RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku ALKEHOL - R.U.M.


- adrian

A jo vlastne, oni je hrajou tricetkrat za den v radiu, v televizi v podstate nepretrzite, kazda jejich deska se drzi pul roku na prvnim miste v prodejnosti a dvakrat do roka vyprodavaji Strahov. Lidi, vzpamatujte se ...

22. 03. 2015 14:12

- trek

Predstava, jak inteligentni lide provozuji ve volnem case toto "undergroundove umeni", aniz by to byl jejich zasadni zdroj obzivy, je dost absurdni. To by tato ubohost zacala a skoncila prvnim albem.

22. 03. 2015 14:02

- Trevor

Jasne, jsou neco mezi Jezisem a Gandim. Hrajou zadarmo a svoje prebytecny uspory rozdeluji mezi chudy publikum. Je az neuveritelny, jak nekteri umi obhajovat tenhle povl.

22. 03. 2015 13:03

- adrian

Anonim: Podepisuji v plnem rozsahu!

21. 03. 2015 18:36

- Anonim

to Deny: Takový nesmyl, co si tu vyplodil, už jsem opravdu dlouho nečetl. Obvinit Alkehol z komerce je opravdu úsměvné a porovnávat je s GNR už dost uhozené. Protože nejspíš žiješ mimo realitu, budu ti muset objasnit jednu základní věc: Alkehol je téměř undergroundová záležitost, kapela, o které 99% obyvatel naší republiky v životě neslyšelo, kapela, která hraje v klubech pro pár desítek lidí a desky si vydává vlastním nákladem, její členové se hudbou neživí, hrají jen o víkendu a přes týden normálně chodí do práce (a mimochodem, protože členové Alkeholu jsou absolventi vysokých škol, neřekl bych, že dělají zrovna v Kolbence). Alkehol opravdu nedělá hudbu pro masy. A tvrzení, že VYDĚLALI na songu, který dali na net ke stažení ZDARMA, je opravdu na úrovni absolventa pomocné školy. Alkehol je opravdu jen banda recesistů! Nic víc v tom nehledej!

21. 03. 2015 18:22

- adrian

Pardon, svatek :-)

21. 03. 2015 17:45

- adrian

Jinak zrovna dneska ma Radek narozeniny, no neni to pekne? :-)

21. 03. 2015 17:44

- František Šafr

Nejprve k písni "Radek". Nikdy nebyla oficiálně vydána a Alkehol ji živě zahrál (pokud vím) snad jen jednou. Navíc v ní figuruje i Aleš Brichta (což málokdo ví), který "nazpíval" skřeky v závěrečné skřeky. Takže bychom tedy neměli asi ani zvěřejňovat recenze jeho alb, že? A co když Tobias Sammet (Edguy) nahrává songy o tom, že ojede manželku manažéra jejich vydavatelství - to je také v pořádku, že? :-) Kdo si poslechne skladby z nového alba jako "Svět patří těm, co se neposerou" či "Skvělej den", tak musí uznat, že ta recenze se na tento web hodí. Lidé ji čtou a to je snad důležité. Osobně nemám potřebu lézt nikomu do zadku a album Alkeholu hodnotím tak, jak na mne působí. Nestydím se za to, že jsem mu dal vyšší bodové hodnocení a budu si za ním stát, protože na mne působí fakt dobře. Kdo Alkehol zná a má rád, tak ví, že novou desku může s klidem hodit do auta a užít si skvělou jízdu s pohodovou muzikou. Kdo chce něco moudřejšího, tak ať se vrhne na Accept, Kamelot, Iron Maiden. Ať si každý pustí, co se mu líbí.

21. 03. 2015 17:09

- adrian

K tapete posledniho mudrce bych jen dodal, ze Alkehol se samozrejme jejich produkovanou hudbou nezivi, maji sva "civilni" zamestnani (ktera je skutecne zivi) a koncertuji vyhradne v terminech patek - nedele. Nejsou Kabat a hudbu delaji pro svou zabavu a pro zabavu svych fanousku. Ber nebo nech byt. Takze teorie, ze "vydali ucelove sracku Radek, aby se uzivili", je velice usmevna :-) Nejdriv to chce zjistit si informace, kdyz se chci do nekoho navazet. Srovnani s Guns je potom vylozene bizarni. Min studovat, vic pouzivat hlavu. Nikdy by me nenapadlo, ze zrovna Alkehol lezi nekterym tak v zaludku.

