RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku HELLOWEEN - Master Of The Rings


- Tassadar

Jo, Push se naživo hrával, před více než 10ti lety na turné k BTR.. čili na to Deris ještě jakžtakž stačil, i když youtube potvrdí, že živá verze toho songu byla jaksi.. nedostačující, už tenkrát.)

23. 02. 2010 12:29

- Mike

Souhlasím s tím, že Derisův projev v Kiskeho skladbách není zrovna oslnivej, zvlášť pokud jde o skladby jako IWO nebo Dr. Stein, ale třeba Eagle Fly Free se mi od něj vždycky líbil. Na posledním turné hráli i March Of Time a stejně jako většina pochybovačů jsem si říkal, že si Deris hodně troufá, ale jeho výkon byl naprosto fantastickej, stejně jako v Halloween. Ale to je samozřejmě věc názoru. Krom toho naživo taky perfektně ladí, což se u některých "klasických" spídových zpěváků říct nedá... A Push se hrával i naživo. Jinak ještě pro Vencu, jsem rád, že se Láďa do Helloween nakonec nedostal, má šílenou angličtinu a ani svým projevem by mi tam prostě neseděl. Měl bych lepší tipy:)

22. 02. 2010 9:36

- topi

Master Of The Rings je skvělé album, které se zaslouženě zařadilo do zlatého fondu kapely. Ale dost těch patetických řečí. Helloweenům se povedlo získat zpátky důvěru fanoušků, a jak tu bylo napsáno, to album je tak dobré, že změnu zpěvu nikdo ani nějak moc neřešil. Stejně to bylo u mě, Derrisův ukvákaný hlas mi začal vadit až mnohem později na dalších albech, a to v průměru asi tak u třetiny skladeb (o to však víc). Pro mě je však důležité, že v následujících letech se vykrystalizoval jako nejlepší skladatel ze sestav, ve kterých půdobil. Zajímavé je, že Master Of The Rings by docela klidně mohlo být i dalším albem Pink Cream 69. Neodpustím si rýpnutí do vyloženě odpudivé skladby Game Is On, která však o pár let později byla ještě mnohonásobně překonána ještě strašnějším songem. Ale před ostatními skladbami palec nahoru.

20. 02. 2010 12:39

- Tassadar

Mike: To je přeně ten důvod, proč mám derise radši. Kiske, stejně jako všichni ostatní speedaři, trpí neskutečnou sterilitou a rozhodně si nemyslím, že by jeho vokál keeperům nějak zvlášť prospěl, naopak, někdo s vlatním výrazem by se k těmto kultovním zářezům hodil daleko více /třeba takový barlow, bay, kursch, kakko, atd../. Bohužel, všimněme si též, že skladby jako Deliver.., push, kill it, atd.. se naživo nehrají -> právě proto, že deris na to zkrátka nemá, což je mi líto. Dá se souhlasit i s anonimem, ale vyhnul bych se pojmům jako "metalové srdce", to už zní moc.. manowarsky(:

19. 02. 2010 19:06

pro Vencu - Anonim

Kiske má sice klasický heavy metalový hlas, ale rozhodně nemá a nikdy neměl to pravé metalové srdce. A to je možná podstatnější než nějaký o oktávu vyšší hlasový rozsah. Derise jsem naživo slyšel a je poznat, že Kiskeho kvalit z daleka nedosahuje, ale na druhou stranu tahle osoba se k Helloweenum prostě víc hodí. Navíc je to i schopný skladatel, to se o Kiskem taky říct nedá.

19. 02. 2010 16:54

- Venca Votruba

Kvalitní zpěvák HELLOWEEN by podle mě naživo neměl znít tak, jak Deris bohužel zní :-( Na deskách bych řekl, že je celkově problém ve vokálních aranžích. Hlavně takové ty typické derisovské refrény mi dokáží pít krev. Ale nikomu neberu, že se Deris líbí víc než Kiske. Jak by ale nové desky zněly třeba s takovým Lacomírem Křížkem? :-)))

18. 02. 2010 22:12

9/10 - The Keeper XIV.

Dle mě nejlepší album Helloween s Derisem. Ze všech mi připadá nejblíže Keeeprům (více než Legacy). A to díky nejlepším melodiím. Moji favorité jsou zejména Sole Survivor, Mr. Ego (pamatuji si tenkrát první setkání s "novým" Helloweenem někdy po 2h noční na MTV s tímto videem), ale i Still We Go (zde se mi líbí skvělé sólo). Je tu také dle mě nejpovedenější derisovská balada In the Middle of a Heartbeat. Přes vysoké hodnocení, které zde dávám, je tu tak trochu kámen úrazu, který zůstal dodnes. A tím je muž za mikrofonem. Byla chyba vybrat někoho zcela odlišného. Zejména s ohledem ke starší tvorbě, což může potvrdit každý, kdo někdy slyšel něco z Keeperů 1-2 od Derise na živo. A vůbec si nemyslím, že je Kiske obyčejný speedový výškař. Bez něho by nebyly Keepery tím pravým. A jak říká klasik, mnozí byli povoláni, ale málo který byl vyvolen. Hodně dobrých zpěváků tohoto typu prostě není moc. Já jsem vždy zvědav na každé metalové album, kde se Michi objeví.

