RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku CIRCLE II CIRCLE, SEBASTIEN, EAGLEHEART - 15.8.2012 Brno, Melodka


- raf

Rád bych se mýlil,ale obávám se, že na Rippera,ještě k tomu v Hranicích,dorazí tak stovečka.Kdyby se tady o tom nediskutovalo,tak ani nevím,že tu hraje.Když byl dva roky zpátky v Blavě,věděl jsem to půl roku dopředu.A faktem taky je,že většina českých hrůzakapel,bude finančně náročnější.Náklady by rapidně snížil přesun do jakéhokoli zaplivaného klubu pro 200 lidí.Sokolovna se mi jeví jako naprostá pitomost.

12. 09. 2012 9:26

- Savapip

díky Bubáku, jsem rád, že se najde ještě aspoň jeden mimoň, kterej to vidí stejně jako já ;-)

12. 09. 2012 8:37

- Bubák

Já jsem rozhodně pro Theocracy :-D V kalkulaci s tebou více méně souhlasím, až na to, že honorař pro Rippera bude tak max třetinovej, spíš míň. A pořád nějak nechápu, proč by měl Ripper nalákat víc lidí? Že zpíval v Judas, nebo Iced Earth? No a co, Blaze B. zpíval v Iron Maiden a chodí na něj hrstka lidí. Takže vůbec nevidím důvod, proč by tam mělo dorazit víc lidí, než na kohokoli jinýho. Zkrátka těch koncertů je strašně moc, lidi nemají peníze, nedošli by ikdyby to bylo zadarmo. Včerejší vstupný v Ostravě 150kč na LA. Takže k tomu fakt není co dodat. Lidi dojdou radši na přiblblej Alkehol, za kterej utratí podstatně víc a to stejný platí i pro pořadatele.

12. 09. 2012 8:09

do toho - čéééšííí

Já se ještě zastavím u té propagace. On ani ten Ripper nemusí být ziskový pokud ho před lidmi "dobře utajíš". Takové turné se nevymyslí ze dne na den (kor jedná li se o USA kapelu), ale je to připrava několika měsíců. Takže z propagací je zapotřebí rozjet HNED jak podepíšu s kapelou smlouvu. To znamená klidně i půl roku dopředu. V době internetu není až tak složité udělat tu "reklamní kampaň" skoro bez peněz - zadarmo. Ale musíš se tomu věnovat, tiskové zprávy, webplakáty, facebook, youtube atd...... Mluvím třeba o tom že i na vašich stránkách máte rubriku koncerty kde se dá dát plakát a do textu info o koncertech, pokud to dostaneš na všechny E-ziny tak v souhrnu to dělá poměrně velkou skupinu oslovených lidí. Ale o tom Ripperovi neví pořádně ani ti skalní, pokud nejdou na jeho web. Ještě k těm Theocracy pokud vím tak v ostravě bylo tak 90 pltících. Sice pořadatel psal něco o 150, ale já tam byl a 150 ani omylem. V Praze bylo pokud jsem někde kolem 80lidí??? Takže ano 170 lidí ale na dvou koncertech. Ale nepochybuju o tom že pokud by přijeli i příští rok tak to muže být zase o něco víc. Ale musí tu pravidelně koncertovat a mit někoho kdo to tu zpropaguje.

11. 09. 2012 9:09

- Savapip

neboj, já si "debila pořadatele" neberu osobně, neb ve finále mi pořadatelství nikdy přímo neleželo na bedrech, mě to spíš štve kvůli těm bláznům, kteří něco pořádaj a lidem je to málo. Otázky, o kterých mluvíš, si pokládám neustále, naposledy třeba včera na Lillian Axe..., holt možná je to o tom, že mi chybí přehled a řídím se tím, co by zajímalo mě a ne většinu, zatímco na Rippera bych nejspíš nešel, ani kdyby mi hrál za chalupou (no, třeba bych se přemohl :D), na Theocracy, White Skull, Lillian Axe či podobný spolky klidně nějaký kilometr vyrazím. Takže obecně vzato s Tebou souhlasím, ten výpočet je naprosto logický, konkrétně mám ty hodnoty nastavené jinak a prostě 136 lidí na Theocracy mi nepřijde tak velké číslo. Bráno mýma brejlema - lidi jsou prostě zblblí, akcí je moc a pořádat koncerty, na kterých není aktuální hvězda proháněná rockovými médii je šílenství :-)

10. 09. 2012 17:40

- Venca Votruba

Nezbývá, než souhlasit...

