RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku HELLOWEEN - My God-Given Right


- T-Rex

Nejlepší deska s Derisem je Better Than Raw.

13. 06. 2015 10:45

- X.X

Já si narozdíl od zde uvedených komentářů nemyslím, že by helloween hráli to, co opravdu hrát chtějí - důkazem budiž několikerá vybočení ze zavedeného směru (chameleon, možná trochu dark ride, rozhodně ta 5 let (myslím) stará výběrovka). Problém je ten, že zabednění fanoušci nic podobného nesnesou, takže hells musí jet svůj vyčpělý melodický power/heavy, aby si "vydělali na chleba". Jde to vidět i na koncertech, juk na letošní šňůru, namísto toho, aby se nějak obzvláštnil set (30 let výročí walls, proč nehrají třeba takovou heavy metal (is the laugh ;)) ? How many tears? Guardians? Pak bych si na ně po letech možná zase zašel, ale koho proboha baví poslouchat po sté znovu doktora steina. Nuda. A ještě k té hudbě - když se člověk podívá na historii alb helloween, tak je třeba si uvědomit několik věcí, jako třeba fakt, že weiki chameleona posvětil, věci, které skladá, a které z ní v metalovém hávu naprosto příšerně (třeba ta hrůza z gamblingu, nevzpomenu si na název, jen na "kamón kamón" refrén), by s jiným aranžmá a skladatelským přístupem zněly naprosto skvěle! Z fleku mě napadá předělávka na nějakou swingovou hitovku. Deris, to je taky kapitola sama pro sebe, vždť předtím působil v přesladkých pink cream, ten rozhodně nemá metal v srdci (ono si stačí poslechnout i jeho rockové sólovky), taktéž ty typické střednětempé skladby podmázlé klavírem, které skládá (třeba if i could fly), tam kdyby se vypustily kytary, byly by z toho skvělé diskotékové hity. Takže ne, opravdu si nemyslím, že by helloween opravdu skládali to, co skládat chtějí - ta kapela je plná tak výrazných osobností, že by byli schopni zkomponovat výtečná a hlavně zábavná multižánrová alba - a určitě by je to bavilo více, než ta standardní rutina. Ten potenciál tam určitě je, o to víc mě mrzí, že jím plýtvají na produkci unylého heavy melodického metalu, který už jim zas tak moc nejde (úpadek cca od rabbita je dost cítit). Jsou mračna heavy kapel, které to umí mnohem lépe, než helloween, ale kvalitních multižánrových band je strašně málo. Změna stylu by prospěla, skalní by to asi neunesli, ale inteligentní hudba si posluchače vždycky najde, důkazem budiž třeba taková anathema.

13. 06. 2015 10:32

"Dobrá a špatná alba" - Gepa

'progresivní metal' .... no to je kapitola sama za sebe. Samotné slovo 'progresivní' znamená, že jde o něco nového, vyvíjejícího se. Já osobně nepovažuji za nějaký progres, když někdo ke klasickému heavy metalu přidá pár smyčců nebo pseudosmyčců (klávesy) a tváří se, že hraje kdo ví co nového. Helloweeni byli podle mého názoru progresivní třeba na albu Chameleon - ale představa, že by to byl směr, kudy se dál ubírat, je nereálná. Že by s 5-ti člennou kapelou objížděl koncerty nějaký big band... Bezpochyby určitým vybočením bylo i album Dark Ride - ale byl to už zavedený postup, zavedený někým jiným. Nový směr určitě dala první alba. Současná jejich tvorba asi progres není, ale jak všichni kritizují zvuk - mně přijde zvuk jejich alb od Keepera 3 vyloženě moderní. Je na tom znát, že to je současná nahrávka. K tomu Rabbitu - ten se mi vcelku taky líbí. Přijde mi, že není úplně dotažený, jako by je tlačil čas (nechci vyloženě použít slovo demáč). Líbí se mi na něm nejvíc skladby, které měly být prý už na Dark Ride. K těm nejslabším albům jsme se vyjadřoval u singlu, ale napíši znova. Podle mě je naprosto jednoznačně nejhorší album Pink Bubbles... ; tady mě nenapadá jediné slušné slovo :-). Pak alba zpočátku derisovské éry mi přijdou slabší - snažili se o návrat k tomu svému metalu, který na Pink a Chameleon tak trošku opouštěli. Alba Masters Of .. až Better mi přijdou jako úplně kalsický hevík, bez rychlosti a jejich typické melodičnosti. Rabbitem se opět začali vracet k rychlejším tempům, ale vyložené speedové album už nevzniklo, to zase ne. Opět to píši po x-té. Z mého pohledu se v muzice (nejen metalové) nic moc nového neděje - co do žánrů a směrů. Vznikají nová alba, nové písničky, ale jako by už všechno bylo objevené. Ale je to jen a jen můj názor. Nic víc.

