- Savapip
jj, teď jsi trefil hřebík, s tvým prvním příspěvkem v téhle diskuzi jsem si alespoň já obrázek udělal (respektive potvrdil)...
20. 03. 2015 18:08
To Savapip - Kolík
Jistěže je to vaše věc. Stejně jako je věc čtenářů, co vám napíšou do diskuse. Celkový obrázek si udělá každý sám. :-)
20. 03. 2015 17:26
- Savapip
to Kolík: a je to tu opět. Otázka toho, co sem patří a co ne, je naše věc. Je-li Fanda příznivcem Alkeholu a má chuť o tom něco sepsat, a tobě se to nelíbí, je to stejné, jako když příznivec Moonspel napíše recku na tuhle kapelu a nebude se to líbit příznivcům Alkeholu. A je mi upřímně fuk, kde všude jinde Alkehol nenajdeš. Osobně tuhle partu taky nemusím, ale nikdo mě nenutí je poslouchat ani o nich číst (byť si k tomu něco málo písnu). Kvalitativní úroveň posuzuješ podle kvality článků nebo podle toho, že se píše o kapelách, které se ti líbí? V tom případě pozdravuj tam, kde ti splní tvje přání, my si to budeme dál dělat po svém. Nevyřešitelná otázka, ale když tě to baví..., počítám že o víkendu dostaneš další ránu.
20. 03. 2015 15:42
- adrian
Agro - to z jsem dlouho neslysel. Asi pred deseti lety bylo strasne cool nazyvat agrokapelou (s nalezite povysenou intonaci - my jsme prog, kdo je vic) kazdou bandu, ktera nehrala zrovna jako Dream Theater. Koukam, ze nektere to nepreslo dodnes. Bravo.
20. 03. 2015 12:38
- Pepsi Stone
Já si myslím, že sem i takový Alkehol patří. Tyhle stránky mapují akutální dění na rockové scéně a k té Alkehol a jeho nová deska prostě patří. Samozřejmě otázka kvality je už druhá věc a k tomu slouží právě recenze.
20. 03. 2015 7:52
To Savapip - Kolík
I prostý zin, jak píšeš, si může zachovávat určitou kvalitativní úroveň. Názory na to, kde se nachází, mohou být různé. Tak se nediv, že někteří na tuto (F. Šafrem adorovanou) "hudbu" reagují tvrdě a třeba i "ve zkratce". Například na Progboardu tuhle agropartu nenajdeš (na rozdíl třeba od Sex Pistols). Proč asi?
20. 03. 2015 6:59
- Savapip
to Bubák: jsme prostý zin a tohle nerozseknem, budeš se muset obrátit na nějakého psychouše ;-)
18. 03. 2015 19:34
- Bubák
No jo, ale co když duševní stav muzika narušuje? :-DDDDDD
18. 03. 2015 18:46
- Savapip
první a poslední varování v této plodné diskuzi, bude-li se řešit duševní stav diskutujících místo muziky, nastoupí cenzura
18. 03. 2015 15:15
Deny - Jiří
máš pravdu...ve společnosti je spousta hlupáků...a ty to jen potvrzuješ
18. 03. 2015 14:55
- Deny
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale názory typu že mizerné dílo kritizovat lze, ale jeho příznivce nikoliv, jsou mentálně na úrovni zvláštní školy. Zamyslete se nad tím, vážení diskutéři! Vnímavější menšině reprezentované Kolíkem doporučuji nedivit se a raději do této stoky nic nepsat. Nemá to totiž žádný smysl. Zde je vysvětlení: http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda-tvori-pitomci-p93-/domaci.aspx?c=A091120_152459_domaci_lpo . Přeji všem, zvláště redakci, pěkný den!
18. 03. 2015 9:16
Musím se omluvit... - Kolík
...redakci (a Pepsimu) za svůj původní názor, že U2 a podobné kapely na tento web nepatří. Po přečtení této diskuse musím říci, že U2 jsou zlatí a klaním se kvalitě všech jejich nahrávek a inteligenci jejich příznivců!
18. 03. 2015 9:01
- Bubák
Já myslím, že to není kůli tomu, že to řekne, ale jak to řekne. A pak už výše zmíněné ,,proč má vůbec tu potřebu,,. Něco jinýho je, kdyby se mu od daný kapely něco líbilo, pak by to možná mělo nějakej smysl........
