RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku KABÁT - Corrida


- Jiri.Pochyly

Nějak mě to nedá a musím ještě reagovat na tu hromadu příspěvků. Co jsem četl ty příspěvky a přemýšlel jsem nad tím, tak musím uznat, že na každém je něco pravdy. Ještě naposled k té recenzi: lidi pochopte, že ta recenze je "jen" názor recenzenta a že každý člověk má jiný vkus a názor... tak to tak berte. Někdy souhlasím, někdy taky nesouhlasím... ale nikdy bych nikoho nevyzval, ať už nepíše... XnetmanX: Kabát je promakanější, to jo, ale taky vyměklý a slušný, prostě se do takové podoby vyvinul... a říkám ti, že kdyby neubral z plynu, tak nejsou dnes tak populární, zdaleka! Tím, že ubrali z plynu se přiblížili mnohem víc ke "střednímu proudu" (který u nás poslouchá nejvíc lidí) a díky tomu nabrali na popularitě! Kdyby v dnešní době vydávali CD, které by se podobalo (hudebně) jejich začátkům, vydali by se zase do "okrajovějších žánrů" a zájem by o ně takový nebyl! Rockery by zajímali, ale "ne-rockeři" by je asi moc neposlouchali (a rádia by asi taky nepustily píseň na způsob třeba Porcelánový prasata do vysílání) Zájem by ně hodně opadnul, tomu věř!! A proto se vydávají hudebním směrem ke "střednímu proudu". Proč? Protože se to vyplatí (a moc) vynechat sprosté výrazy u textů, nehrát tak "tvrdě"... a jsme zase u té komerce a u těch peněz. Jen se bojím, že jednou si pustím rádio, budu myslet, že tam hraje Petr Bende a reportér ohlásí: „právě dohrála nová písnička od Kabátů“ :(

14. 12. 2006 22:40

- Venca

S tímto příspěvkem plně souhlasím... Úspěch = komerce. Myslím, že na toto téma by nám mohli nejvíc povyprávět lidi z vrcholového hudebního průmyslu... Ostatně, není žádné tajemství, že nejedna kapela musela zcela přetočit celou nahrávku pro potřeby firmy. Viz jeden tuzemský slavík, jehož deska byla údajně původně řádně od podlahy, ale to se přece do rádií nehodí, ne? Ještě bych rád zmínil, že i např. o takových Doors se kdysi psalo jako o komerční psychedelice. Už jenom tohle spojení je zajímavé. Stačí si poslechnout The End. Tohle je komerce???

14. 12. 2006 12:15

komerce - XnetmanX

zdravim vsechny! koukam ze se tady hodne zminuje slovo komerce a tak si dovolim pridat nazor... soucasny Kabat podle me NENI komercni a ani nebyl.. pokud si poslechnete vse od alba Zeme plna trpasliku dal tak zjistite ze styl hudby od ty doby ani jednou nezmenili.. jenom tu hudbu maji porad promakanejsi (na albu Zeme plna trpasliku byly v pisnicce maximalne 4 vrstvy, na Corride jich je i 90), ale styl hudby je porad stejnej.. to, ze se tady v 90. letech poslouchal DJ Bobo a podobny hruzy a masovejsi zajem o rock zacal az tak kolem toho roku 2000, za to Kabati nemuzou.. proste lidi zacali poslouchat neco jinyho, co Kabati hrali uz nejakou dobu a prece kvuli tomu nezacne Kabat hrat neco co se posloucha min.. proste ten nastup rocku prisel a takoveto skupiny zacly prodavat xkrat vic desek.. najednou to je komerce... nevim jak vy, ale ja uzasnym prikladem komerce vidim superstar - za kazdou cenu dostat z lidi penize at je kvalita a perspektiva tech interpretu prakticky jakakoliv, coz doufam uznaji i ti co Kabatu nefandi, ze Kabat se s timto opravdu srovnavat neda! kdo vi - treba za pet let prijde era kdy se bude v radiu hrat metal a rekne nekdo potom ze treba takovy Slayer jsou jen komerce a tovarna na penize??? dneska vubec, ani nahodou, ale kdyby zacali prodavat 10x vic desek, meli videoklipy v hitparadach a zaclo by na ne chodit velice siroky publikum (= dnesni Kabat) tak se to slovem komerce bude v recenzich jen hemzit. proste jakmile ma dneska skupina uspech, je moda to oznacit za komerci coz je podle me docela skoda.. ja uznavam ze se Kabat urcite nelibi kazdymu, treba prave z tech duvodu co jsem psal (masova obliba apod.), ale oznacit je slovem komercni je prece jenom trosku rana vedle... kazdy at si udela nazor sam

14. 12. 2006 0:25

to dly - Rocker-Tialk

Myslím, že jsi to přesně vystihnul. Přiznávám, že to asi tak skutečně je.

