RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku Masters of Rock 2014 - pátek (11. července) - Vizovice


- Hellhammer

Nejlepší je když se tyhle dvě věci navzájem nevylučují:-)

1. 08. 2014 17:39

Hellhammer - Jirka

Nesouhlasim..festival má v první řadě bavit lidi..a ne nikoho formovat, či mu vylepšovat vkus

1. 08. 2014 17:24

- Hellhammer

Vidíš , mě přišlo před pár lety, že je pagan/folk všude..

1. 08. 2014 14:57

to Hellhammer: - Anonim

Právě že pagan/folk metalovou scénu docela sleduji a žádný chvilkový nárůst popularity jsem u ní nezaznamenal. Na paganfestu jsem byl asi před 3 roky v Abatonu. To je snad ještě menší prostor než Chmelnice a zdaleka tam nebylo plno.

1. 08. 2014 8:58

Anonim - Hellhammer

Jo a já jsem se asi špatně vyjádřil. Dobrý a moderní festival "vychovává" svoje fanoušky, zastaralý, zatuhlý a čistě po zisku jdoucí festival dá čistě na zájmy davů....A že jsi nezaregistorval pagan/folk metalovou vlnu před pár lety? Asi teda tuhle scénu nesleduješ, ale fakt to bylo všude (samozřejmě nejen u nás, ale berme to teď lokálně). Do popředí zájmu vyrojila se i spousta kapel druhé a třetí ligy a mezi mladými se to strašně líbilo, každý byl pagan..Byl tu Heidenfest, Paganfest, spousta sólových vystoupení..Kde je to dneska...Finntroll sotva zaplní Chmelnici..

1. 08. 2014 8:13

Anonim - Hellhammer

Sabaton samozřejmě nejsou populární jenom u nás, jsou známí po celé Evropě..Ovšem u nás je to až extrémní popularita a nasazení na naše festivaly..Čím to je se můžeme dohadovat, částečně určitě pílí kapely, částečně hodně vděčnými českými fandy no a tlačenku zkrze Pragokoncert taky trošku mají..

1. 08. 2014 8:07

- ov42

A co se týče těch Sabatonů, jsem vážně zvědav, jestli je Pragokoncert vyšle příští rok na Metalfest. Nebyli tam už 4 roky, takže po dvou únorových koncertech čekám jejich potvrzení letos u nás...

1. 08. 2014 6:49

- ov42

Jenže já nevěřím, že Negral nebo jiní doopravdy věří v existenci té nadpřirozené rohaté bytosti a cítím, že to používají hlavně jako metaforu, na rozdíl od kapel křesťanských, které to berou smrtelně vážně a nejraději by nás všechny na svojí víru během koncertu obrátili.

1. 08. 2014 6:47

- Anonim

Tady už se ta diskuze začíná točit v kruhu. Pořád nám tady nějací chytráci tvrdí, že Sabaton a Powerwolf jsou populární jen u nás, a že za to může Pragokoncert, což je přece totální nesmysl. Tyhle kapely sklízejí úspěch po celé Evropě. Těžko může někdo tvrdit, že je to jen díky malé firmičce z nějaké České republiky. Rozhodně to nefunguje, tak že by pořadatelé vychovávali návštěvníky svého festivalu. Je to přesně naopak. Po Sabatonech je poptávka, tak je pořadatelé zařadí do line-upu, když je lidé tak moc chtějí. I já bych dokázal z fleku vyjmenovat 30 kapel, který bych chtěl příští rok na MORu vidět, ale je potřeba si uvědomit, že nějaká méně známá (i když kvalitní) kapela vám na festival 25 000 lidí nepřiláká. Navíc odpolední program se na MORu rok co rok docela mění. Tam bych problém neviděl. Problém je spíš u těch headlinerů. To Hellhammer: Nevšiml jsem si, že by se tu před pár lety přehnala nějaká vlna pagan/viking metalu.