21. 03. 2015 16:00

Shrnutí - Deny

Pepsi na to kápnul. Akorát si nepoložil otázku, proč asi inteligentní lidé dělají tuhle sračku? Zkusím odpovědět sám. V původních kapelách si prostě nemohli vydělat, neboť hráli pro početně omezené publikum. Takže "chytře" vymysleli, jaký produkt bude vřele přijat kritickou masou publika tak, aby je to uživilo. A tak vznikl Alkehol - podnikatelský záměr postavený na produkci sraček, neboť část populace takové věci konzumuje a díra na trhu se zdála býti dost velká. Úvaha byla správná a vyplatila se. Občas je potřeba zavést nějakou inovaci, aby se kritická masa udržela v nákupním očekávání. A tak Alkeholisti dali ke stažení supersračku Radek, kterou se snažili apelovat na nejnižší pudy svého publika. Taky si tuhle "perlu" stáhlo několik tisíc posluchačů. Proč asi? Asi ne proto, aby se oddávali diskusi, jaká je to prima recese. To si může myslet leda Adrian a jemu podobní naivkové. A že nebyla vydána oficiálně? Nedívím se, mít na krku žalobu z relativně silné české gay komunity nechce asi nikdo. Podobných příkladů, kdy se nějaká kapela snaží ozvláštnit svou tvorbu šokem, známe z hudebního světa mnoho. Když Gunneři vydali Mansonovu skladbu na Špageťáckém incidentu, šlo jim o totéž. Jenže v jejich případě se jednalo o výstřelek, na který nakonec doplatili kritikou médií i nemalé části fanoušků, kteří jinak mnoho jiných, zejména nehudebních excesů tolerovali. Přiživovat se na tvorbě několikanásobného vraha je prostě nemorální a v tomto případě se taky nevyplatilo, a to ani obchodně. Incident dopadl z hlediska prodejních čísel pod psa. Věřím ale, že Kolíkovi kritici by zde napsali, že šlo o recesi a její kritika je laciná. Mezi Alkeholem a GNR je samozřejmě nesouměřitelný rozdíl. GNR neprodukují účelově sračku, aby se uživili. Nemají to zapotřebí. "Chytří kluci" z Alkeholu to zapotřebí mají, nic chytřejšího je nenapadlo a do Kolbenky se jim makat nechce. To se dá celkm pochopit a zároveň s takovou produkcí nesouhlasit. Potud možná není zásadní problém. Problém nastal v momentě, kdy Kolik kritizoval konzumenty tohoto hnusu. Já si dovoluji se k němu připojit a použít stejná slova. Nejsem totiž alibista, abych psal o recesi, zábavě a vnímavém publiku. A teď něco pro Pagana. Nacísmus či totalita, jak píšeš, je založen právě na takovýchto zmanipulovaných davech, které jsou schopny zkonzumovat cokoliv, Radkem počínaje, pogromy na Židy konče. Takže tvoje osočení Kolíka jako kolaboranta bys měl směřovat přesně do opačného tábora. A na závěr pro Sava: Ke cti ti budiž přičteno, že jsi za redakci připojil k recenzi své nulové hodnocení, tedy že redakce s blábolem pana Šafra nesouhlasí. To oceňuji. V každém případě si myslím, že kdokoliv v diskusi má právo vyjádřit se jak k recenzi, tak k produktu a jeho konzumentům, aniž by byl označován redaktory za kolaboranta apod. To je nefér.

21. 03. 2015 14:08

- adrian

To s tim Radkem bylo hodne lacine. Takhle to dopada, kdyz diskutujicimu dojdou naboje a za zadnou cenu nehodla priznat, ze treba i nekdo jiny muze mit svou pravdu. Ten song byla cista recese, nikdy to oficialne nevydali a ani to nehraji na koncertech. Nemel by jsi se brat tak vazne, Koliku. Budes potom nestastny a nikdo ti nebude rozumet :-)

21. 03. 2015 10:42

- Anonim

Kolíku, měl by sis uvědomit, že tenhle webzine tu není jen pro tebe a že jsou tady i ostatní čtenáři, kteří mají jiný názor a vkus než ty, a také že redaktoři mají právo psát, o čem chtějí. Tím ti samozřejmě nechci ubírat právo na názor, ale jako inteligentně smýšlející člověk by si mohl pochopit, že opakovat tady v diskuzi pořád dokola jeden a ten samý argument je naprostá ztráta času. Obdivuju redakci za to jak vytrvale a slušně na ty tvoje žvásty reaguje. Savapip to ve svých příspěvcích vystihl přesně.

21. 03. 2015 10:23

- Pepsi Stone

Tak přece jen... Alkehol jsou inteligentní lidé, kteří hrají neinteligentní až blbou muziku a sami to dobře vědí. Znám pár lidí ze svého okolí, kteří tuhle kapelu poslouchají a rozhodně to nejsou jen hospodští povaleči. Když už tady Kolík zmínil skladbu Radek, tak sama kapela ve svém rozhovoru ve Sparku někdy asi loni říká, že tohle nikdy oficiálně nevydá, protože to je prostě přes čáru. Já teď konkrétně do historického okénka chystám recenzi na jedinou desku Charlese Mansona. To je pravý lidský odpad.

