RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku HELLOWEEN - 7 Sinners


- Pagan

Radko. přesně takovýho komentu jsem se snažil vyvarovat dovětkem, že pravdu maj v podstatě všichni:-)

30. 11. 2010 8:24

- GNT

Ray: míníš to ironicky, ale bohužel máš pravdu, z hudebních redaktorů chápe melodický speed nejsprávněji Pagan. O sobě pomlčím, do role speedofila jsem se dostal postupně a ne úplně chtěně, ale prostě mi to nedá, když vidím některé příspěvky, musím reagovat. Místně nejrychlejší album - pro mě je to zklamání, asi jako pro toho, kdo má rád zkreslený zvuk kytary: kdyby ho na albu slyšel v 5-15 sekundových fragmentech, asi by také nebyl spokojen. Když už speed, tak naplno. Je to můj problém, který nikdo jiný nemusí vůbec vidět (a také nevidí), přesto možná není špatně, že jsem na to upozornil (rychlost nerychlost nových Hells), málokdo si to uvědomil - a oslavné články o nejrychlejším albu mě neskutečně iritovaly a dosud iritují.

30. 11. 2010 6:32

- GNT

Pagan: já myslím, že většině lidí je to úplně jedno, narodí se a zemřou bez uvědomění toho, co je a není speed. Problém nebude ani tak na příjímači jako v pohodlnosti lidí - málokdo si na věc udělá vlastní názor, všichni rádi přejímají myšlenky a slova jiných. Tím nechci urazit ty, co tu píšou komentáře, tady naprostá většina nějaký názor má (i když s ním nesouhlasím). Už by to opravdu chtělo nějaký článek o speedu, aby bylo jasno.

30. 11. 2010 6:25

- GNT

Mike: trefils hřebík na hlavičku - noví Helloweeni jsou rychlí místně, s tím se dá souhlasit. Ale celkově je to nejpomalejší deska za posledních několik let - ne naopak.

30. 11. 2010 6:20

- Mike

Asi to bude znít blbě, ale problém bude možná v tom, že všichni píšou o tom, jak je deska hrozně rychlá, ale nikdo nepíše o tom, že je spídová, takže není co řešit :D To opravdu není speed metal, je to moderní power metal, kterej obsahuje nejrychlejší prvky, který kdy Helloween použil (třeba prostředek Are You Metal? Mr. Madman, Long Live The King...).

30. 11. 2010 0:00

- Ray

Jinými slovy, všichni se pletou, jenom vy dva máte pravdu.... :D:D

29. 11. 2010 21:46

- Pagan

Je to proto, že my dva bereme speed v jeho moderní podobě, která se vyznačuje rychlostí, metalovou okázalostí (symfonie, megaaranžmá) a technickou precizností (včetně zvukové produkce), kdežto většina lidí ho pořád chápe v jeho původním významu, kterej mu vetkly 80tý léta. Ta diference tam už je ale hodně silná a oddělovat by se to mělo, ačkoli pravdu maj svým způsobem oba tábory. Každopádně by ale neměla chybět rychlost (neboli SPEED :-)), a pokud někdo tvrdohlavě označuje za spídové i pomalé desky, bude asi problém na jeho příjimači (ježiš, to zase naseru lidí, ještě, že to jsou všichni líný komentovat) :-)

29. 11. 2010 15:57

oprava čitelnosti posl. příspě - GNT

Tak jsem na netu přečetl několik dalších recenzí a vyjádření k nové desce Hells. Zdá se, že snad nikdo album pořádně neposlouchal nebo - a tomu věřím spíše - že pořádně nikdo nevĂí, co je to speed a speedová skladba. Všude to samé - nejrychlejší nahrávka Helloweenů posledních let, či od dob Walls of Jericho nebo dokonce v historii kapely. Jediným, kdo speedovou tvář Sedmi hříšníků spravedlivě zhodnotil, je Pagan - když ve své recenzi píše, že speed uslyší­me jen fragmentově (to je tu a tam několikasekundové pasáže, s výjimkou songu o horách, v němž se jede opravdu speedově po většinu stopáže) má pravdu pravdoucí­ (copak to nikdo neslyší?!). Mohu hrát na kopáky třeba rychlostí­ světla, ale to samo o sobě ještě není speedem, bouchnu-li paličkou jednou za uherský rok, takový "speedovka" mi přiipomíná koně, který chce vyběhnout k dostihu, ale jezdec mu to nedovolí, sotva kůň vyběhne, je zastaven. Jsem zvědavý, kdo tady poctivě přizná, že nová deska opravdu, ale opravdu není­ rychlá (ve smyslu speedová). Psal jsem o speedovosti Králí­ka (a pak jsem našel na stránkách o Helloweenu recenzi, kde se kdosi vzteká, že Rabbit je strašně pomalý - ve skutečnosti jde o jednu z nejspeedovějších nahrávek skupiny - co by tento "vztekal" napsal o 7 Sinners?

