UNTO OTHERS - Never, Neverland
Skvělý album, spadající do letošního top 3, spolu...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Jo jo, to vím. To všude vytruboval Dan Krob,...

SLADE - Whatever Happened To Slade
Desku mám rád.Nejsou tam asi hity na první dobrou...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Hellhammer díky za objasnění. Tahle informace mě...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Brichta měl původně otextovat píseň Vzdálená od...

RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku DYMYTRY - Homodlak


- Crust

Hehe, no je to teda kus "básně" :-) Ale není to vůbec homofobní, to jen zpěvák, či kdo to psal, má evidentní komplex z toho, že velká spousta žen v jeho okolí se chytla do síťě jméném Twilight sága :D To je z toho textu naprosto evidentní. Předpokládám, že na příštím albu bude hate song na 50 Shades of Grey :)

20. 03. 2014 13:13

Crust - Hellhammer

Napsal si to dokonale za mě, přesně tohle jsem tou nižší třídou a směřováním myslel:) Jinak: http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/dymytry-33435 za počtení to fakt stojí,já bych se styděl tohle prát do davu lidí a vydávat to za svoje názory..

20. 03. 2014 12:51

- Crust

Tak Kabát měl svého času (kolem poloviny 90.let) hodně dobré a chytré texty. Troufnu si tvrdit, že jedny z nejlepších, co tu v tom našem bigbítu kdy byly. Pak to ovšem po letech šlo taky dolů, jak hudebně tak textově, řekl bych že to začlo skladbou Pohoda. Prostě texty o ničem, občas tam sice propašují nějakou myšlenku či jinotaj, ale je to celé bezzubé, nevtipné a šedivé. Vulgarismů, byť lehčích, už se taky bojí. To by jim asi Monitor/EMI, nebo u koho teď vydávají už nepovolil a oni jsou konformní kapela pro masy. No ale to by bylo na jinou debatu. Jinak bych tu asi vyjímečně souhlasil s Hellhammerem :-) i s recenzentem, výstižně napsané. To popsání cílové skupiny - nižší střední třídy není myšleno ani nijak pejorativně, spíš jen o vyjádření toho syndromu těch lidí - tlachání a nadávání od piva, my se máme špatně, všichni nás okrádaj, náš národ stojí za h*vno, ale zlatým hochům fandíme a kdo neskáče není Čech. Prostě tupota. Jinak btw. titulní skladbu alba jsem neslyšel, ale dle vyjádření kapely se míří spíš na metrosexuály, než že by to bylo záměrně homofobní, ne? I když... vzhledem k tomu, jaký je zpěvák "poeta", dovedu si představit, jak nešťastně to bude napsané :-)

20. 03. 2014 11:41

- George

Je potřeba si uvědomit, že oblíbený neznamená dobrý a v Česku to platí dvojnásob, což je způsobený minulým režimem. Dobré kapely se pohybovaly jenom ve sférách undergroundu, protože byly často zakázány a tím pádem se z nich ani ultra mainstream stát nemohl. Lidi si tak zvykli na to oficiální bláto a nic jinýho tak k životu nepotřebujou. Je toho dostatek a je to pohodlnější - nemusej nic hledat, projíždět ty internety a prostě jsou v posluchačství pasivní. To hudební buranství v nás obecně je, ať chceme nebo nechceme.

20. 03. 2014 11:40

- Hellhammer

Ladislave píšeš velice rozumně a střízlivě. Ovšem jsou to vyhraněné,nekritické názory nebo naopak odůvodněná silná kritika která vytváří atmosféru toho, že se něco děje a svým způsobem činí dílo zajímavým (a nechám na každém ať pozitivně nebo negativně). Nejhorší je, když je něco ve stylu neurazí-nenasere.(tak jak si popsal Dymtry nebo Kabát). To je prostě pak vytváří dojem šeďi a hmoty. Jsem nakonec docela rád, že je deska Dymtry tak špatná jak je. Její nekritičtí fanouši mají o důvod víc za kapelu bojovat, my remcalové co máme rádi texty alespoň o "něčem" máme důvod remcat a kapela si spokojeně mne ruce že se o ní mluví. Jinak neuvědomuji si, že by kapela Dymtry někdy "přiznala", že hraje bigbít. Naopak už se prohlásili(nebo byli prohlášeni reklamou) za trash-core,psy-core a momentálně psy-core/metal. Jejich prohlášení z minula o tom jak hrají tvrdý metal,jak nikoho nekopírují (!!) a kritiky mají u prdele taky moc o nějaké sebereflexi nesvědčí:)