13. 06. 2015 9:32

- Kamil

Já myslím, že to album je v pohodě, přesně dle očekávání...Helloween už mají za těch 20 let s Andim jasně definovanej styl, kterej nemění a ani to po nich nikdo nechce, včetně jich samých...to že se sem tam objeví již známá melodie jako například v titulní My Got...část sloky Power, to jim nikdo nemůže vyčítat, ten kruh už se dávno uzavřel a všechna dnešní muzika už je jen bonus navíc a to myslím všeobecně...

13. 06. 2015 8:36

- Jirka

je zajímavé číst tady názory různých posluchačů...osobně to album považuju za povedené, ale možná je to tím, že nejsem jejich extra fanoušek a nemám jejich diskografii nějak víc naposlouchanou a nemůžu víc srovnávat..

12. 06. 2015 12:09

- X.X

Tak to beru, jsi výjimka;) Jen mě překvapují pozitivní odezvy zrovna na tohle album, osobně to považuji za nejslabší hells, hned vedle rabbita, který mě svého času taky absolutně nebavil. Nejde ani tak o to, že se omílá pořád to samé, i to se dá dělat dobře, jen mě konkrétně tohle album nudí. Nu což, každého uši jsou jinde.

12. 06. 2015 10:43

- Gepa

to X.X Myslím, že jsem tě pochopil velice dobře. Já osobně jsem Helloweeny (a obecně metal) přestal na 15 let poslouchat. A když jsem Hells jednou slyšel v TV (rok 2005), tak jsem si poslechl mnou zmeškaná alba a vrátil se k nim. V dnešní době málokdo kupuje CD a ti co je kupují, je nekupují jen ze setrvačnosti. Alespoň v mém okolí neznám žádného takového člověka. Každá kapela, která vydá víc alb a projde určitým vývojem to má s fanoušky těžké, protože někteří chtějí 'klasiku', jiní zase 'experimenty', další novinky, atd. Samozřejmě, že jsou i kapely, které jsem přestal kupovat, protože se mi jejich tvorba už nelíbí, jsou kapely od kterých mám jen jedno dvě alba. Mně se prostě a jednoduše dýňácká tvorba od Dark Ride (včetně) líbí. Až se mi jejich deska nebude líbit, klidně to sem napíšu.

12. 06. 2015 7:58

progres - X.X

Vždycky mě pobaví, když v kontextu kapel jako helloween někdo mluví o progresivních postupech. Uf. A u tohohle alba tuplem - slyšel jsem prvních 11 skladeb (do konce jsem to nedal, omlouvám se) a když pominu baladu a swing of a fallen world (obě nuda), tak je to naprosto klasické album derisovské éry - každá skladba je buď (rádoby)speedovka nebo vyřvávačka. Na tomhle albu není "netypického", nebo nedej bože snad i "progresivního" vůbec nic. Naopak, je to naprosto snadno čitelné album, nudné, bez energie, bez refrénů, s milionkrát omletými melodiemi, které tentokrát moc nefungují. Gepa: špatně jsi mě pochopil, myslel jsem to tak, že je úplně fuk, co velké kapely vydají - může to být deska, která v kontextu jak vlastní tvroby kapely, tak současné konkurence úplně propadá a přesto se najdou lidé, kteří to budou hájit. Protože je to prostě helloween! Tak si to pustím 30x za sebou a to by bylo, kdyby se mi to nezačalo líbit! Vždycky mě to mrzí, když vidím, kolik výborných a zajímavých kapel/projektů zaniká, protože se zkrátka nenajde nikdo, kdo by to poslouchal. Všichni si raději pustí helloween (možno zaměnit za libovolnou velkou kapelu libovolného substylu [džudasi, sabati, death, venom, mayhem..])

11. 06. 2015 17:42

To Anonim - Dustter

Když mě, fanouška právě spíše středních temp zklame středně-tempé album, tak něco rozhodně není v pořádku...u mě nejde ani tak o to jestli to je zaměřené na jednu nebo druhou skupinu, ale zkrátka mi SOOH přišel jako takový, že nebyl "nicotný", že ty pasáže a postupy tam nebyly o ničem jak v letošním počinu, kde mi přišlo, že minimálně 60% songů jede jak přes kopírák nebo nejsou dotažené v určitých směrech...a ano, potěšil mě i Gambling, který sice je taky o rychlejších tempech kolikrát, jenže GWTD je taky na jiné úrovni co se ozvučení a produkce týče, proto to beru i za jedno z nejlepších alb dob Andiho za mikrofonem...