1. 08. 2014 1:53

- Theocracy

Ale proč by se měli dávat Theocracy a spol. (kvalitní kapely, co na Masters ještě nezazněly, nebo jen zřídka) hned do hlavního hracího času? Stačilo by je dát třeba dopoledne.. Oni by si kvalitou publikum postupně získali.. Takovýmto způsobem si má Masters fanoušky vychovávat a ne cpát jim ve většině pořád to samé.. Třebas Neonfly vloni/předloni se probili dokonce z vedlejšího pódia na hlavní.. A odezvu měli slušnou.. Takto by se do oběhu dostalo více kapel a bylo by to hned zajímavější.. Nemám nic proti opakování kapel (jsem rád, že třeba Epica/Moonspell se tam objevují, protože patří k mým oblíbencům), ale obrok Sabaton, to je prostě moc.. Jinak souhlas s Bubákem - křesťanství nebo satanismus, hlavní je muzika..

31. 07. 2014 19:26

- Bubák

Hoši, hoši, skladby o bohu Vám vadí, a o satanovi ne? Všecko je o hudbě jako o celku. Pakliže se Vám muzika líbí a neposloucháte to, protože se zpívá o bohu, pak Vás upřímě lituju.......

31. 07. 2014 16:50

- ov42

S tou první větou máš asi dost pravdu, ani třeba já se nehodlám příliš zabývat kapelou, která do mě bude cpát křesťanský názory.

31. 07. 2014 12:57

- Soichiro Honda

Theocracy zráža k zemi ich kresťanská image, síce ich texty sú aj pre mna ako ateistu zaujímavé, ale helekačky typu "amen and attack!" sú pre verejnosť bohužial zaujímavejšie.. na druhu stranu ich posledný album zabodoval a zarezonoval aj v českých médiách (aj na alternatívnejšom metalopolise), štvrtým albumom sa to môže prelomiť, pretože úprimne, lepšej skupiny na poli powermetalu momentálne niet... alebo Ancient Bards, Sara spievala na novom Ayreone, čo je reklama ako hrom, tá kapela mala byť dávno na MOR. Ono MOR nevie či chce byť nadžánrový festival, alebo čisto H/P/S melodický festival a v tom prípade treba volať aj menšie neznáme kapely

31. 07. 2014 12:04

- ov42

Ale zase pitomost. Sabaton a Powerwolf měli v odpoledních hodinách přespříliš velký úspěch, jejich alba se taky prodávají, půl lidí začalo nosit jejich trička a tak je pořadatelé začali posouvat do pozdějších časů. Opačně to nefunguje, i kdyby dal tři roky po sobě v hlavní čas Theocracy, tak to z nich velkou kapelu neudělá. Ostatně nové album Sabaton bodovalo po celé Evropě a bylo dokonce v první desítce nejprodávanějších alb světa. A tohle by opravdu Daron tím, že je dá do hlavního času jednoho festivalu na českém zapadákově, nedosáhl. Naopak třeba Sepultura (byť je Derrick výborný zpěvák) po odchodu Maxe popularitu začala ztrácet a tak kapelu, která kdysi vyprodala Sportovní halu, dá v programu před Powerwolf.

31. 07. 2014 10:47

- Hellhammer

Hajný to trefil:-) Jinak ona tahle vlna "sabatonovství" zase pomine.. Vzpomeňte před pár lety, tady byl pagan/folk/viking metalový boom.Ensiferum, Korpiklaani,Eluveitie, Finntroll, to tady bylo furt. A kde je to dnes...Každý teenager byl hned velký pagan/viking, sotva mu vyrazil první vous, dneska se zase díky Sabatonům hodně mladých začínajících posluchačů dostává ke klasickému metalu, nebo k (válečné) historii..V tomhle ohledu je to fajn, pořád lepší když se mladší posluchači chodí bavit na Sabatony než na píčoviny typu Řezník

31. 07. 2014 10:35

- Hajný je lesa pán

ov42: já ale neměl na mysli to, že by je Pragokoncert dal v roce 2015 v hlavním čase na první pódium. Spíš jsem narážel na to, že kdyby obě kapely dostaly od promotéra takovou podporu jako Sabaton a Powerwolf (systematické zvaní na festivaly a koncerty, nasazování v nejlepších časech, tlačenka přes Spark, Rockmax a další média atd.), klidně by místo Sabatonu prorazili oni. Ale podezřívám české posluchače, že jim tenhle jednoduchý heavy metal v podání Sabaton a spol. říznutý slovy "kurva", "kočka leze dírou", "ještě jedno pivo", "kamera pocem" a "na zdraví" bohatě stačí.