20. 03. 2014 11:09

Lukáš, Hellhammer - Ladislav

Chlapi, v něčem s vámi souhlasit mohu, v něčem ale v žádném případě ne. Lukáš mi připadá jako zarputilý fanda Kabátů. Pro mě jejich tvorba skončila někdy s Coloradem. Pak už mě to nijak neoslovovalo. Samozřejmě, první dvě alba jsou super. I na dalších albech se objevily věci, které stojí za poslech, Kabát úspěch má a jejich koncerty jsou zážitek. To, že vykrádají sami sebe, je můj názor a nemusíte se mnou souhlasit. Tato situace postihla i slavnější a daleko lepší kapely, než je Kabát. Např. Metalliku. Co se týká jejich textů, souhlasím s Lukášem, že kvalitu mají. Po hudební stránce to je ale obyčejný hospodský rock, který tady hraje kdejaká zábavová kapela. Já proti tomu ale nic nemám, pokud se to lidem líbí, jejich věc. I já si občas od Kabátu něco poslechnu. Jsou kapely, které taky třeba zrovna nemusím, mají zase jiné fanoušky, ale proto na ně nebudu házet špínu a urážet je. Jsou fanoušci, kteří jsou nekritičtí, ale nechme jim jejich iluze, jejich kapelu, jsou to většinou ještě děti. Jejich hudební vkus se časem zformuje, začnou poslouchat jiné kapely, jiné styly, nechme jim jejich názory. Nemusíte se mnou, pánové, souhlasit, já si také Dymytry rád poslechnu, líbí se mi jejich muzika a texty? Ty neřeším. Některé se mi líbí, některé méně. Je mi jasné, že nedělají nějakou extra muziku. Prostě obyčejný bigbít. Ani kluci z kapely se tím nijak netají. Je jen na nich, jakým směrem se budou dál ubírat. Jejich popularita letí raketově nahoru. A že se vám to, pánové, nelíbí, s tím už se musíte nějak srovnat. K mé osobě: Nejsem ortodoxní fanoušek. Poslouchám všechno možné.

20. 03. 2014 10:40

veronika - Hellhammer

Mě na tuhle myšlenku přivedla facebooková stránka metalshop.cz. Tam je adminem nějaký pán/paní s velkou láskou ke Slipknotům a Coreymu Taylorovi. Není den aby na zdi MS nebyli Slipknout ,Stone Sour nebo aspoň nějaké obrázkové meme z Taylorem. Ok proč ne. Jenže pod tím se rojí obrovská skupina fanoušků kteří číhají na každého kritika Slipknot a dají mu to řádně sežrat. Hodně lidí z té skupiny tvoří puberťáci, kteří v dobách Iowy chodili čůrat na nočník. Nechci se opět uřeknou, ale dejme tomu že Slipknot zrovna nejsou nějaká extrémně složitá a nějaká vyjímečně dobrá muzika. Ovšem jejich fanoušci by člověka za opačný názor roztrhali..A tímhle to začíná, a fanouškama Dymtry a bigbítu to asi končí.

20. 03. 2014 9:56

zdenda - Hellhammer

Souhlasím se Zdendou "hloupost" textů a hudby je subjektivní. Ono může být klidně pravdivější ten opačný názor než můj. Když jsou Kabát s texty jako Má ji motorovou,Frau Vogelrauch nebo Malá Dáma nejpopulárnější kapelou v ČR. Nejsou tedy svým způsobem naopak velmi chytří a jejich texty "chytré". Třeba jo. Jenže pak přijde nějaký Hellhammer a řekne NE, a tak dokola :DD

20. 03. 2014 9:50

Veronika - Zdenda

Ano, Hellhammer má v tomhle naprostou pravdu. Ale pro každého je hloupější a jednodušší hudba odlišná a každý si myslí, že ten jeho názor je ten pravý. Je to začarovaný kruh. A kdo jsem, abych tvrdil, že zrovna můj názor je ten pravý a že já patřím k té elitě, co poslouchá moudré a složité texty? Vždy se ale někdo takový najde.

20. 03. 2014 8:44

- Veronika

Ke kapele se vůbec nechci vyjadřovat, prakticky ji neznám, neposlouchám a poslouchat nebudu - z toho prostého důvodu, že když jsem je viděla několikrát nahodile live, ani trochu mě to neoslovilo. Proč se ozývám? Zaujal mě tu v diskui velmi Hellhammerův názor, cituji: "Někdy mi přijde čím hloupější a jednodušší hudba/text tím zažranější a ortodoxnější fanoušci.." - Člověče, jak my se na některých věcech neshodneme, tady v tom máš, bohužel, dost velkou pravdu.

20. 03. 2014 7:47

- Čert

Bohužel, pro mne Dymytry = největší prokletí národa. Prostě takový zhudebněný Zeman. Mrtvej Dymytry, dobrý Dymytry-

20. 03. 2014 0:24

Ale no tak Láďo !! - lukáš

To Ladislav : Nikde za prvé není psané, že za Dymytry úspěch může Urban starší a že jsou tlačenka !! Už je odpudivé , jak nazívají fandy Dymytry rodinou a všude upozorňují na to .... Kabát má za s sebou hodně alb, které prostě kvalitní byly !! A texty typu - Kdoví jestli, Skrblík, Colorado, Burlaci a mnoho dalších je vidět, že jeho texty nejsou jen o chlastu , ale že v textech mají srandu - inteligentní srandu - Hlavně na desce čert na koze jel !! Je smutné jaká že tvrdá hudba láká davy - Dymytry. Upřímně - protože jsme českej národ a na tom hlavně jsou jejich texty postavené !! Jestli za 10 let tady nebudou Arakain, Torr, Debustrol, Asmosdeus, Masters hammer, Citron, brichta či jiné, ale budou jenom Dymytry . Tak bůh s náma !!!

