UNTO OTHERS - Never, Neverland
Skvělý album, spadající do letošního top 3, spolu...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Jo jo, to vím. To všude vytruboval Dan Krob,...

SLADE - Whatever Happened To Slade
Desku mám rád.Nejsou tam asi hity na první dobrou...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Hellhammer díky za objasnění. Tahle informace mě...

Jiří URBAN (ARAKAIN) - Příklon k hard rocku byl naše zklidnění a konec spěchání
Brichta měl původně otextovat píseň Vzdálená od...

RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku DYMYTRY - Homodlak


Jirka - Hellhammer

jen poslendí off topic:Ten datáč k Diablu je masakr hraju od rána:DD

25. 03. 2014 14:41

hellhammer - Jirka

tak Emeror je naprosto mimo můj záběr, což není chyba kapely, ale opravdu nemá smysl se tohle pokoušet naposlouchat stejně jako něktéré jiné žánry..Diablo...hmmm to není vůbec špatnej nápad- asi už to přestanu taky odkládat :) tak hudbě zdar :)

25. 03. 2014 13:09

- Pepsi Stone

Stačí od DM3 slyšet skladbu Eurokozomut... Obrázek ať už si každý udělá sám.

25. 03. 2014 11:09

Avram - George

Ty mi mluvíš s duše :) Nejsi já? :D

25. 03. 2014 10:14

- Avram

Těmi vidláky nemyslím lidi z vesnice, ale prostě člověka, co sedí ve své chaloupce, sám žádnou hudbu nehledá, nerozšiřuje si obzory, a tak přijímá jenom to, co mu reklama naservíruje až do baráku. Není divu, že taková kapela je pro něj ta nejlepší ze všech, protože nic jiného než těch 10 kapel, co se točí na všech akcích, nezná.

25. 03. 2014 10:11

Avram - George

Ty se toho nebojíš. :D To první LP mi nepřišlo tak špatný. Možná je to tim, že jsem byl o 4 roky mladší, ale obsah textů aspoň trochu korespondoval se vzhledem, ale teď ty příšery zpívaj: "Jsem prostě nadšenej!" :D Ale dneska už si to nepustim, nebaví mě to a trhám si u toho vlasy.

25. 03. 2014 10:01

- Avram

To jsou zase rozbory. Prostě banda Pražáků hrajících záměrně pro vidláky, o kterých mají takové mínění, které se odráží v jejich tvorbě a textech obzvlášť. Když parta třicátníků zní jako pubertální kapela, která si myslí, že slovo neser je tak provokativní, že obrátí koloběh hudebních dějin (ty jo, teď to těm dechovkářům nandáme), tak je to dost smutný pohled a poslech. Kapela přesně zapadá do vzorce Alkehol - Škwor - Harlej, budíž jí to přáno už jenom proto, že hudebně je přecejenom o ždibec výš než zmínění, ale pořád to je po pás v bahně.

25. 03. 2014 9:14

- Hellhammer

Jinak Jirko já to co myslíš chápu, a máš svým způsobem pravdu,opravdu jezdím po tenkém ledě. Mě takováhle polemika svým způsobem i baví:). Na trotlíka Eddieho odmítám dál reagovat. Jinak jsem si právě přinesl domů datáč k Diablu 3, tak jdu místo debat raději instalovat ať mám zítra co hrát:D

24. 03. 2014 22:17

jirka - Hellhammer

Já už končím tohle nemá cenu. Juknout minutu na Emperor a označit je za neposlouchatelné..Ok v pohodě,já si o podobném přístupu k muzice myslím svoje ale dobrý.Já třeba když mi někdo něco doporučí mimo můj záběr, nebo se o něco přu, vždy si danou věc poslechnu najdu si jedno dvě alba a dám tomu čas.Ale v pohodě:).Jen tak na okraj aby psal recenze výhradně jen ten,kdo má k danému stylu vztah je sice hezké,ale pak je kolikrát (neříkám pokaždé) ta recenze onanií nad dokonalostí kapely. Já mám rád,když je pod recenzí třeba krátký odstaveček ještě od jiného recenzenta,třeba nezasaženého kapelou.Takové recenze a pohled z druhé strany pak daleko lépe slouží svému účelu:)

24. 03. 2014 22:14

DM3 - Eddie

Emperor - "neposlouchatelné",to nemyslíš vážně . Tak zatraceně dobří hudebníci, co skvěle hrají. Bohužel tuto "hudbu" nechápu - jsem obyčejný dělník. No nic odložím vidle a jdu se SLEPICOMUTEM spát. Kvalitnímu blacku zdar,

24. 03. 2014 20:19

Hellhammer - Jirka

neber to jako podpásovku, ale jelikož se tady používají várazy jako dobrý hudební vkus, rozumění hudbě atd, tak možná není špatné to teda definovat...můj názor je, že to je prostě hloupost, protože to je nezměřitelná veličina. Je to o osobním vkusu, vnímání umění a to má každý jiné..Ano - máš pravdu- tak nějak má recenzent k hodnocení přistupovat, ale tohle se prostě neděje, pokud autoři jasně dávají najevo svoji pohrdavost k určité kapele, hudebnímu žánru..proto si myslím, že na každý žánr má hodnotit někdo, kdo má k danému nějaký vztah a ne se nutit a pak psát jen špatné recenze..A musím se zastat ANONIMA- on tam použil pouze tvoji logiku, akorát ji obrátil proti tvojí kapele a chápu to z jeho strany jako pokus ti ukázat, na jak tenkém ledu se pohybuješ...osobně jsem Emperor neznal a jen tak ze zvědavosti na to juknul a osobně to je pro mě neposlouchatelné, ale přece nezačnu dedukovat co za lidi tohle může poslouchat ?? možná bych na tyhle debaty zavedl i nějakou speciální stránku :)