18. 03. 2015 6:30
- Ferda
adrian: ale pochopil, jen se to snažím hodit do jiné roviny. Když vynecháme blbce, co má potřebu ostatní urážet, tak přece je normální říct, co si myslím. Otázka byla, proč mají kritici potřebu srát se do kapely, ne do fanoušků..., takže mám potřebu říct, že novou desku považuju opět za pitomou a od toho je diskuze. Pokud tohle hodnocení přejde do útoku proti příznivcům kapely, tak to už je špatně... Nebo berou příznivci Alkeholu za útok už i to, když někdo řekne, že muzika Alkeholu je pro něj blbá?
18. 03. 2015 6:15
- Anonim
Naprosto souhlasím s tím, co tu napsali Jiří a 7/10. Také nechápu, že někdo investuje svůj čas tak, že se naváží do kapely, od které všehovšudy slyšel jeden song a je jasný, že se mu nikdy líbit nebude. Alkehol vždycky byli spíš punková kapela - to znamená tři akordy furt dokola. Na tom je tenhle styl založenej už 40 let. A co se týče té podobnosti jednotlivých songů, tak já mezi nimi celkem bez problémů slyším rozdíl a dokážu určit, jaká věc zrovna hraje. To samé ale nemůžu říct třeba o takových Cannibal Corpse nebo Dragonforce, tam je to opravdu jeden song pořád do kola a jednotlivé skladby se liší jen textem. Jinak také musím pochválit výbornou a hlavně nezaujatou recenzi F. Šafra. Dokonce se s Františkem shodneme i na nejpovedenějších deskách Alkeholu („Planeta vopic“, „Už se to smaží a peče“, „Johoho“), které mě baví mnohem víc než právě pro někoho kultovní první album. Novinku jsem zatím slyšel jen jednou, ale hrozně mě překvapil zvuk. Na poměry Alkeholu je hodně tvrdý.
17. 03. 2015 23:53
- adrian
Ferda: Vubec jsi to nepochopil. Nekteri lide maji proste nutkavou potrebu davat svetu opakovane najevo, ze nejaka urcita kapela je podle nich nehorazna sracka. Jednoduse nedokazou pochopit, ze se to nekomu muze libit - viz hned prvni reakce zde, kde vlastne pisatel dela z fanousku Alkehol negramotne imbecily. A takovych jsou na netu spousty.
17. 03. 2015 22:28
- František Šafr
S hodnocením je to zkrátka složité. Někteří stále mají potřebu takové kapely hanit, ale já hodnotím hudbu podle toho, jak na mne působí. Nemohu srovnávat Alkehol s kapelami jako Dream Theater, Judas Priest apod. Nová deska Alkeholu mě baví a to je důležité. Nehledám (ani nečekám) v tvorbě alkeholu nějaká lyrická moudra a progresivní hudbu. Jsem rád, že nejsem žádný zarytý fanda daného stylu, ale že si poslouchám to, na co mám zrovna chuť. V pondělí si pustím \\\"Defenders Of The Faith\\\". V úterý \\\"Kocovinu\\\". Ve středu plyn... :-)
17. 03. 2015 20:59
- Ferda
7/10: proč se kritici furt serou do bigbítu? asi proto, že od toho jsou diskuze. Tobě se to líbí, ok, mě ne a to je špatně???
17. 03. 2015 20:54
- Pagan
Alkehol jsou v pohodě a reakce, které při každém vydání alba vzbuzují, jim může závidět leckterá slavnější kapela. Protože o kom se mluví, ten pořád žije! :-)
17. 03. 2015 20:40
- Pepsi Stone
Já k tomu dám jen jednu odbočku. Všechno je to jen hudba a když si najde jen jednoho posluchače, který se stane fanouškem kapely, tak má smysl. Konkrétně Alkehol těch fanoušků má dost. Já se mezi ně sice neřadím, přestože jejich první album beru jako klasiku specifické české subkultury. A abych byl upřímný, tak si letos zjara radši pustím tenhle Alkehol než novinku od Nightwish.
17. 03. 2015 20:17
|