12. 12. 2006 15:57

Co to jako je? - dly

Při čtení této pseudokritiky jsem se sám sebe ptal, jestli to není nějaký recesistický vtípek tohoto serveru. Myslím, že má-li být nějaký kritik brán vážně, měl by pracovat přinejmenším opatrně (nebo raději vůbec) s termíny jako "továrna na peníze", "komerce" nebo "přitvrdit". Já si nemůžu pomoci, ale tyto (a mnohé další výkřiky) mi spíše evokují slovník puberťáka, který se chce vytáhnout, jaké tvrďáky běžně poslouchá. Nepochybuji, že tomu tak v případě pisatele recenze není, ale o to je to možná smutnější. Toto album je skutečně velmi slabé (stejně jako to předchozí), ale odvolávat se pořád na kabátí začátky.... Opravdu chcete, aby tito pánové ve středních letech zpívali 20 let texty o mrdání a chlastání? Přejte jim trochu důstojnosti. Vývoj stylu skupiny je patrný od desky k desce, a to bez ohledu na přání rádií a chinaskovského publika. Upřímně, já jsem od nich v rádiu kromě Colorada neslyšel nic. Současný Kabát mě nezajímá, ale tato recenze je skutečně úsměvná.

12. 12. 2006 14:49

- metalheart

Nedá se nic dělat musím se taky zapojit. Recenze nebo kritika nikdy není nestranná. Každej čtenář by si měl uvědomit že pokud od nás něco čte, čte vždy náš názor. Proto každej z redakce má volně přístupnej profil a může si jedním kliknutím najít všechny články daného autora. To proto aby každej měl možnost najít si takovýho zamindrákovanýho pisálka, jehož názory mu budou nejbližší. Kdybych já psal kritiku na Kabáty, napsal bych ji úplně jinak, to protože jsem úplně jinej člověk. Tim pádem bych nejspíš nasral úplně jinou spoustu lidí. To je třeba si uvědomit před tím než někomu z nás začnete nadávat.

11. 12. 2006 21:07

- LesPaulik

No,podle mě je ten redaktor jeden z mnoha zamindrákovanejch redaktorů vůči Kabátu,jestli je to teda vůbec redaktor.V tý recenzy uplně nehorázně vyzdvihuje pouze nedostatky,ale o dobrých věcech na desce nedá ani odstavec a že tam určitě jsou. A že ta deska je minimálně stejně dobrá jako Dole v dole.Teda aspoň podle mne.Určitě,jistá komerce tam je,taky kde neni,ale určitě není tak velká ,tak jak u jiných kapel.Teď ještě s tím hudebním měknutím skupiny.Jestli se to někomu nelíbí,tak ať si dou posluchat jiný věci,Kabát už dávno není nic přehnaně tvrdýho. S tím bych skončil a byl bych tak rád za váš názor. Nic není nemožné, ... olééé, ... Corrida!

11. 12. 2006 20:59

- Jiri.Pochyly

Rocker-Tialk: Tak s těma kapelama plně souhlasím... jen jsem to nechtěl všechno vypisovat... + ještě si rád poslechnu "starší" věci od Škworu a Power 5. Měj se, čau.

11. 12. 2006 20:32

- Rocker-Tialk

to Jiri.Pochyly: díky moc, budu se snažit to napravit. Hlavně už asi nebudu recenzovat Kabáty :-) Jinak s těma kapelama, co uvádíš jako špičku mohu jedině souhlasit. Přidám ještě ABBand, Debustrol a S.S.O.G.E. a je to to nejlepší, co naše země v současnosti má.

11. 12. 2006 19:36

- Jiri.Pochyly

Rocker-Tialk: 1) Pravopis není pro mě ani tak důležitý, jak obsah! Jo a to slovní vyjádření... v některých místech je fakt dost krkolomné...., ale neměl jsem vůbec problém pochopit co chceš říci 2) Desku jsem slyšel až po přečtení tvé recenze a mám úplně stejný názor na věc. 3) Kabát, Doga, Harlej, Törr, Arakain... patří u mě mezi špičku! Kabáty mám velice rád, ale tohle - Corrida, velmi slabé CD. Bohužel. Jinak drž se a nenech se otrávit, držím palce! :)

11. 12. 2006 19:29

- Jiri.Pochyly

Venca: v tom máš teda pravdu a velkou!

