RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku ReinXeed - 1912


- GNT

Tam už mám pár dnů album 1912 doma a moc se mi to líbí - první dva tři poslechy nic moc, ale pak to, při soustředěnějších posleších, začalo růst. V kategorii "jednoznačný speed" by to mohlo být album roku, jede se tu opravdu rychle a to skoro furt (kromě nejrychlejšího tempa má T. J. v oblibě ještě cválavý rytmus, v některých skladbách obě tempa kombinuje). Se zpěvem nemám žádný problém, tady je to jen o vkusu každého jednotlivce. Já si ten jekot užívám, prostě to mám v uších a hlavě tak nastavené, že mi to vyhovuje. Takže ReinXeed: držím palce a ať je v přístím roce nové album, které se opět nikam neposune - šílená rychlost, extrémně kýčovitá melodičnost a bombastičnost a kulervoucí jekot forever! Jen ještě trochu zapracovat na zvuku a produkci.

25. 11. 2011 6:30

- GNT

Martan: žádná opravdová speedová kapela nebude nikdy TOP, na to má příliš málo příznivců a přízně médií. Speedovou skupinu potká větší přízeň posluchačů atp. v okamžiku, kdy se stane nespeedovou, to už je nějaká předem daná zákonitost, kterou si na své kariéře pracující hudebníci tu dříve tu později uvědomí. Proto bude skutečný speed vždy jen v poloze jakéhosi poloundergroundu. Nevím proč to tak je, kde je chyba (možná v té rychlosti, kterou každou nezkousne, možná ve vysoko položených vokálech, které vadí kdekomu). K Reinxeed mám také drobné výhrady, ale celkově je mám rád, i s tím vokálem, i s tou naprogramovanou symfonikou.

14. 07. 2011 11:47

- martan

Poslechnu ještě zbylá alba, ale myslím, že mám největší problém taky s vokálem. Jak psal Pagan v recenzi, je to o "mačkání koulí". Boozer: Mě se líbí od PERTNESS i ta první deska. Zkus ochutnat SUNRISE (Ukr...takhle má vypadat zpěv!!!), VIATHYN a INSTANZIA (Can), SEVENTH SEAL (It), WISDOM (Hun), FIRELAND.......tyhle bandy samozřejmě nejsou TOP, ale neposlouchá se to zle.

12. 07. 2011 16:19

- adrian

Slabota. Do DragonForce maji na mile daleko, nechapu jak je nekomu muzou pripominat. Po hudebni strance to jeste jde, ale vokal je neposlouchatelny. Predelavka Aces High od Maiden? Hrebicek do rakve!

12. 07. 2011 14:26

to GNT - boozer

Zvuk na 1912 je o poznání silnější než u Majesticu.

12. 07. 2011 10:52

to martan - boozer

Poslední album od švýcarských PERTNESS From The Beginning to The End mám od loňského jara a je to skvělá věc - přesně jak píšeš - chytlavé power melodie dosahující vrcholu někde okolo prostředku alba, které je dle mého názoru určitě lepší než album předchozí. Taky už jsem je delší dobu neslyšel - budu si je muset připomenout :-)

12. 07. 2011 10:48

- GNT

Martan: od Reinxeed nemám první album, prostě se nedalo sehnat (ještě to po čase zkusím), alba Higher a Majestic mi přijdou celkem vyrovnané, u Majesticu je patrnější snaha o větší bombastičnost a obměnu rytmu, někdy za každou cenu, v jednom nebo dvou případech je tak zkažena slibně se rozvíjející speedovka, když se v refrénu zničehonic rytmus změní v pomalé zasekávání. Jsem zvědavý zda 1912 podobnou manýrou netrpí. Symfonický "doprovod" u Reinxeed zní značně synteticky a furt stejně, ostatně Pagan o tom v recenzích píše. Jsem zvědavý na tom, zda se zlepšil zvuk, který byl slabý (musel jsem zesilovat oproti jiným nahrávkám skoro na dvojnásobek, při poslechu na diskmanu do sluchátek mi pak docela nepříjemné duněly basy). Jak už to u podobně žánrově vyhraněných kapel bývá, Reinxeed mají vášnivé zastánce, ale i zaryté odpůrce, kteří v nich vidí ten nejhorší hudební odpad a hnusný kýč. Kýčem Reinxeed bezesporu jsou, ale možná právě proto se mi líbí. Protože tohle je ne kýč na třetí nebo čtvrtou, až je to skoro umění. Jo a frekvence alb u Reinxeed je podle mě v pořádku, T. Johansson tu vzhledem ke své značné korpulenci (což nemusí mít z přežírání, každý máme nějaký genetický fond) nemusí být dlouho, možná to i on nějak podvědomě cítí a tak chrlí jednu nahrávku za druhou. Jak už jsem psal kdesi jinde, album rok co rok vítám, lze tak opravit a napravit různé úkroky jinam, stereotypnost nahrávek mi až tolik nevadí, neměnnost stylu už vůbec ne, případná menší kvalita je přijatelným rizikem (příští rok může být lépe).

