UNTO OTHERS - Never, Neverland
Skvělý album, spadající do letošního top 3, spolu...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Jo jo, to vím. To všude vytruboval Dan Krob,...

SLADE - Whatever Happened To Slade
Desku mám rád.Nejsou tam asi hity na první dobrou...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Hellhammer díky za objasnění. Tahle informace mě...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Brichta měl původně otextovat píseň Vzdálená od...

RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku DYMYTRY - Homodlak


Anonim - George

Kdybys jezdil na nějakej tvrdší festival, divil by ses, kolik lidí z těch všech dětí poslouchajících tuhle muziku je dospělejch. Není výjimkou, když jsou to v civilnim životě vejš postavený, študovaný kravaťáci. Obecně se taky dá říct, že čím tvrdší muzika, tím hodnější lidi i přes všechny předsudky. Dneska je v podstatě tvrdá metalová muzika jedinej metal, kterej se pořád rozvíjí - pro necvičený ucho je to rozvoj k neposlouchatelnosti. Když to shrnu, pokud se chceš někam posunout od běžnýho heavíku, moc možností nemáš. Buď se vrhneš na psychárny progresivního rocku, nebo pujdeš směrem k extrémnímu metalu. Že jste to jako malý poslouchali a cejtili jste se tvrdý je hledání vlastní identity, ale v dospělosti to poslouchaj právě ty, který si nepotřebujou nic dokazovat.

24. 03. 2014 13:04

anonim - Hellhammer

Teď nechápu,to s těma Emperor,že je kvalitní muzika,myslíš jako ironii? Jestli jo a podle Tebe jsou Emperor blackoví kašpaři,tak jsi mě tady fakt pobavil :))).Předpokládám že jsi od nich neslyšel ani notu..Jako ano je hezký že se vymezuješ proti muzice kterou si polslouchal ve 14ti. Asi už se cítíš jeko velký vyzrály kluk.:) Já to nedělám a poslouchám co chci. Ve 14ti jsem poslouchal výhradně řekněme "vetší" COF,Dimmu,In Flames atd..A víš co? Poslouchám je dodnes,baví mě a nemám důvod ohrnovat nos jen proto, že už jsem "dospělej"..Jen jsem k nim přidal další kapely,ke kterým jsem se dostal časem..Narozdíl od Dymtry a podobných a už to řeknu na plnou hubu, vidláren,který jsem neposlouchal nikdy. Ano jsem možná arogantní A víš co? Mě je to jedno. Na jednom si zakládám.Ať každej poslouchá co chce. Ale nebude mi nikdo říkat, že jsem netolerantní, jen proto, že říkám svůj negativní a nesouhlasný názor na český kapely a český fanoušky.Já si poslechnu všechno a pak si udělám obrázek. Narozdíl od jiných..

24. 03. 2014 13:01

to Hellhammer: - Anonim

Odpověď na Tvou otázku: "Zaprvé to že se mi nelíbí Dymtry znamená že nerozumím muzice? Ale neříkej. Dneska zrovna poslouchám Emperor,Múm,Abigail Williams a Sabaton. Pěkně namixované dohromady.Pochybuji, že kromě Sabaton tušíš o co jde, ale nemohu se zlobit muzice nerozumím, narozdíl od Tebe." Názor, že já poslouchám muziku, která je podle mě na vyšší úrovni než ta tvoje = já rozumím muzice ty ne, je známka jisté arogance. Mimochodem zrovna Emperor je opravdu příklad kvalitní muziky. Ono takové ty black a death metalové kašpary jsme poslouchali, když nám bylo 14 let. To jsme si tenkrát mysleli jaký jsme těžký tvrďáci. Naštěstí já i mý kámoši jsme z týhle pubertální muziky brzo vyrostli a dneska se tomu smějeme. Takovouhle muziku bych nad úroveň Dymytry nikde nestavil. Ale jsme zase u tý tolerance. Každý ať si poslouchá, co ho baví. Ale nejde říct, že jedna kapela je na vyšším levelu než druhá.

24. 03. 2014 11:43

Anonim - Hellhammer

Zaprvé nejsem ortodoxní blackmetalista,poslouchám vše možné dokonce si myslím,že více deathu než blacku. Jsem rád, že mě máš ve škatulce arogantní blackmetalista a pak tady kážeš o toleranci a o tom,jak se lidi nemají vyjadřovat k tomu co je nezajímá..Můžeš mi říct proč? Jenom proto,že se mi muzika nelíbí tak mám být zticha a hledět si toho co se mi líbí? Ale jdi někam:) Všechno není krásné, hezké a navoněné. Zajímavé, že ti vadí netolarance v ČR (souhlasím) a jedním dechem by si chtěl aby jsem se třeba já nevyjadřoval k tomu co není můj majoritní zájem a nazýváš to dokonce pravidlem ("snad platí, že když nějakou kapelu neposlouchám a je úplně mimo můj zájem, pak se k ní nevyjadřuju"...). Kde si se dočetl že Dmytry neposlouchám? Narozdíl od Tebe jsem je slyšel protože jako správný arogantní netolerantní blacker chci mít přehled o hudební scéně a i té české:)

