- htaedas
Dodatečně bych ještě chtěl zmínit Petra Dolénka. Před Medley jsem ho absolutně neznal a nikde neslyšel, ale jeho hlas mě velice mile překvapil a měl by se melodic-poweru věnovat, pokud snad už v něčem podobném nezpívá. Zde jsem akorát zjistil, že je v těžce propíraném Kreysonu Memorial, se kterým jsem čest neměl. Možná díky němu aspoň jednou zkusím ;-)
30. 10. 2019 12:05
- htaedas
V prvé řadě musím pochválit zvuk. Od minulého výročí nebyl zvuk alb vždy optimální. Album mi nejvíce sráží tři nejpomalejší skladby (nikoli kvůli rychlosti). Mezi ně patří i cover, který je opravdu nadmíru blbě vybrán a nijak znatelně spídově vylepšen, jako předešlé covery. Doufám, že nemělo jít v prvé řadě o komerční lákadlo s hlasem Hůlky. Úvodní skladba má výbornou klavírní linku. Co se týká symfonií, nepřipadá mi, že by tu byly nějak moc nadmíru využívány. Je pravda, že zpěvák oproti předchozímu albu více řeže, ale řeže pěkně. Spíš mi občas nesedělo intonování na koncích některých refrénů, takové do nikam, nedůrazné. Znovu nahrané skladby paráda a to hlavně z alba Deset kroků, které nyní mají díky supr zvuku neskutečný drajv oproti původní verzi. U skladeb z Pekla mi i přes lepší zvuk opět nesedí intonačně zpěv, Hloucal byl lepší. Poslední medley s hosty skvělá.
21. 10. 2019 14:49
- Jaroslav
Souhlas s Paganem ohledně Spilkova zbytečnýho tlačení na pilu namísto přiozenýho melodickýho zpěvu, kterej vždycky zní daleko líp
19. 10. 2019 13:07
|