11. 12. 2006 19:19

Dík... - Rocker-Tialk

to David & Jiri.Pochyly: Díky za podporu, moc si toho vážím, když má někdo stejný názor jako já. Za ten pravopis a sloh se omlouvám, recenzi jsem psal hned jak se mi dostala deska do ruky a to ještě v autobuse cestou z intru. Hned po příjezdu jsem ji odeslal na server a už jsem ji nečetl. Byla to chyba, pár věcí bych pozměnil. Tak se mi zdá, že jsem to tu rozdělil na příznivce a odpůrce Kabátu :-)

11. 12. 2006 18:16

- Venca

Hodně kupovaná bude a hit se uvaří i z vody (tím samozřejmě nenarážím na Kabát, desku jsem neslyšel), takže myslím, že konzumní posluchači budou spokojení... Příkladem může jít Metallica. Je St Anger komerční deska? Má vůbec nějaký hit? Myslím, že nemá a přesto z toho media vydolovaly úplný maximum (viz. tuším čtyři klipy, neustálé omýlení na MTV)... Pokud je dobře zaplacená reklama, tak se prodá i totální shit. Toť můj osobní názor..

11. 12. 2006 17:14

- Jiri.Pochyly

Venca: Landa? Těžko říct... ano i ne... Ale to není ani tak důležité... Důležíité je, jestli je ta hudba dobrá, nebo ne! A to platí u všech kapel a uskupení!! Současný Kabát je pro mě velice vyměklý a nezajímavý, prostě už mě nesedí... Ale zase věc názoru... Ale jsem si taky jist, že ta deska bude zase velmi kupovaná....

11. 12. 2006 15:03

hruza - david

no pan Pohyly ma naprostou pravdu je to jen otom,ale mohli by dycky natocit dve odlisny desky pred cenzurou a poni a bylo by kdo chce at si posloucha cenzuru ...

11. 12. 2006 14:59

- Venca

Na druhou stranu, je třeba takový Daniel Landa komerční?

11. 12. 2006 14:54

Současný Kabát = komerce!!! - Jiri.Pochyly

Tak já budu teda taky reagovat... Současný Kabát je KOMERČNÍ! O tom se nelze hádat, to je prostě fakt!!! Kabáty dnes poslouchá převážně dospívající mládež... písničky se točí s tím, že je budou hrát rádia a taky tomu je přizpůsobují... vyměkli, jsou slušnější, tzv. stravitelnější pro posluchače středního žánru... Kde jsou ty časy Žízně, Opilců v dějinách a Moderních děvčat??? Bohužel dávno pryč!!! A proč dělají teď takovým stylem hudbu, jakým dělají? Pro plné stadiony a peníze... :( BOHUŽEL STEJNÝM SMĚREM SE VYDAL I DIVOKEJ BILL, DOGA.... a další kapely

11. 12. 2006 14:52

deska mě zklamala - David

deska mě opět zklamala ,s recenzí se stotožnuji,protože co kabáti hrajou to je tak pro deti.Že autor recenze napíše jinak i/y me vubec netankuje vy ste se nikdy nespletli?tak se sklidnete ,tahle deska je proste brak a basta,ale kdo slyšel pravou corridu,resp před cenzurou tak rychle změní názor a ohodnotí tuto desku 10eti body protože je to prostě nářez ale co ztoho udělala cenzura?hrůza oni měli dobrou desku ale museli ji v rychlosti předělat podle meho

11. 12. 2006 14:50

- Venca

Souhlasím, že je dnes velmi populární, házet na Kabát všelijakou špínu a zmiňovat slovo KOMERCE. Můj názor je, že si každá kapela může hrát absolutně co chce. Otázka zní, co je to komerce? Každá kapela, která zaznamená úspěch, je komerční? Jinak, co se týče úrovně článku, tak autora omlouvat nebudu. Je pravda, že to nedostatky má, ale snad to bylo jen mírné šlápnutí vedle :-)

11. 12. 2006 10:29

"Čeho se mám vyvarovat?" - prof. Hrbolek

Vyvaruj se psaní!!!

11. 12. 2006 7:30

<< 1 2 3 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08184 sekund.