12. 07. 2011 10:11

to GNT: - martan

Tak jo, tip od Tebe holt nebude, dám jej tedy sám, až na něco nového narazím:-) Až budeš dávat komentář k tomuhle albu, tak to srovnej i s jejich staršíma. Zatím jsem ty starší alba neměl, ale jestli to je krapet lepší, tak bych zkusil. Pro Boozer: poslechni třeba PERTNESS, není to speed, ale velmi chytlavej power s občasnými vyhrávkami v keltském duchu.

12. 07. 2011 9:00

- GNT

Nový Reinxeed si určitě pořídím, minule (album Majestic) to už moc speedový nebylo (zhruba jen 3-4 skladby), nyní se chlapci vrátili k tomu, co je jim vlastní. A to je dobře, protože u jiných kapel se tomu neděje - jakmile původně speedová skupina vydá nespeedové album, už se většinou natrvalo posune jinam a už nikdy se ke speedu nevrátí. Jinak - bavíte se tu o mně, o tom co by se mi mohlo líbit nebo nelíbít, jako kdybych byl nějakým arbitrem speedu ... ale nakonec to tak i může být, nikdo jiný se ve speedu tolik nevrtá, tedy až na Pagana, který je tu v poloze jakéhosi věrozvěsta speedu. O nových speedových kapelách mám přehled jen díky Paganovi, na netu nebrouzdám, neb ho doma nemám, nic si nestahuji, mám jen originály (a je docela problém, hlavně u mladých relativně neznámých kapel, originál sehnat, něco mi chodí z Jižní Koreje atp.). Poslední věc - díky za každý opravdový speed, i za ty Dragonforce - ultraspeedové konzervativní nikam neuhybající grupy jsou, když nic jiného, měřítkem či vzorem (třeba i odstrašujícím) pro jiné a hlavně ukázkou toho, jak má daný styl vypadat (tempově i melodicky). Mám rád, když je hudební (i nehudební) žánr naplněn beze zbytku, umění v tomhle případě ať jde stranou. A vysoko položené hlasy mi nevadí, naopak, jen houšť! Kde jiní trpí, já si lebedím.

12. 07. 2011 6:24

- martan

Pravda, GNT mi taky dluží tip:-) Já vím, dle Tvých recenzí, že jsi trochu symfonik, ale recenze na album sedí. Mě se taky líbí nejvíc ta čtvrtá skladba, ale postrádám i změnu tempíčka. Takhle to je fakt až podobný DRAGONFORCE. Už to není to co bývalo, ale alespoň v hlasování vyhráli starý dobrý alba HELLOWEENů:-)

11. 07. 2011 22:45

- boozer

Pravda, dlouhé trylkování ve Spirit Lives On patří k tomu nejlepšímu z celé desky -vždycky se dám na první poslech strhnout tím co nejvíc vyčnívá a mám pak tendenci nadhodnotit zbytek. Chybí tomu pár pořádných pecek, které by se člověku vryly pod kůži tak, že by se jich nedokázal zbavit. Jinak CELESTY jsou fajn, už jsem je dlouho neslyšel, budu to muset napravit - mohli by taky vydat novou desku - poslední vyšla na jaře 2009.

11. 07. 2011 22:41

- Pagan

Pokud vím, prosil jsi o doporučení GNT, nikoli mě. U mě by to taky bylo zbytečný, protože kde lépe vyčmuchat kapely, které mám rád, než v mých recenzích :-)

11. 07. 2011 22:26

- martan

No, myslím, že třeba s CELESTY a AXENSTAR bych nemusel být ve velké odchylce. Ale tenhle styl je, pravda Pagane, Tvé korýtko. Já tam klávesy mít nemusím vůbec, tím samozřejmě netvrdím, že poslouchám něco zajímavějšího:-) Nedávno jsem Tě prosil taky o doporučení, leč vyšlo vniveč. Jako muster vezmi třeba CROSSWIND. Dík

11. 07. 2011 22:04

- Pagan

tak to si nechám něco velmi rád doporučit...prosím o příklady takových PODOBNÝCH kapel! :-)

11. 07. 2011 21:33

symfonika - martan

Já myslím, že to pro GNT nebude. Je to sice rychlý až moc, ale připomíná mi to DRAGONFORCE v nějakém symfonickém rozpoložení. Třeba skladba Spirit Lives On určitě snese solidní hodnocení, ale celkově mi album vyzní jako takový severský speedový symfonický bzučák, zpěvem snad ještě výš než Kotipelto. Mám prostě raději trošku jiný styl powerspeed, takovýhle kapel je jako máku:-)

11. 07. 2011 21:26

- boozer

Souhlasím s hodnocením. Docela pěkná deska. Řekl bych, že zejména GNT by se mohla líbit :-)

8. 07. 2011 11:25

1

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.10472 sekund.