24. 03. 2014 19:52

- Hellhammer

Zapeklitá otázka, on o nechat si vysvětlit takhle relativní pojem je celkem pdpásovka,ale budu statečný. Pokud se týká hodnocení desek,tak pro mě to představuje třeba to, přistupovat k jakékoliv nahrávce bez předsudků, vyposlechnout všechno a udělat si názor bez vlivu fanoušků, osobní oblíbenosti,nebát se kritizovat ale ani pochválit. A nehledět na status kapely,počet fanoušků nebo její dopad a momentální vliv na scénu. na závěr přidám trochu smradlavé sebechvály,myslím, že \\\"rozumím hudbě\\\" víc, než někdo kdo označí Emperor za \\\"kašpary, které by nestavěl na úroveň Dymtry\\\". Asi tak

24. 03. 2014 19:02

- Bubák

Tak tuhle odpověď si rád přečtu :-D Možná přidá svůj pohled na tuhle otázku i nějaký recenzent. :-D

24. 03. 2014 18:30

hellhammer - Jirka

Taková otázka - co vlastné znamená rozumět hudbě ?

24. 03. 2014 18:19

Eddie - Hellhammer

To víš že jo Eddie:). Muzice nerozumím a když se mi něco nelíbí,tak se o tom přece nemůžu vyjadřovat ne? Nebo pouze třemi slovy,nic víc abych někoho náhodou neurazil..:) Narozdíl od Tebe mám možnost psát recenze pro přední český metalový web,které lidi dost čtou a nic jim na nich nevadí,naopak se většinou shodujeme..Čím to asi bude? Už vím tím že nerozumím muzice:)

24. 03. 2014 17:29

DM3 - Eddie

dobrý názor Jiří moc nechápu proč má Hellhammer potřebu se vyjadřovat k DM, kteří ho neoslovují. Že by typická vlastnost sdělit do světa moudro.Stačilo napsat-blbé texty,muzika a dobrý bicí a bylo by vymalováno. V době netu hold píše každý zemědělec.

24. 03. 2014 16:01

- Hellhammer

Chápu co chceš říct. O kvalitě se nepřu v tom máš pravdu, na to má každý svůj pohled.Ovšem hodně lidí spojuje často na 100% kvalitu se svoji oblíbeností,což taky není tak úplně ten správný pohled na věc. Já mám třeba hodně rád Caliban,jako kulisu k práci atd.. ale nemyslím si, že je to zrovna příklad kvalitního metalu.je to přeprodukované a hodně se jejich muzika opakuje..Ale mám je rád jako kulisu.Chápeš co chci říct.. A ta posluchačská vyspělost tam bych byl opatrný, rozhodně si myslím, že tam určité hudební styly na vyšší úrovni jsou,alespoň co se týká náročnosti na posluchače.Teď nemyslím nějaké disko složené ze stažených samplů ale třeba jazz, nebo progresivní metal je na vyšší posluchačské úrovni než poslední desky Darkthrone (ač je mám opět rád). Takže myslím, že pojem jako vyšší a nižší posluchačská úroveň je s některými žánry úzce spojen. Alespoň co se týká nároků na posluchače..

24. 03. 2014 15:09

Anonim - George

Já bych řekl, že se styly daj celkem jednoduše seřadit podle kvality. I když to nejde úplně paušalizovat, je to určitej předpoklad. Můžeš předpokládat, že bigbít bude míň kvalitní než psychedelickej rok. Pak jde jenom o to, jestli náročnost = kvalita. Jsou kapely, který nejsou náročný a zároveň nejsou nekvalitní, ale v případě Dymytry jde o něco jinýho. Můžou hrát jak bozi, ale když to budou dělat touhle jejich podbízivou formou, nikdy je za kvalitní považovat nebudu. Nevim, kdo to řek, ale je to vtipnej citát: "Já se nezajímám o jídlo a proto žeru smažáky."

24. 03. 2014 15:07

to George: - Anonim

Máš naprostou pravdu. S tím, co jsi napsal nemůžu nesouhlasit. Ale musím zmínit, že ten vývoj je u každého jedince jiný. Nedá se přece říct, že ten kdo začínal u hevíku časem vždycky přejde na black. Všichni posluchači se přeci nevyvijí stejně. Taky se nedá říci, že black je něco víc než třeba hevík nebo českej big beat. Nemůžeš tvrdit, že jeden styl hudby je kvalitnější nebo na nějaké vyšší posluchačské úrovni než ten druhý. Tak to prostě není.

24. 03. 2014 14:50

Hellhammer - Jirka

problém u recenzenta nastane, když hodnotí něco, co očividně nesnáší a pak seká jednu tvrdou recenzi za druhou...to ovšem nevypovídá o kvalitě hudby, ale recenzenta..taky nebudu psát recenze na black metal, dechovku, nebo techno, protože to nesnáším a soudně uznám, že se mi to nelíbí a nemám potřebu to jakkoliv zesměšňovat..nejde o žádné přizdisráčství ale projev nějaké úcty k ostatním..když používáš výrazy jako vidlárny a odhadovat sociální postavení poskluchačů, tak prostě působíš arogantně..ono i o tom co se mi nelíbí jde debatovat "na pohodu", tak jak třeba s klukama nad Arakainem, který se mi až na jednu písničku nelíbí..Tahle debata není ani tak nad DM3, kde se i shodnem, že to až takový zázrak není..mám je rád na koncertech, ale doma si je každej den nepustím..ale o tom, jestli je nutné někoho zesměšńovat..popravdě nevidím moc důvod neustále něco polarizovat, hrotit, než spíš hledat společnou řeč

24. 03. 2014 14:49

1 2 3 4 5 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.09594 sekund.