29. 11. 2010 15:31

- GNT

Tak jsem na netu přečetl několik dalších recenzí a dalších vyjádření k nové desce Hells. Zdá se, že snad nikdo album pořádně neposlouchal nebo - a tomu věřím spíše - že téměř nikdo neví, co je to speed a speedová skladba. Všude to samé - nejrychlejší nahrávka Helloweenů posledních let, či od dob Walls of Jericho či dokonce vůbec. Jediným, kdo speedovou tvář Sedmi hříšníků spravedlivě zhodnotil, je Pagan - když ve své recenzi píše, že speed uslyšíme jen fragmentově (to je tu a tam několikasekundová pasáž v té či oné písni) má pravdu pravdoucí (copak to nikdo neslyší?!). Mohu hrát na kopáky rychlostí světla, ale to samo ještě o sobě ení speedem, bouchnu-li paličkou jednou za uherský rok, takové \\\"speedování\\\" mi připomíná koně, který chce vyběhnout k dostihu, ale je držen ve stáji. Jsem zvědavý, kdo tady poctivě přizná, že nová deska opravdu, ale opravdu není rychlá (ve smyslu speedovém). Psal jsem o speedovosti Králíka (a pak jsem našel na českých stránkách o Helloweenu recenzi, kde se kdosi vzteká, že Králík je strašně pomalý - ve skutečnosti jde o jednu z nejspeedovějších nahrávek skupiny - co by tento \\\"vztekal\\\" napsal o 7 Sinners?

29. 11. 2010 15:19

- GNT

Nevím, proč se o Seven Sinners píše jako o nejrychlejší desce za několik let, podle mě je téměř nejpomalejší, takový nemilovaný Králík má 4-6 speedových skladeb (o víkendu jsem to poslouchal a musím říci, že se mi toto album líbí daleko více než Hříšníci), 7 Sinners zhruba jednu. Každá deska, bráno od Chameleonu, snad až na Better Than Raw, byla jako celek rychlejší (pomíjím album předělávek z min. roku, ta je opravdu pomalejší). A to je vlastně podstata mých výtek: ano nové album je tvrdé, moderní (ovšem to pro mě není žádná nutně pozitivní hodnota), experimentátorské, možná i melodické (jiní jsou na tom stabilně hůře a řvaných refrénů mají více), ale není vyvážené a není rychlé (přesněji: není speedové, i když se to často píše). Jako bytostný speedař musím reagovat, nedá mi to, a tvrzení, že nové album je rychlé či nejrychlejší od dob Walls of Jericho či jedničky a dvojky Keeperů, musím se vší rozhodností odmítnout. Prostě to tak není, není, není, není, kdo má uši, ten to slyší.

29. 11. 2010 6:35

- Ray

to Tassadar: Už se na něm usilovně pracuje ;)

28. 11. 2010 16:10

- Tassadar

Koncert byl bezkonkurenční:) Andiho jsem žral i v Ride the sky /mimochodem, zařazení téhle skladby byl fakt šok, dle mého ji nasadili proto, že s ní hansen sklízí solidní úspěch/ a vůbec celá kapela působila velice energickým dojmem.. ale výlevy si nechám až na článek ke koncertu. Doufám, že bude(:

28. 11. 2010 15:42

- Ray

to Venca: Tys mi normálně sebral úplně všechny moje dojmy ze včera. To jsem od nich vážně nečekala :)

28. 11. 2010 14:04

- Venca Votruba

Andi Deris nejspíš četl naši místní diskuzi :-))) Jak jinak si vysvětlit jeho včerejší výborný výkon ve Zlíně? Až na Ride The Sky (kde to chápu) zpíval velice slušně. S výškami svého předchůdce se pral statečně. Stejně tak musím pochválit celou kapelu. Perfektní playlist, skvělý zvuk, slušné nasazení. Možná nejlepší koncert Helloween, který jsem měl možnost vidět. Myslím, že po dlouhých letech to vypadá, že si Helloween přebírají zpátky od Gamma Ray své žezlo :-)

28. 11. 2010 13:56

- Mike

No, Weikath bohužel všeobecně línej je, ale tentokrát se to říct nedá, protože napsal na desku 5 skladeb a nahrál i hodně kytar. Že se některý skladby nedostaly na desku je věc druhá.... Ale nevím, co se tu řeší, podle mě je 7 Sinners nejlepší deska za posledních 10 let, od The Dark Ride. Je tvrdá, rychlá, melodická, moderní, vyvážená, jsou tam i experimenty, což je jedině dobře. Jen si člověk musí najít to svoje. Lepší než shnít na osmdesátkové tvorbě...