10. 09. 2012 14:05

do toho - čéééšííí

Savapipe bereš si toho "debila pořadatele" moc osobně ale budiž.... A rada? Ta neexistuje, ale podiv se na to střízlivě..... Budu se zase opakovat. Je třeba rozlišovat mezi kapelou, která je známá a lidi jsou za ni ochotni zaplatit i poměrně vysoké vstupné (400.- až 600.-) ale má potenciál zaplnit maximálně větší klub (třeba právě Ripper, CIIC, Blaze Bayley atd.) A druhá sorta jsou kapely sice dobré, ale známé jen úzkému okruhu lidí. Pokud se bavíme třeba o Theocracy, White Skull atd. tak je předpoklad, že na ně přijde tak 80 až 150 lidí. Ale ochota zaplatit vysoké vstupné u lidí klesá. Osobně si myslím že se pohybuje do 200kč. Pokud bych to pořádal já, tak se budu držet toho nastíněného základu. Pak vyberu lokalitu. Ideální je pořádat takové koncerty v klubu třeba ve Zlně, Brně, Ostravě, Plzni, Praze ..... ale ne někde na vesnici kde nikdo neví kde to je a dopravní obslužnost je tam bídná a návíc je větší předpoklad . Je blbost dělat takové koncerty třeba v Hranicích na Moravě v sokolovně pro 1500lidí. I kdyby přišlo 500 lidí tak tam bude skoro prázdno. Navíc pronájem takové sokolovny, zvuku a světel vyjde podstatně dráž než když si pronajmu klub kde bývá v ceně už i zvukař a osvětlovač atd. Toto je obecný základ a teď konkrétně. Pokud budu dělat Rippera tak si sečtu náklady (honoráře budu střílet od pasu, ale pro ilustaraci to stačí): Akce Ripper: Ripper (3000Euro) 75.000.- + klub 4.500.- + domácí předkapely 1.000.- + ostatní náklady 5.000.- = 85.500.- děleno 450.- vstup = musí přijít 190 lidí aby se akce zaplatila. Polož si otázku. Je možné aby se na Riipera dostavilo 190 lidí??? Já myslím že ANO = předpoklad je že akce bude zisková. Akce Theocracy: Teocracy (400Euro) 10.000.- + klub 4.500.- + domácí předkapely 1.000.- + ostatní náklady 5.000.- = 20.500.- děleno 150.- vstup = musí přijít 136 lidí aby se akce zaplatila. Polož si otázku. Je možné aby se na Theocracy dostavilo 136 lidí??? Já myslím že NE = předpoklad je že akce bude ztrátová. Ty jako pořadatel se rozmysli kterou kapelu raději dovezeš.

10. 09. 2012 10:57

- Savapip

platit, platit, platit!!! víc, víc, víc!!!! ještě, ještě ještě :D!!!

7. 09. 2012 9:43

- Bubák

Zajimala by me nejaka rada pro debila sponzora :-DDDD

6. 09. 2012 21:14

- Savapip

důvod toho, proč jsem se ozval, odstartovalo konstatování, že debil pořadatel to zase zmatlal, z tohoto úhlu pohledu nemá cenu řešit Pragáč a spol., protože ty mají svoje mediální kanály jisté a předpokládám, že mají i natolik silné zázemí, že je dovoz někoho řekněme "nelukrativního" nepoloží. Mě spíš zajímá názor na to, když čistě z fandovství sem dotáhneš někoho zajímavého a uvažuješ přesně v té rovině, jak ty říkáš - předpokládaná návštěvnost 200 - 500 lidí, nemáš jiné zdroje, než vstupné, jak budeš řešit propagaci, když ty informační zdroje, o kterých jsi mluvil, prostě nestačí. Asi takhle - nějakou zkušenost mám a byť si myslím, že se udělalo maximum pro to, aby všechno dopadlo alespoň na nulu, nestalo se. Proto mě zajímá nějaká rada, kterou si příště "debil pořadatel" bude moct vzít k srdci... a je fuk, jestli jde o WS, Riperra nebo CIIC, pořád máš jen počty má dáti - dal

5. 09. 2012 17:50

- ToPi

Rád bych tady upozornil na plakátovací problém. Ve větších městech existují pouze "oficiální" plakátovací plochy, které patří "těm správným agenturám", které vyvěšují plakáty jenom na "ty správné akce". Pokud něco pořádáte, musíte zaplatit za výlep, jelikož nikdo jiný na ty plochy nic vyvěšovat nesmí. A samozřejmě není třeba rozvádět, jaké ceny si může diktovat monopol s posvěcením "těch správných politiků". Je to například jedním z důvodů mrtvé klubové scény, jelikož začínající kapela, která chce udělat akci někde v klubu, nemá ŽÁDNOU možnost vyvěsit si někde plakát.

