Petře - heide
...zajdi v neděli do kostela, třeba to pomůže :-) A mě, raději vynech!!!!!
16. 01. 2009 18:48
- Petr
Redaktoři, kteří uráží své čtenáře jsou opravdovou známkou kvality a velmi lichotivou vizitkou zinu:) Máš pravdu heide, všichni jsou bokem, jen ty jsi osvícený nezřízenou genialitou a tvé recenze jako jediné jsou zcela bez debat objektivní:)) Jinak české kapely by do světa měly dostrkat spíše vydavatelské firmy, nikoliv česky psané ziny:) Přestaň se tu takto veřejně ponižovat, nikoho už to nedojímá. Jak se říká, mlčeti zlato a u tebe to platí dvojnásob:)
16. 01. 2009 18:37
to Petr: - heide
Soucítím s Tebou, že máš již v mladém věku poroblém se zrakem. Ať si zpětně své AC/DC projíždím, jak chci, nenacházím zmínku o tom, že bych kohokoliv nutil, aby mé články četl. Nelíbí se Ti = přešaltuj jinam! Pokud ještě zvládneš vyndat halvu z vlastní zadnice, tak Ti možná sepne, že nejlépe uděláš, když začneš radit sám sobě a příkladně mě, vynecháš. Věk si netrefil a stran studu, to bych si dovolil poukázát na ty, kteří, jako první hodily kámen do vody. Obvykle se totiž tvoří vlny!!! Naopak, já bych se na jejich místě styděl za mnohá hodnocení a vyjádření, která z jejich "per" vyšla, a která jen podtrhují jejich přezíravost a absenci porozumění vývoji. Česko je absolutni specifikum. Nemá jediný seriozní zin, ani tištěné periodikum, které by zvládlo dostrkat do světa jedinou slušnou domácí bandu, která mj. zatím nejspíš ani neexistuje. Já, na rozdíl od Tebe nejsem takový jasnovidec, abych si troufl někomu radit, že má jít do "peček". Tady, pokud si mě tu nechají, budu své věci psát způsobem, který vyhovuje a je vlastní mě. Ne mrzké konkurenci, ne Tobě! Měl jsem svobodnou volbu se rozhodnout, zda se k týmu "MFMM" přidám nebo ne! Narazil jsem tady na příčetné, slušné lidi, kteří jsou mi více nebo méně věkově vzdáleni, ale vždy přátelští. Pozitivním shledávám jejich nadšení pro dobrou rockově-metalovou hudbu, absenci agresivních intervencí vůči "konkurenci", žánrovou rozmanitost, přezíravost vůči lichým "psedokodexům". Ono je to, jako jít do kina. Primitivovi mé úrovně se líbí trojice kasovních trháků, zatím co "odborná" veřejnost úpí nad vkus devalvujícím škvárem. Viz filmy J. Trošky. Ve finále je to tak, že já si budu psát, jak já chci a co chci, no a Ty a Tobě podobní luméni, nechť si vyhledají své "úrovni" relevantní informace příslušné kvality.
16. 01. 2009 18:14
- Marek - JANESESSION
No ja neviem o čo Vám tu ide? Ako to tu čítam, tak ku koncu som už od nudy zaspával. Veď sem skoro nik nenapísal o tom najdôležitejšom o čo tu ide. A to o AC/DC - Black Ice. Že dokážete vyčerpať toľko životnej energie a času na takéto úplne nepodstatné žabo-myšie vojny. A v konečnom dôsledku asi aj ja, keďže som na to reagoval:)))
16. 01. 2009 9:28
To Heide - Petr
Je mi téměř 40, ale nedalo mi to a podíval jsem se i na tvůj profil a dle fotky jsi také starší ročník. Myslím, že tohle nemáš zapotřebí. Psát evidentně neumíš, dobře se to nečte, ale kouknul jsem na ten odkaz a musím říct, že ta recenze na abysszine je rozhodně zajímavější a poutavější. V tvém věku se tu neztrapňuj a věnuj se raději rodině, než oblažováním podobnými nesmysly. Uděláš skutečně nejlépe.
15. 01. 2009 20:20
- b
Heide, spousta řevu holá prdel, viď.