19. 03. 2014 22:17

Hellhammer - George

Tam zas kňučely ostatní kapely, že v porotě bylo nemálo lidí spjatých s Arakainem a tím pádem i s mladým Urbanem. Je na každým, jak si to přebere... :)

19. 03. 2014 21:52

- Hellhammer

To ,že jsou nejlepší česká kapela není řeč členů kapely (určitě fajn lidí) ale jejich nekritických fanoušků. Mocně podpořeno promem a kladnými recenzemi ve větších rockových periodikách..Pamatuju se, že když jsem ještě kapelu neznal tak mě překvapilo když neznámá kapely vyhrála české kolo Wacken Metal Battle. Čekal jsem že tam bude "reprezentovat" něco soudobého. Pak jsem si je poslechl a rychle jsem z toho dojmu vystřízlivěl..

19. 03. 2014 21:39

- čéééši do toho

přidám svůj "subjektivní" názor. Texty Dymytry jsou prostě primitivní a to výrazově i obsahově. Hudba je nepovedený recyklát Arakainu. Co se týká zvuku a produkce, tak je to průměr a kdo poslouchá dobře, zjistí že je tam i pár technických chyb, které by takoví muzikanti a studio, neměli na desku nikdy pustit.

19. 03. 2014 21:23

Dymytry - Ladislav

Já bych se chtěl tak trochu vložit do vaší debaty. Za prvé: Kabáti už nikdy nic takového, jako byly jejich první dvě alba, nevydají. Pokud jste si nevšimli, už dost dlouho vykrádají sami sebe. Koncerty ale mají parádní, to ano. Za druhé: Nikdy jsem z úst členů skupiny Dymytry neslyšel, že jsou nejlepší česká kapela. Jsou hodně populární a účast fanoušků v 11 hod dopoledne ne MoR svědčí o mnohém. Nebo si někdo myslíte, že kapela obcházela stany a agitovala lidi k účasti na koncertu? Za třetí: Tady se vykládá o nějaké tlačence, zřejmě narážka na jméno Urban. Já osobně, kdybych byl muzikant, který na naší rockové scéně něco znamená a to Jirka Urban st. určitě je, nikdy bych se nesnížil k tomu, abych pomáhal svému synovi nebo přesněji řečeno, abych ho někam tlačil, kdybych nebyl přesvědčen, že něco umí. A nakonec za čtvrté: Dymytry si hodně zakládají na fanouškovské základně, to snad nedělá žádná kapela u nás. Jsou to úplně normální kluci, kteří si na nějaké hvězdy v žádném případě nehrají. Co se týká alba Homodlak, mě se líbí, jsou na něm věci lepší i horší, ale to je subjektivní názor každého z nás a já jej plně respektuji.

19. 03. 2014 21:13

- Hellhammer

Však OK, ty mi taky přijdeš jako rozumný týpek, pochybuju že by si jim to žral... Ale je hodně ortodoxních fanoušků Dymytry co prostě kapelu budou hájit, její texty budou mít za skvělé názory a žijí v domnění že je to nejlepší česká metalová kapela.Opačný názor odpalují slovy "co jsi dokázal že kritizuješ" ..A to je trochu na palici a rozhodně to rozvoji metalové muziky v ČR neprospívá..Někdy mi přijde čím hloupější a jednodušší hudba/text tím zažranější a ortodoxnější fanoušci..

19. 03. 2014 20:39

Zdenda - George

Byla, protože už předchozí Neonarcis naznačoval směr...

19. 03. 2014 20:35

- Zdenda

No tak si prostě poslechnu dejme tomu o tom, jak je to tady všechno na hovno. A co? Nkdo a nic mi neříká, abych se s tím proboha ztotožňoval. V klidu si užiju hudbu, kterou mám rád. A řešit tu nějaké třídy. To už asi krapet přeháníš. Netvrdím, že Homodlak není o tom, co říkáš, ale silná fanouškovská základna tu byla ještě před ním.

19. 03. 2014 20:32

- George

Za všechno může pan Macků... Zdědkovatěl dřív než stihl zestárnout a pokud vytváří i ty šílený monotónní zpěvový linky, jakože asi jo, už se evidentně umělecky vyčerpal. Nebo by možná stačilo netlačit na pilu a nevydávat desku každý dva roky a radši to nechat sednout.

19. 03. 2014 20:32

<< 1 2 3 4 5 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09796 sekund.