5. 09. 2012 17:36

do toho - čéééšííí

Jo a o Pragokoncert, Obscure a třeba Ozzym se bavme!! Protože všichni sem vozí i zajímavé žánrovky a dokonce i malé kapely. A to se týká i Pragokpncertu!!!

5. 09. 2012 15:29

do toho - čéééšííí

Mícháš hruška z jablkama. Ripper nebo třeba i Cicle II Circle jspou světově známé kapely, které mají potenciál 200-500 lidí za 500.- a nejezdí sem zrovna často. Ale pokud jich dělá pořadatel "debil" bez pořádné propagace, tak to bouhžel dopadne blbě. Na Theocracy nebo White skul a podobné (sic) dobré, ale celkem bezvýznamné kapely přijde do klubu i přes velkou propagaci 80-100 lidí, ale pří vstupném max do 200.- ( a i to je dost). Přitom náklady (doprava, letenky, ubytování, stravu atd.) jsou u těchto kapel +- stejné, rozdíl je v jejich honorářích.

5. 09. 2012 15:25

- Savapip

takže řešení je zvát furt jen ty samé kapely..., v tom případě je tohle marná debata. Nebav se o Pragáči a spol., bav se o pořadateli, kterej chce udělat koncert s kapelou, která sem nejezdí každej rok. Navíc, pokud jsi v minulém příspěvku napsal návod jak na to, tak pochbuju, že některou z možností tebou zmínění příliš využívaj, takže mícháš do kupy dvě věci... ;-)

4. 09. 2012 14:58

do toho - čéééšííí

tak to ti budu teda odporovat - když budeš dělat bezvýznamné kapely jako White Skull nebo Theocracy, tak tam je prodělek téměř zaručen. Ale u kapel jako Ripper atd. kde je předpoklad navštěvnosti 250 - 500 lidí s možností vstupného 500.-/1 osobu, by to prodělkem skončit němělo. Nebo mi snad chceš říct že Pragokoncert, Obscure, nebo Ozzy a Potkan takové koncerty dělají proto aby prodělali???

4. 09. 2012 11:39

- Savapip

ok, a když tohle (skoro) všechno uděláš, plus máš reklamu na dvou rádiích, uspořádáš to na místě, který je všeobecně známý a stejně skončíš tradičně v mínusu, kde je teda chyba ;-)?

4. 09. 2012 10:00

do toho - čéééšííí

to Savapip: tak když Rippera uděláš v Hranicich v sokolovně, kde je kapacita přes 1500lidí (a to vím protože jsem tam měl maturitní ples:-) tak je to špatně už z podstaty věci - je to klubová záležitost do 500lidí. Co se týká propagace: poslat tiskové informace + plakaty + info o koncertu do všech hudebních médií, propagace na webzinech v sekcích koncerty, udělat událost na fecebouku a přes kamarády, fb fan stránky nasdílet na různé profily....., zadat koncert do ruzných internetových databází s kulturníma akcema (např. www.kdykde.cz, koule.cz, dokoncertu.cz) tohle je všechno zadarmo !!!!

4. 09. 2012 9:54

- Bubák

Přidam Druhej. To samý 11.9. v Ostravě ten je ještě utajenější :-D

3. 09. 2012 16:25

- Savapip

když už se tu nadává na debily, co schválně utajujou koncerty, docela by mě zajímalo, jak vy všichni nadávající si představujete pořádnou propagaci? Na koncerty, na který stejně přijde nakonec jen zlomek těch, co o nich vesele diskutujou, takže je otázka jestli dělat nějakou "pořádnou" propagaci za pořádnej peníz, kterej se pak nevrátí..., ale pro jistotu přidám jeden tip - v neděli Lillian Axe, Seven Thorns a Mortician v Exit-us ;-)

3. 09. 2012 16:23

zas - tajné koncerty

tak jestli chcete někdo upozornit na další tajný koncert tak 14.9. hraje v Hranicích na Moravě Ripper Owens (ex Judas Priest) http://www.fajnrockmusic.cz/media/rockove-akce/325 je mi líto všech těch zahraničních kapel, když se pořádáním jejich koncertů ujmou nějací debilové a nikdo o tom neví

3. 09. 2012 15:20

1 2 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.10046 sekund.