby to byli takoví kamarádi, tak přece nenahradí zpěváka z minuty na minutu. Kdepak Amaranthe musí hrát a vydělávat, i kdyby měli půlku sestavy vyházet (něco jako Sabaton). Je to už určitá vydělávající značka a ta musí šlapat:) Jinak o třetí desce už neřeknu ani slovo, dokud nevyjde:)

14. 03. 2014 12:29

- Bubák

Hellhammer, já souhlasím s Crustem, mně se dvojka líbí ještě víc, než jednička a trojka třeba bude ještě lepší, třeba ne, ale to je fuk. Nevím co vidíš za marketingovým tahem s odchodem vokalisty, stejně s něma na posledních koncertech nemohl hrát, takže odchod je logický, navíc ,,sluchově, neznatelný ;-) Navíc nechápu, proč máš potřebu komentovat kapelu, která je mimo rozsah tvých ,,ušních,, zájmů navíc ještě před vydáním desky. A už jsme zpátky zase u jiné debaty :-DDDD

14. 03. 2014 7:11

- Hellhammer

Ty si myslíš, že musí členové kapely projít nějakou stupidní soutěží,nebo musí nutně mít za zadkem tým marketingových specialistů? Já si myslím, že na to stačí hrát žánr co A. hrají, mít dobrou reklamu v rockových mediích(mají skvělou), dostávat slušný prostor na festech(dostávají) a je to. Já jim to nevyčítám(snaží se o to skoro každej), ale je mi jasný, že tahle kapela nějaký poselství, nebo výpovědní hodnotu ve svojí hudbě nenese...Jinak pohádce o pár kamarádech, co se chtějí muzikou bavit, doufám nevěříš(viz ten odchod vokalisty)....Tohle je skvěle vymyšlenej projekt, promyšlená sestava třech vokálů,kráska(která navíc solidně zpívá),slušnej zpěvák, a k tomu řvoun "aby se neřeklo že to není metal".Žánr zvolený maximálně chytlavej disko smíchaný se švédskou melodikou(na tohle by netrklo snad jen hluchýho). A navrch dochytaná image, drahý klipy atd atd...Tohle je velmi chytře vymyšlenej projekt,mají náhodou za ušima. Upřímnost v tom ale neslyším ani z 1%..

13. 03. 2014 23:24

- Crust

Já v nich žádný prvoplánový ziskuchtivý záměr nevidím. Ta kapela je složená z kamarádů, kteří spolu už v minulosti hráli a dali si dohromady projektík, původně zamýšlený jako jednorázovka (něco jako göteborg metal Avantasia, měl tam hrát i třeba Rikard z Evergrey). Vyvěsili na myspace pár skladeb, díky kterým zaznamenali obrovskou odezvu. Podotýkám, že ty songy zněly naprosto totožně jako následný debut, jen samozřejmě s horším zvukem. Díky tomu se jich ujal Spinefarm a udělal by chybu, kdyby ne. Nikde v tomhle scénáři nevidím sestavování kapely marketingovými specialisty, účast v talentové soutěži a hlasování SMSkami od nezletilých holčin, přizpůsobování se aktuálním trendům (kterým vlastně? slyší v tom někdo dubstep? nebo djent?) nebo změnu stylu, po té, co se jich ujal finančně zajištěný label. Dělají prostě muziku, která je baví a náhodou to má úspěch. To se občas stává :)

13. 03. 2014 23:07

- Hellhammer

Však máš pravdu v těch rozdílných názorech:) A když album bude dobré uznám to..Já se jen bavím jak je ty vehemetně hajíš, stejně jako ty se asi bavíš mojí přesvědčovací snahou:) Vždyť v pohodě. Ber tuhle diskuzi spíš jako kupu názorů a protipól kladné a pochvalné recenze..Není všechno zlato co se třpytí.A na jiných serverech se kydá na Amaranthe mnohem větší hnůj a to většinou od lidí, co to ani neslyšeli...Já se snažím argumentovat..Jinak to, že jde Amaranthe primárně o zlaťáky, to je snad úplně jasné každému,je to něco jako Within Temptation nebo Nightwish, prostě dobře fungující firma na peníze v podobě marketingově dotažené muziky.V případě Amaranthe firma začínající..Není to ale chyba, kromě undergroundových kapel jde o výdělek asi každému a těžko chtít po většině metalových kapel, aby dnes hrála ze stejných důvodů z jakých metalové kapely kdysi začínaly..