15. 01. 2009 20:01
epitaf - heide
Tak, abychom měli obraz kompletní, takto vypadá v praxi stylistická ohrabanost a hlavně vskutku znalecký pohled na hudební dílo. Myslím, že tohle další komentář nepotřebuje :-) To je na profesora Jelena! Inu, abysszine je v nouzi, to je evidentní!http://retro.abysszine.com/2007040007-queen-paul-rodgers-the-cosmos-rocks.html
15. 01. 2009 19:32
To Venca: - Empty
Já tu ale nekritizuji obsah recenze, ač s ním nesouhlasím. Bral bych v potaz, že autorovi se deska zkrátka bez výhrad líbí. Kritizuji především stylistickou neohrabanost recenze a podivuhodný způsob vyjadřování autora. Původně jsem se vlastně chtěl jen zastat Snapea. K dalším reakcím mě přiměly jedině heideho zcestné argumenty, které jsem chtěl uvést na pravou míru. Už vůbec jsem do toho nechtěl tahat ziny ve kterých jsem působil či působím a používat hloupé argumenty o návštěvnosti, která stejně často o kvalitě vůbec nevypovídá. A recenzent by měl kromě zajímavých názorů vykazovat i jisté pisatelské kvality a stylistickou obratnost, čehož se v recenzích heideho zkrátka nedočkáme. Navíc způsob jeho vyjadřování v této diskusi je unikátem, který se jen tak nikde nevidí a když už nic jiného, jsem docela rád že se zde mohl projevit v tom nejlepším světle. Tímto tuto diskusi končím a případné další komentáře ponechám již bez odezvy, už takhle jsem tu ztratil spoustu zbytečného času...
15. 01. 2009 19:00
to empty: - heide
To, co si sem zase nasmolil jen podtrhuje má tvrzení. Už má 92 letá babi říkávala "blahoslavení chudí duchem, aneb, komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí". Na co jsem sáhnul, ať už kdekoliv, z toho co si sesmolil, jsou pusté bláboly. Odůvodnění, která píšeš, proč jste Ty + jeden opustili metalnation, nejsou ničím jiným, než pustou lží. Jsem člověk, který si výjádření hlupců Tvého formátu napříč netem archivuje. Tvůj kolega a souputník vysvětloval situaci metalnation zcela odlišně. Inu, hlavně, že jste za jedno:-) Je logické, že své invektivy musíš táhnout a gradovat dál. O muzice nemáš zbla ponětí a předpokládáš, že oslňovačky vystavěné ze sumarizace fakt uvedeneých v různých "archivačkách" s trochou slohově mrzké bláboliviny stačí k hodnocení. 90% věcí z toho jsi neslyšel nebo tak nejvýš předevčírem, tím jsem si absolutně jist! :-)
15. 01. 2009 18:19
- Venca Votruba
Empty: S tím nesouhlasím. V žádném případě neberu každého, kdo má zájem, což ti dosvědčí hned několik takovýchto žadatelů. Heideho jsem kontaktoval sám, protože se mi jeho názory líbily (i když byly leckdy naprosto jiné, než ty moje). A líbí se mi i tato recenze, proto v žádném případě nechápu, o co vám zase jde. Že dostala stará kapela 8? Nezlob se na mě, pokud i dnes Deep Purple natočí geniální desku, ať už ve stylu sedmdesátých let, dám jim tu desítku rád. Nechápu, kde se bere mínění, že co je staré, to je špatné. Nehorázná hloupost. Znám mnoho starých kapel, které těm novým nakopávají s přehledem prdel... A co se týče Metal Nation. Co k tomu říct? Asi to, že je mi to jedno. Nikdy jsem tohle nebral jako nějaké soutěžení, takže je mi to putna. Osobně čtu z netu nejvíce Fobii. Skvělí lidé, fajn názory, dobrá úroveň. Nejsem žádný egoista, abych to nedokázal uznat. Asi je to i tím, že ze sebe kluci nedělají žádné hogo fogo. A víš proč? Nemají to zapotřebí a to je na tom to nejkrásnější :-)
15. 01. 2009 17:41
To heide: - Empty
Opět si úplně mimo:) Popisovat problémy, které vedly k rozpuštění Metalnation nebudu. Uvedu jen, že zin kvalitativně ztroskotal právě na přehnané aktivitě neumětelných pisálků, jako jsi ty. A pro zin, ve kterém momentálně působím, jsem doposud napsal celkem 13 recenzí, dva rozhovory a jednu reportáž, což je jaksi mnohem víc než jen jedna řádka. Jinak Metalnation v době své největší navštěvovanosti měl srovnatelnou návštěvnost s Metal Forever a mé současné působiště vykazuje denně ještě o nějakou tu stovku vyšší. Takže opět argument úplně z cesty:) Metalnation dělal stejné chyby, které dělá v současnosti i Metal Forever - přijali jsme kdejakého nýmanda, který měl zájem psát (ač to neuměl) a neprováděli žádnou selekci. Kvalitní autoři pak přestali mít zájem vedle bludů těchto pisatelů cokoliv zveřejňovat a raději se poohlédli jinde. Proto s mrzkou kvalitou Metalnation bohužel musím souhlasit, stejně tak jako poukazuji na mrzkou kvalitu příspěvků některých zdejších pisatelů (ano, včetně tvé maličkosti). Ale víceménně si tím MF především sám sere do bot. Škodí jen své pověsti a zbytečně se diskredituje. Nechat psát každého, kdo si zamane, není zkrátka úplně prozíravé...