11. 06. 2015 12:51

- Anonim

Mám takový pocit, že Helloween se v posledních deseti letech snaží uspokojovat na střídačku obě skupiny svých fanoušků. Milovníci rychlosti a silných melodií si přišli na své na výborných deskách Gambling with the Devil a Straight Out Of Hell a pro milovníky progresivních postupů a lehkých experimentů tu zase je 7 Sinners a My God-Given Right. Ale jak koukám na Savapipovo hodnocení, tak tentokrát se tuto skupinu fanoušků moc uspokojit nepodařilo. Jinak souhlasím s tím, co napsali Hermes a Pagan. Tahle deska prostě není určená pro nás, ale jsem si jistý, že další Helloweenský počin (možná už v roce 2017) bude zase o rychlosti a melodiích.

11. 06. 2015 11:17

- Gepa

to Mike: Naprostý souhlas. Beze zbytku mohu podepsat.

11. 06. 2015 8:09

- Gepa

to X.X: To je snad logické, že jméno kapely prodává a málo známá kapela prodává málo. :-) Jméno si kapela buduje mimo jiné každou deskou. Ale nevím, proč bych si dál kupoval CD, když by se mi jich 5 předchozích nelíbilo, to už logiku nemá. Já si každé album nejdříve poslechnu, než si ho koupím. Jsou 3 kapely, u kterých kupuji na jistotu, které mě málokdy zklamaly - Hells jsou jedni z nich.

11. 06. 2015 8:07

- Jirka

tak nevím...nejsem žádný fanoušek, zdaleka je namám naposlouchané, ale tohle album považuju za solidní..možná je to i nízkým očekáváním. Osobně dávám tak 7/10

11. 06. 2015 0:03

- Mike

Zajímavý, já si zase myslím, že jejích období od roku 2007, kdy vydali Gambling, je zase jedno z vůbec těch nejsilnějších. Stabilní sestava, jedna deska lepší jak druhá. Nová je slabší, to ano ale je to zhruba jak psal Savapip. Už jsou to taky páni v letech a pokulhání muselo přijít. Za to bych je neodsuzoval. Na druhou stranu, pokud jde o Hansena, je to kultovní osobnost, ale dnes ho beru jako karikaturu sebe sama, a to po všech stránkách, skladatelské, pěvecké i kytarové, takže i s touto deskou si ním můžou Helloween pořád vytřít zadek. A Keepery i Walls složil napůl s Weikim ;)

10. 06. 2015 23:17

Já - Gogo

jsem veliký fanoušek Keeperů a cestu k tvorbě s Andim jsem nějakou dobu hledal. Přeci jen Keeper byla moje první deska někdy v roce 88. Musím, ale říct, že Master Of The Rings a Better.. vůbec nejsou špatné a dodnes je občas pouštím. Mám ještě rád tvorbu do alba Keeper The Legacy. Potom je to podle mého názoru jen opravdu pro skalní. Nemohu v tom prostě najít nic navíc. Takže já už podle těch singlovek, vím, že tohle album už není pro mě. Možná kdybych stahoval, tak v kompu to místo nezabere. Ale já kupuji originální CD a na tohle prostě nemám místo :)

10. 06. 2015 22:23

- johny

Dik. Pre istotu sa pytam, lebo posledne album pre mna bola cista nuda. Skoda...

10. 06. 2015 22:21

To johny - Dustter

Rozhodně ne...

10. 06. 2015 21:38

2johny: - b.wolf

určitě ne, poslední opravdu slušné album Hell's které se dá, je Dark ride a možná Better than raw, pak už je to fakt nuda. Dodnes nechápu, jak dokázal Kai nacpat do třech čtyřech alb takové pecky, kterým dnešní Helloween nesahá ani po vršek Kaiova podpatku. Na novém albu jsem žádnou nenašel a dál už hledat nebudu. Vydat to kdokoli jiný, ani pes... tak asi...

10. 06. 2015 20:49

- johny

V skratke - oplati sa do toho ist? Po poslednych albumoch som nad nimi zlomil hul.. Neviem, tento styl mi fakt prestava nieco hovorit. Posledne zachytil Gambling with the devil..Odvtedy, ani tuk..

10. 06. 2015 20:09

sava - X.X

Měl jsem na mysli vyvolanou diskusi;) Jestli to z mého příspěvku nebylo patrné, tak se omlouvám. Jinak za recenze chválím, alespoň nějaký závan objektivity, se kterou má tento web často problém (nic ve zlém, každý má jiné uši).

10. 06. 2015 16:24

<< 1 2 3 4 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09446 sekund.