13. 03. 2014 22:22

- Crust

Já nechápu jednu věc - že tě baví se mě, nebo koho vlastně, snažit přesvědčit, jak jen honí chechtáky a třetí album bude horší než druhé. Řeknu ti, jak to s největší pravděpodobností bude - album vyjde a tobě bude připadat horší/nudnější/komerčnější/whatever a tak sem napíšeš, jak jsi měl celou dobu pravdu. Mně stejně tak pravděpodobně horší nebude připadat, proto nebudu moct uznat, že jsi jí měl. Každý budeme mít jiný názor, stejně jako už ho máme teď a jako jsme si to ujasnili už pár stránek nazpět, proto nechápu o co ti vlastně jde a za čí jedinou "pravdu" tu pořád bojuješ. Jinak proč odmítám tvůj názor o dopadu rychlého vydávání desek na kvalitu muziky je naprosto jednoduchý - z historie vím, že tohle nemá na kvalitu absolutně žádný vliv a klidně můžu dát spoustu příkladů, kdy mi dotyčná nahrávka přišla mnohem lepší než její o rok starší předchůdce (Oceanborn, Decrowning, Rise Of The Phoenix, Ride The Lightning.... ten seznam by byl nekonečný). To jen ty tenhle argument pořád záměrně přehlížíš. Každá trochu příčetná a průměrně ambiciozní kapela prostě vydává alba minimálně na začátku své kariéry s velkou frekvencí, to je prostě fakt, klidně dál předstírej, že neexistuje, ale tím nezmizí :) A další paradox - ano, nevidím jim do kuchyně, proto, na rozdíl od tebe, nevěštím jaké to album bude.

13. 03. 2014 22:07

- Hellhammer

S Tebou je docela zábava kolego:) Líbí se mi, jak do roztrhání těla hájíš kapelu,které vidíš do kuchyně asi tak zhruba stejně jako já.Líbí se mi taky ,jak ortodoxně odmítáš můj názor o dopadu rychlého vydávání desek na kvalitu muziky. Ergo u kapely jako Amaranthe, která je svým stylem už předurčena a nesmírně náchylná k tomu, se opakovat a nudit. Ale asi těžko chtít souhlas s mými kritickými názory, když si dal desce Nexus 8/10..Chápu že někomu i Nexus stačí na dobrou \\\"metalovou\\\" zábavu, já si zábavnou a melodickou desku představuji trochu jinak. Třeba tak, že se alespoň trochu liší od předchozí tvorby a taky, že se neohraje za hodinu..

13. 03. 2014 19:09

- Crust

Jejda, oni vydají třetí album s ročním odstupem od druhého (fakticky to bude minimálně 1,5 roku) a najednou vydávají album rok co rok! A dokonce nebudou mít ani pauzu a čas na utřídění nápadů! Investigativní reportér Hellhammer má totiž exkluzivní přístup k jejich pracovnímu itineráři a dokonce jim vidí i do hlavy a má tak perfektní přehled o jejich množství inspirace! Nové album proto bude totální odpad a vyčpělý odvar druhé desky!

13. 03. 2014 15:58

- Hellhammer

Ale vůbec prosím tě:) Komerční jsou od začátku, i kdyby vydali jedno album za 10 let a vůbec mi to nevadí,dobrou metalovou komerci mám rád (SOAD,Pain,Korpiklaani,Caliban atd..)..Horší je ,že oni sklouzli k špatné muzice, které neprospějí tím, že budou album vydávat rok co rok, bez pauzy a utřídění nápadů. To je celý jádro pudla:)

12. 03. 2014 13:51

- Crust

Ok, já tvrdím, že jejich frekvence vydávání alb není neprosto nic neobvyklého a diskografie asi tak můl miliardy dalších kapel mi dává za pravdu, tobě to nicméně přijde jako jeden z mnoha znaků komerčnosti a zaprodanosti. Takže se tě už nebudu snažit přesvědčovat a měj se hezky :)

12. 03. 2014 13:49

- Hellhammer

Já jsem věděl kolego, že se ozveš :D Jinak jsi mi nic nevyvrátil, probrali jsme to spolu zdola zhora a nic to nemění na to, že to Amaranthe sekají, dokud se zlaťáky sypou a kvalita letí strmě dolů..Fakt jsem na tu desku zvědav a budu radši opravdu zarytý skeptik, alepoň se mi nebude pak tak lehce tvrdit":Já vám to povídal":D:) Apropo: mnohem sympatičtější je mi aktuální tvorba Within temptation. To je marketingový popový produkt bez "uměleckých" ambicí, určený k zábavě uživení kapely, a oba amrketingově vzdělaní tvůrci (Sharon a Westerholt) to nepopírají a potvrzují..O co je to upřímnější, než řeči členů Amaranthe o tom jak zavedli nové proudy a směry v "metalu", nechám k posouzení...