15. 01. 2009 17:03
- Pavel Voříšek
Je smutný že si tady vyskakuje zrovna metal nation což byl hodně trapný zin.Chlapcům od dob kdy rozdávali letáčky metal nation na masters of rock hodně narostly ega :o)
15. 01. 2009 15:31
poděkování - heide
Účel světí prostředky:-) Zájem konkurence potěšil a odkryl její slabiny. Pindy anonymních "julků" jen přivodí úsměv, což je rovněž, v dnes poměrně smutné realitě zdraví prospěšné. Uvítám tedy takto nadstandardní pozornost všech "opuštěných" a "odstřelovačů" i napříště. Erudované zhodnocení věci "z pera" znalců, obohatí našince vždy. Nakonec, na jiném místě, v komantáři jiné recenze jsem si přečetl, že jsme zinem vidláckým. Mě těší, že právě vidláci založili na poměrně slušnou sledovanost, zatímco intelektuálové své zdechliny již opustili a přesídlili do tepla zavedených - tradičních zinů, a dnes, aniž by zatím napsali řádku, už si čechrají pírka ve snaze oslnit prací jiných. Takže díky! :-)
15. 01. 2009 13:25
- Třinečák
Co to tu melete za úplný hovna? Nevím kdo je Snape, Empty ani Heide, ale bavím se čtením těchto bludů, jak se jeden naváží do druhého co dělá špatně a co je lepší? :-)) Apropó říkal tady někdo něco špatného o R-E-T? Jste jak malý děcka a když si tu čtu ty komentáře, tak Heide sorry chlape, ale ty jsi pitomec korunovaný, no tys tu chyběl.
15. 01. 2009 1:27
- Empty
Snažil jsem se na internetu najít nějakou obecnou definici "turbonukleární imbecility", ale bohužel jsem vůbec nic nenašel. Dokonce ani na Wikipedii ne. A to jsem zkoušel i nejrozšířenější anglickou mutaci. Pro výraz "turbonuclear imbecility" žádné výsledky. Takže vlastně ani nevím, čímže to trpím. Proto bych se tě jako očividně velmi vzdělaného jedince rád optal, co je to vlastě za onemocnění:) Co se týče mé tlamy, je pravda, že si jí nepucuji příliš často. Většinou si jí jen omyju pramenem vlažné vody, případně si vyčistím chrup. Ale myslím, že mi to na cti snad netratí:)
14. 01. 2009 22:23
Co s vámi, chlapci - prof. Hrbolek
Tak jsem si to všechno přečetl, pak vyhledal to, co napsali v poslední době Empty, Snape a Heide a tady máte vysvědčení:
Empty: velmi dobře;
Snape: velmi dobře;
Heide: dostatečně, a najdi si význam slova "kritizovat" třeba na Wikipedii
14. 01. 2009 19:44
to empty/snape: - heide
Jen turbonukleární imbecil může vypouštět, ze své týdny nepucované tlamy chujoviny podobné vašim. Příčetný jedinec, průměrného intelektu nereviduje subjeltivní názor na předmět, ale maximálně vyjádří svůj, rovněž jen subjektivní pohled. Naštěstí nejsem jediný a sám, kdo ví, co vy dva jste za trdla :-)
14. 01. 2009 18:13
- Empty
Tak už vážně naposledy:) Jsem velmi rád, že mě tak pozorně sleduješ, ale musím tě vyvést z omylu. Opuštěný totiž opravdu nejsem:) Jen onu "mrtvolu" už neřeším a svými erudovanými výplody veřejnost oblažuji již v rámci jiného magazínu. Nebudu ho tady jmenovat, ale pokud opravdu toliko lpíš na návštěvnosti, mohu ti prozradit, že je vyšší než ta zdejší. Neber to jako vychloubání, jen bych rád předešel tvým zcestným argumentům:) A díky, žes mě upozornil na svůj profil, dosud jsem si myslel, že ti může být maximálně kolem patnácti let...
13. 01. 2009 20:54
noch einmal - to empty:
... jinak, kdyby se´s ty vemeno mrknul nejdřív na můj profil, nechal by si´s liché bláboly o Cynic ap. na koledu! Tschüssss
13. 01. 2009 20:15
to empty: - heide
"Opuštěný-jalový" Mede, Tvé medy sleduji už drahnou dobu (na rovněž mrtvole) a také s nimi zrovna nesouhlasím, ani mi nevyhovuje Tvá forma písánek, jako Tobě ne má!!! Příkladně Soilwork, Dimmu Borgir atd. Řešit Tě vážně nebudu, prostě mě nudíš! Navíc, máš možnost to tu rozsvítit a oblažit veřejnost svými erudovanými výplody. Šéfstvo jistě posilu uvítá.
13. 01. 2009 17:50
|