18. 02. 2010 21:50

- Mike

Nechápu, kam pořád všichni chodíte na to, že Deris nemá rozsah nebo. Zrovna na této desce zpívá sakra vysoko, někdy si vemte do ruky kytaru a ty tóny si najditě... To samý pro tvrzení, že není metalovej zpěvák. Naopak oproti Kiskemu,kterej zpíval pořád stejně, používá Deris daleko širší výrazovej rejstřík a zpívat i výborně agresivně, viz Push, Kill It, Deliver Us From Temptation aj.

18. 02. 2010 21:28

7/10 - Tassadar

J, kiske je obyčejný speedový výškař /jako třeba kotipelto, takových zpěváků jsou v metalu mraky/, oproti tomu Deris.. upřímně, já ho mám z tria, který se v hells zatím vystřídal, nejradši. Nevím proč, žádný závratný rozsah nemá, ale připadá mi, že to svým kvákáním posouvá někam, kde se mi hells moc líbí:) K albu, úvodní vypalovačka je paráda, stejně jako dvě následující /hlavně why se svým hitovým refrénem/, Mr. Ego je asi nejzajímavější věc na albu, kterou bych určitě nezatracoval. Určitě se mi líbí víc, než následující zářezy perfect gentleman a game is on. První jmenované jsem nikdy nepřišel na chuť a druhá spadá přesně do kategorie "špatných" weikathovek, čili na první poslech je to super, na druhý ujde a na třetí hnus. Secret alibi je oproti tomu ta "dobrá" weikathovka, která má něco do sebe a kouzlo se po dvou posleších nevytratí. Take me home + still we go jsou průměrně věci, ale balada se mi nelíbí. Nevím proč, každopádně v kontextu hells mi připadá sakra slabá. Na závěr, album není špatné, ale určitě mohlo být lepší, zvuk se mi taky moc nezdá, ale pár výjimečných songů se zde dá najít. Sedmičku si toto album určitě zaslouží.

18. 02. 2010 16:20

- Venca Votruba

Kiske má naprosto klasický heavy metalový hlas. Nebo ne?

18. 02. 2010 14:14

pro Vencu - Anonim

Tak Deris není metalový zpěvák, jo? A Kiske snad byl?????????????????!

18. 02. 2010 13:22

- Mike

Naprosto skvělá deska, comeback jak má být! Deris sice není Kiske, ale na má svoje kouzlo a charizma, kterým dotahuje všechny nedostatky. Skladbu Where The Rain Grows považuju za jeden z nejlepších songů Helloween vůbec. Mimochodem, někde jsem četl, že tuhle skladbu měl Weiki nachystanou už na Chameleon, ale Kiske o nic neměl zájem, tak si ji nechal do zálohy:) Souhlasím, že Weiki je základním kámenem Helloween, může si o něm říkat kdo chce co chce, ale je to prostě borec. Krom toho se v kapele objevil jeden z nejlepších metalových bubeníků vůbec, Uli Kusch. Pro mě celkově jedna z nejsilnějších sestav Helloween. Co se týče Vencova dodatku k recenzi, Helloween měli po Keeperch našlápnuto dostat se na úroveň Maiden, ale po Bubbles a Chameleon se ten potenciál vytratil, takže tahle výměna byla podle mě správná volba, která vrátila Helloween tam, kam patří.

18. 02. 2010 11:43

- mot

Není co dodat. Master Of The Rings se stalo klasikou a kapela na koncertech s těmi skladbami nakládá jako s bestofkou. Helloween natočili tak skvělé album, že ho fanoušci vstřebali dřív, než jim stihlo dojít, že to už nezpívá Kiske.

18. 02. 2010 11:34

- Marc - Janesession

Nemozem si pomoct ale Master Of The Ring je pre mna vrchol Helloween. Mozno je to Derisom, lebo vzdy budem uctievat jeho pracu pre PC69, ale napr. Pink Bubbles patri pre mna na ten vrchol tiez. Ostatne sa mi vzdy nebezpecne opocuvali. Pekne recenzie!

18. 02. 2010 9:58

- GNT

Dobrá recenze, v podstatě souhlasím, snad bych jen tolik neodsuzoval Grapowovy skladby (jen tu "amerikiádu" Take Me Home" moc nemusím). Jsem rád, že se také někdo zastane M. Weikatha, který to v posledních letech slízává ze všech stran, a napíše, že hlavně on je Helloween. Já soudím, že kdo nemá rád weikathovky (samozřejmě i on měl úlety - ale nebyla právě lehká "ulítlost" též součástí hellow. tvorby?), nemá ve skutečnosti rád ani Helloween jako takový - těch doporučení, aby hráli něco jiného, stavění na piedestal alb Chameleon a Dark Ride (nic proti těmto albům jako takovým) a odsuzování zbytku tvorby ... Prostě bez Weikatha by Helloween nebyl (i když příklad Stratovarius to trochu vyvrací).

18. 02. 2010 6:34

1

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09772 sekund.