31. 07. 2014 10:20

- ov42

Podobnou cestou jakou navrhujete (dát ze zahraničních jmen některé hudebně možná zajímavá, ale neznámá nebo jen méně provařená jména, se letos pokusil Basifirefest. A jak dopadla návštěvnost? Tristně. Takže cesta, kterou navrhujete je pro pořadatele, kteří se tím živí, cestou slepou. Je fajn, když nějaká zajímavé neprovařená banda zpestří odpolední program, ale Theocracy a Nostrodamus skoro nikoho ke koupi lístku nepřinutí. Je chimérou se domnívat, že na Masters by to fungovalo jinak. Vicious Rumors, Mekong Delta nebo Metal Church měli tak prázdno, že kdo chtěl mohl v půlce přijít bez problémů rovnou do první řady.

31. 07. 2014 10:11

- Hellhammer

Pro Brodena a Sundströma je Sabaton dobře fungující značka a práce na plný úvazek. Momentálně nese, tak ji ždímou dokud nese, bez ohledu na spoluhráče, kvalitu muziky, opakování se atd..Upřimně, mě je o něco sympatičtější ten sebe-ironický koncept Powerwolf..Při tomhle tempu je ale taky brzo čeká rychlý sešup..

31. 07. 2014 8:36

- Hajný je lesa pán

máš pravdu, předsedo. Třeba Theocracy nebo Nostradameus, to je power metal jak víno a kdyby je Pragokoncert tlačil a dal jim šanci, tak zbourají celý areál. Jenže neměli to štěstí, že se nesčuchli s velkým promotérem. Celý fenomén Sabaton je poctivě vydřený častým koncertováním a workholismem Pjara s Joakimem, kteří si jdou za svým velmi tvrdě (stačí připomenout nedávný vyhazov zbytku kapely, která si chtěla po velkém zápřahu trochu oddychnout), ale hudebně to je tuctový, byť poctivě a od srdce hraný hevík. Jenže letos ve Vizovicích to v pátek vypadalo, jako kdyby přijeli Iron Maiden. Tak plný areál jsem za dlouhá léta, co tam jezdím, ještě nikdy nezažil.

30. 07. 2014 22:03

- Crust

přesně tak, ta dramaturgie toho festu není ani tolik o tom, že by si fanoušci ty Sabaton nebo Powerwolf vydupali a nějak výrazně svým hlasem měli možnost měnit soupisku (i když samozřejmě když na ně chodí ty haldy lidí, tak si pořadatel řekne, nač to měnit) a ani o pěnězích (za úplně ty stejné peníze přijedou jiná známá jména a za to, co spolkne Sabaton nebo Helloween, Avantasia, by se dalo zabookovat spoustu menších, ale více svěžích současných jmen). Je to zkrátka jen o nějakých vazbách a osobních preferencích Pragokoncertu, jinak si to nedokážu vysvětlit. A v neposlední řadě, argument, že ta scéna a počet kapel podobného ražení je omezený - to je totální nesmysl, to může říct jenom člověk, co nemá rozhled. Těch kapel jsou tuny, jsem schopnej tu vypsat přinejmenším 30 kapel, které tam nikdy nebyly, dramaturgicky by tam sedly a vydaly by minimálně základ dalších 2-3 ročníků... Jinak Brutal Assault to má s tím opakováním podobné, ale tak tam se posledních pár let evidentně taky jede dramaturgicky podle určité zaběhnuté šablony, dle které se každý rok sestaví line-up festu.

30. 07. 2014 20:41

1 2 3 4 5 6 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08639 sekund.