24. 03. 2014 11:06

- Anonim

Dovolím si udělat takové malé shrnutí této velice plodné diskuse. Je zajímavé, že když se tu objeví nějaká recenze na českou kapelu, vždy to vyvolá obrovský boj v diskusi. V posledních dvou letech to bylo snad u všech známějších českých kapel napříč žánry (např.: Kreyson, Titanic, Harlej, Alkehol, Rimortis a hromada dalších). Zajímavé, že diskuse vždy sklouzne na téma český big beat a dojde na boj, kde na jedné straně stojí zarytí příznivci domácí scény a na druhé arogantní black metalisti (reprezentovaní hlavně Hellhammerem). Vždy se tady dočtu, že celá česká scéna je tancovačkový big beat a že texty stojí za hovno a že lidi co to poslouchaj jsou úplný dementi. Taky se tady řeší specifika českého národa. Po přečtení této diskuze bych si dovolil naprosto objektivně konstatovat, že největším znakem české národa je NETOLERANCE. Navíc nechápu takové to "antivlastenectví" - odsoudit vše, co je české. Naprosto chápu, že každému se česká scéna líbit nemusí, ale pak snad platí, že když nějakou kapelu neposlouchám a je úplně mimo můj zájem, pak se k ní nevyjadřuju. Co se týče Dymytry, tak Homodlaka jsem neslyšel, ale soudě podle dvou předchozích desek, texty měli vždy podprůměrný (naštěstí nikdy ne tak strašný jako Škwor). Ale na Dymytry mě vždycky bavily hlavně bicí Miloše Meiera a vokální linky Jana Macků, který je sice průměrný zpěvák, ale krásně si umí hrát s frázováním a to dělá i z průměrných skladeb posluchačsky přitažlivé písničky.

24. 03. 2014 10:49

- Hellhammer

Chápu. Mě se třeba recenze od Pepsiho líbí, nemusím s nimi souhlasit, ale líbí se mi ten "přímý" styl jakým jsou psané. I recenze od ostatních redaktorů si tady rád přečtu samozřejmě:) Víš Jirko já nemám rád přizdisráčství..Takové se tváření se že je vše OK a jakýkoliv přímější názor je hned arogantní a nečtu a nevnímám ho..Tím neříkám že takový jsi ty,ale jen říkám, že to nemám rád a proto Ti asi můj styl psaní nesedí. nehledám berličky jdu rovnou k věci.Z toho důvodu už nečtu recenze Sparku, tam jsou čtyři body ze šesti bráno jako výborné a má je skoro každá kapela. To by bylo v té rockové muzice tak krásně kdyby byly všechny alba taková jak o nic píše Spark..Ale nejsou.

24. 03. 2014 8:13

Hellhammer - Jirka

za sebe můžu říct, že mi nevadí tvoje negativní recenze, ale její podání..proto už třeba ignoruji recenze a články od Pepsi stoneho

23. 03. 2014 20:09

- Hellhammer

Já se nepovažuji za vytříbeného znalce :) Dymtry mi v žaludku neleží jen jsem na ně napsal svůj (negativní) názor,který dost lidí štve..A to mě baví..Co se týká kvalitní muziky, to je relativní,pro každého je kvalita něco jiného. Jistě víš o velkém množství "kvalitnějších" kapel než Emperor ,to je doslovnej příklad blbý muziky. To že se mezi fanoušky a i mezi publicisty jedná o klíčovou a jednu z nejdůležitějších black metalových kapel v historii žánru nevadí. Mimoto jsou zatraceně dobří:) Dál jsem zmínil Abigail Williams dobrou post blackovou záležitost, islanďany Múm-skvělá náladovka no a proti Sabatonům nemám křivého slova,jako jednoduchá zábava se zajímavými texty jsou skvělí. Určitě mi dáš tip na podle Tebe kvalitnější muziku tak sem s ním:)

23. 03. 2014 19:16

Hellhammer - Eddie

člověče s Tebou Dymytry opravdu hejbaj co, jinak parádní recenze na ně od Tebe,pobavil jsem se na téma kvalitní muzika - Emperor Sabaton atd, máš plnou pravdu muzice asi opravdu nerozumíš,což je škoda,protože píšeš pěkně,ale nebuď smutný takových je většina.Jak zde někdo napsal je to holt umění/chutě hlavy/

23. 03. 2014 17:16

hellhammer - Jirka

Nějak mi tam vypadlo slovo - česká..to je to datlování na telefonu

23. 03. 2014 15:29

hellhammer - Jirka

Tak Dannyho příspěvek jsem přešel jako mladickou nerozvážnost, na kterou nema cenu reagovat..souhlasím, že to, že je nějaká záruka kvalit :) osobně jsem DM3 bral jako slabší, protože CD znéj dost amatérsky..Ale jim to proste funguje na koncertec,.

23. 03. 2014 14:19

Jirka - George

A dalo by se jmenovat dál... Třeba Televize, ale to sem nepatří.