12. 03. 2014 13:18

- Crust

Přemýšlím jestli se mám snažit vyvracet ti přesvědčení již jednou vyvrácené pár stránek nazpět (tzn. vydat alba s tímto odstupem není nic neobvyklého). Asi ne. Peace :)

12. 03. 2014 11:35

- Hellhammer

Amaranthe oznámili další album na rok 2014..Jen taková poznámka pro ty, kteří mě zde plísnili za moji kritiku, že to sekají jak Baťa cvičky..Už se nemůžu dočkat jak to bude zase stejné a za kolik minut se to ohraje tentokrát :) Vidím, že kapela fakt jede tvrdě ve stylu:"Honem honem, dokud se prašulky sypou a někoho zajímáme"....Škoda jich tak slibně začali:(

11. 03. 2014 18:51

- Hellhammer

Když odstraníš z hudby Dimmu Borgir orchestry zbyde ti hoblování pár akordů..Když vezmeš Rammstein klávesy je to opakování jednoho motivu 4 minuty..Když vezmeš Nightwish orchestr je z toho průměrný powermetalový koečko..Když vezmeš Korpiklaani harmoniku,je z nich Alkehol..Když vezmeš Opeth klávesy,je z nich kytarová onanie bez smyslu.. Nemůžeš přece hudbu posuzovat po částech!!!! Pain jsou o elektronice,je to elektro metal, a nemůžeš s toho vykostit klávesy a říct,že zbytek stojí za prd a to prezentovat jako hodnocení muziky.Naopak to elektro musí někdo složit,vymyslet,takže je to práce skladatele,nikoli producenta.Podle tvé logiky by pak existovali pouze skladatelé kytarových riffů..To je prostě nesmysl.Mimochodem,co by jako měli hrát Pain k tomu elektru?Něco jako Dream Theater??Napadat elektro metal za jednoduché,strojové riffy(a v případě Pai dobré..), je jako napadat Slashe za to,že hraje sóla... Jinak tobě taky hezké svátky,tvůj názor samozřejmě respektuju,ale asi chápeš,že nemůžu brát vážně hodnocení hudby od někoho,kdo jí rozkládá na kousky a hodnotí jen jeden kousek hudby,vytržený z kontextu..měj se:)

24. 12. 2013 12:48

to Hellhammer: - Anonim

Taky si kupuju CDčka, ale jen ty, co mě opravdu zajímají a vím, že budou stát za to. Můj MP3 přehrávač bohužel není nafukovací, takže jestli nechci poslouchat furt to samý a chci si do něj dát novou muziku, musím tu starou smazat. Navíc mažu jen to co mám opravdu naposlouchané, takže právě proto tam mám některé věci déle než rok. Pojmem naposlouchané, myslím to, že znám danou nahrávku nazpaměť a kdykoliv si vybavím, kterýkoliv song. Takže dávám šanci i těm deskám, které mě na první poslech nechytnou. To že odstraním hudbu z přehrávače neznamená, že se jí zbavuji úplně. Na disku mi samozřejmě zůstane a může se k ní kdykoliv vrátit. Tolik k té hudební konzumaci. Teď k Pain: Výborný skladatel dokáže napsat skvělou muziku od základu. Když si z hudby Pain odmyslíš všechnu tu elektroniku zbydou ti jen naprosto nevýrazné a průměrné riffy. Celou tu chytlavost, o který si psal, dává muzice Pain právě až ta elektronika. Právě v tom je Tägtgren dost dobrej. Dokáže tu svojí nevýraznou hudbu zabalit do zajímavého chytlavého kabátu. Ale to je právě spíš producentská než skladatelská práce. "Nová" deska Amaranthe se mi prostě nelíbí. Už jsem to tady psal dřív, jejich prvotina mě bavila, ale The Nexus mě zklamal. Je to můj názor. Nemusí se ti líbit. Všem hezké a ničím nerušené svátky.

24. 12. 2013 9:14

<< 1 2 3 4 5 6 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.11037 sekund.