27. 11. 2010 1:13

- Pagan

GNT: Weikath určitě není línej, což je poznat na kvalitě jeho kompozic, kdyby ho to nebavilo, tak i to málo, co složí, stojí za hovno. Ale je si dobře vědomej, že právě skladatelská rozmanitost dělá desky HELLOWEEN atraktivní a v podstatě jim nedovolí ustrnout na mrtvým bodě. Kdyby byla většina obsahu postavená na jeho písních, řvali by všichni ještě mnohem víc. Takhle si přijde (skoro) každej na svý:-)

26. 11. 2010 15:11

- GNT

Ještě ke skladatelům u Helloweenu, bezkonkurenčně nejlepším je tu pro mě Grosskopf, potom Weikath (ten mě sere svou leností, kdysi napsal půlku alba, dnes dvě skladby). Proč tito dva? To jsem tu už napsal, představují pro mě tu část tvorby souč. Helloweenu, kterou mám nejraději. Měl jsem rád i Gerstnera, ale tím, co udělal na 7 Sinners si to u mě pokazil. A Deris - dokáže napsat skvělé věci, ale také ty největší hrůzy - které skladby to jsou, o tom má každý jinou představu (viz naše "kontroverze" s V. Votrubou o Just a Little Sign). Od zpěváka bych nečekal, že si bude "šulit" refrény, pochopil bych to u nějakého chroptivého deathaře či střehotajícího blackaře, ale když si melodik, který se pohybuje i ve značných výškách (byť je za to kritizován), napíše refrén typu Kill it či Are You Metal měl by být potrestán dočasnou ztrátou hlasu (aby ty refrény více procítil). A ještě něco, kdyby mi na Hells dost nezáleželo, tak tu nic psát ani řešit nebudu.

26. 11. 2010 13:18

- GNT

Co se rozjezdů u Ironů týče, pak silně preferuji Moonchild, dále Somewhere in Time, Be Quick or Dead (to je pro mě i nejlepší skladba alba, nic podobě rychlého už tu není) a možná i Tailgunner (i když No Prayer ... jako album jinak nemusím). Futurual mi nevadí. Aces High jsem kdysi uměl (bez sóla, to hrál brácha) zahrát na kytaru, není to nic složitého, proto pro mě tahle skladba trochu ztratila na kouzlu.

26. 11. 2010 13:09

- GNT

Anonim: však je to jen můj názor a jak už jsem někde podotkl, zřejmě silně menšinový. A co se týče melodií, kde se nachází melodie v repetivní recitaci tří slov (Are You Metal), smysluplnou melodii postrádám i u refrénu Long Live of the King (refréném je tu zařvání této fráze), o refrénu nerefrénu Kill it z předchozího alba se tu už psalo. Ano, mám raději jásavější a rychlejší část tvorby Helloweenu, většina však má raději opak, proti tomu žádná. Komu se líbí Better Than Raw, ten lehce zkousne i toto album, které považuji za jeho jakýsi klon, a naopak. Zřejmě jde, teď už tomu chci věřit, o cílený úkrok jinam, o cílenou kontroverzi. Otázkou, která mě zajímá (i v souvislosti s věkem hudebníků), kam to půjde dál, bude v další nahrávce za nějakých 3,4,5 let (dříve to asi nebude) prohlouben zatěžkaný progres nebo se opět najede na optimistější notu? Osobně to spíše vidím na to první - soudě dle reakcí na 7 Sinners, které jsou víceméně pozitivní. The Bells of the Seven Hells, Falling to Pieces a I.M.E. - tyto skladby tak trochu narušují koncept předchozího alba, osobně bych je dal jako bonusy a stávající bonusy bych naopak hodil do normální stopáže. I když proti Falling to Pieces nic nemám, ta se mi tam líbí. O tom, co je melodické, má každý asi svůj názor - já osobně nerad vidím nějakou "temnější" tóny, preferuji takové skladby, které mi zvednou náladu, které jsou jasně optimistické, vítězné, v nejlepším slova smyslu líbivé.

26. 11. 2010 13:03

- Anonim

Futureal je výborná věc. Hlavně ten rychle odzpívanej refrén. V týhle věci u mě Bayley docela zabodoval.

26. 11. 2010 10:55

<< 1 2 3 4 5 6 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.43975 sekund.