23. 03. 2014 14:03

- Hellhammer

Máte pravdu pánové v tom, že se nedá určit co je dobrá a co je strašná kapela. To je subjektivní stejně jako názory na tvrobu. Nikoho nepřesvědčuji, jenom mi vadí, když si někdo sedá na prdel z kapely jen proto, že je česká a přesvědčuje o tom okolí svými argumety o homodlacích jako Danny. To je celé proč jsem znovu napsal už jsem to chtěl nechat ležet. Mimochodem já se snažím (třeba neobratně) argumentovat k věci a nebojím se tnout do živého. proto ti Jirko asi přijde můj styl arogantní. Vím, že rytí do českých fandů(nebo spíše do toho většinového stáda) a jejich vkusu ,to moc lidí rádo nemá, ale mě je to jedno. Moje stanovisko je prostě v téhle věci takové jaké je.:)

23. 03. 2014 14:00

George - Jirka

To já nemůžu vystát Madam tasemnici :) s tou hranicí souhlasím..celkově neni DM3 a Arakain moc možné srovnávat..každá kapela je o něčem jiném

23. 03. 2014 13:59

Bubak - Jirka

Amen..něco podobného se tady snaźím asi dost neobratně už pár dnů říct

23. 03. 2014 13:41

Jirka - George

No vidíš, a mně se Leporelo líbí. Naopak třeba Další nic co slýchávám se mi nelíbí vůbec. Působí na mě tak, jako kdyby kapela chtěla mít na desce hlava nehlava co nejvíc skladeb od Mirka. Stejnej pocit mám z Tisíckrát od Honzy. Příjde mi to (nevim, jak to mám říct) křečovitý. Trapáren pár maj. Já třeba nemůžu vystát Promiňte slečno. K Eurokozomutovi můžu říct asi jenom to, že hranice mezi recesí a absolutním ztrapněním umí bejt někdy hodně úzká.

23. 03. 2014 13:37

hellhammer - Jirka

Tak holt se štveme navzájem a s tím nic nenaděláme.. na múj vkus píšeš dost arogantně a útočně a už jsme se dříve nepohodli nad tématem českých kapel a svůj opovržlivý názor je mi znám..ono už je problematické označení fans průměrných kapel..co to je průměrná kapela ?

23. 03. 2014 13:37

- Bubák

Hellhammer: o chlup lepší texty? Si děláš prdel? :-D To by mě zajímalo, která kapela je podle tebe má diamtrálně lepší než třeba ty poslední na Arakainu? Jinak celý to dohadování je absolutně nesmyslný. Texty u Dymytry jsou tragedie a zpěv taky, o tom žádná, co se hudby týče, někomu se to zkrátka líbí, někomu ne, ale nikdy nemůžeš objektivně říct, že to stojí za pendrek. To stejný bych mohl říct o těch kapelách, co jsi psal, že zrovna posloucháš. Příšerný zpěv, hrozná hudba, a textům sice nerozumím, ale vsadím boty, že budou stejně blbý, nebo ještě blbější než ty u Dymytry. Ale já nechápu, proč se furt o něčem musíte přesvědčovat. Je to zkrátka umění a to jako takový se někomu líbí někomu ne. V tom je ta svoboda. ;-) No není to úžasný? :-)

23. 03. 2014 13:25

George - Jirka

To je slovo do pranice..neříkám, že všechny texty Dymytry jsou úžasné, ale je to proti Arakainu mladá kapela a nesnaži se pusobit tak vážně..viz Eurokozomut..navíc v diskografii Arakainu taky pár traparen najdem..a popravdě než dát na album něco tak nudného a umrčeného než leporelo, tak asi beru to mládí..ale nechápej to špatně- jsem fanoušek obou kapel

23. 03. 2014 13:16

- Hellhammer

Pokud dobře čteš Jirko,a už mě začínáš trochu štvát, tak jsem psal nekritický fanoušek průměrných kapel,nikoliv českých..Téměř každá velká zahraniční kapela má zástup nekritických fanoušků (Slipknot,Cradle Of Filth,Metallica,Rammstein atd..).. Ovšem dá se v případě Dymytry hovořit i o nekritických fanoušcích českých kapel, protože jak Danny napsal, je to přece kapela z Česka a zpívá česky..No a co? Co je mi po tom,že jsou Češi,když dělají nudnou muziku z hroznými texty kterým ještě bohužel na 100% rozumím.. Ono hodně českých věcí nestojí za moc a jenom to, že jsou české z nich nedělá něco dobrého!!!...Kdyby byli Dymtry z Polska tak o nich ta většina co je vyzdvihuje, mluví jako o tom agro bigbítu z Polska co zabírá čas na MOR....Ale jsou Češi, takže jsou pro některé lidi (ne pro všechny!!!!!) prostě automaticky super. Co je český to je hezký.. Hovno!!.. Na Dymtry platí jak nekritičtí fanoušci průměru tak je dost nekritickýh fanoušků kteří jsou nekritičtí, jen proto že je to kapela z česka..A Arakaini jsou pro mě subjektivně lepší,vyzrálejší(to je jasné) o chlup lepší texty a nezní tolik uměle namachrovaně a "tvrdě".

23. 03. 2014 13:08

<< 1 2 3 4 5 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09842 sekund.