21. 03. 2015 10:00

To Pagan - Kolík

To, co jsi napsal, není nic jiného, než bezdůvodná urážka. Já sebe nijak takto nevnímám, pouze jsem vyjádřil kritický názor na produkci podobných prasáren a kritiku těch, co je konzumují. A dozvěděl jsem se od některých z vás, že je to vlastně zábava. Považujete-li tohle za neškodnou zábavu, pak se sami řadíte tam, kam píšeš.

21. 03. 2015 9:55

- Pagan

Kolik a tobě podobní: vše, co tedy prezentuješ, dokazuje, že se sám vnímáš jako morální autoritu, která má právo posuzovat druhé, neb sama nejlíp ví, jak to chodí. Takoví lidé jsou velmi nebezpeční a v dobách nacismu či totality byli mezi prvními kolaboranty. Nazdar.

21. 03. 2015 9:46

Příklad k zamyšlení - Kolík

To Savapip, cituji: "Už mi nestačila moje ruka, našel sem si kluka, teď ho každej večer... Jmenuje se Radek, má tuze krásnej zadek, pod náporem mýho... jeho... puká. Prej ho vzrušuje a láká, když mu moje... hubu... atd." Jestli máš pocit, že skladby tohoto ražení si zaslouží být hodnoceny na vašem zinu a že naopak konzumenti těchto ohavností jasně zaměřených proti jisté skupině obyvatel, nemohou být označováni slovy, která jsem použil, tak je mi tě líto a opravdu bychom si lidsky nesedli. Ostatní, prosím, abyste se zamysleli nad tím, co zde vytahujete na světlo, popřípadě (Šafr) adorujete.

21. 03. 2015 9:39

- Savapip

to Deny: sranda je, že právě proto, že s Fandovým názorem na desku a Alkehol nesouhlasím, písnul jsem koment, kde v podstatě tvrdím to, co Fandova opozice. Takže ano, já mám na desku Alkeholu a téměř na celou jejich tvorbu stejný nebo podobný názor jako Kolík a mnozí další. A důvod toho navážení se je prostý - jednoduše řečeno, vezmu-li Kolíkovo úvodní tvrzení, tak při konstatování "hluk sloužící k oblbnutí" budu stát při něm, v momentě kdy dodá "imbecilů, co jedí celý oběd lžící (někteří i rukama)", tak je to pro mě přes čáru. Dle mého, hodnotit lidi podle toho, jakou muziku poslouchají a pokud poslouchají něco, z čeho mě je na zvracení, mít je za imbecily, je totál cipovina. Kolíkovy názory na muziku beru a ano, má občas zajímavé postřehy, ale lidsky (a to jsem mu už i psal), bych s ním asi společnou řeč nenašel. A výpůjčka od Pepsiho: Za mě poslední (snad... :-D ) příspěvek do téhle diskuze.

21. 03. 2015 7:21

To Savapip - Deny

Mně se zdá, že jsi nepochopil podtsatu věci a zbytečně se do Kolíka navážíš, byť na tomto webu píše velmi výstižné názory pod řadu hodnocených alb. Zkus si ještě jednou přečíst tento odstavec recenze: "Mnozí kritizují laciné texty a kompoziční nevyzrálost. S tím víceméně souhlasím. Od alba „Johoho“ se kapela točí v začarovaném kruhu a člověk neznalý by jen těžko poznal, které album právě poslouchá. Předchozí alba byla vždy poměrně odlišná. Každé z nich žilo vlastním životem a ve zvuku byl vždy znatelný jistý vývoj. Tento fakt, že od alba "Johoho" zcela vytratil. Kapela však nemá touhu hrát si na rockovou legendu a natočit megalomanské album, které změní svět a jehož hity se dennodenně budou hrát v rozhlasových stanicích. Tihle maníci si zkrátka jednou za čas zajedou na výlet do studia, kde natočí své nové nápady, popijí několik desítek desítek a výsledek hodí do éteru. " Autor nám tedy sdělil, že album je vlastně sračka, ale protože se netváří jako umění, tak jde o kvalitu, které on nakonec uděluje 7/10. A ostatní by se tedy neměli snažit točit "megalomanská alba" a raději nás oblažit svými alkoholovými výplody. Pak mají šanci být ohodnoceni vysokou známkou sedm. Není divu, že pak někteří čtenáři napíšou do diskuse pár řádek o slabomyslnosti autora a těch, co mu přikyvují.

21. 03. 2015 6:29

- Pepsi Stone

Za mě poslední (snad... :-D ) příspěvek do téhle diskuze. Beru to čistě novinářsky, jak to funguje. Je plán nějakých desek, které vycházejí a ty důležité (pozor, mezi ně v českých podmínkách řadím i ten Alkehol, protože je to, ať se to někomu líbí nebo ne, stále v tuzemsku velká a navštěvovaná kapela) si mezi sebou rozebereme a napíšeme k nim recenzi. Franta má k Alkeholu třeba blíž než já, tak ho napíše on. Já budu rozhodně psát např. příští Poison nebo Guns n´Roses, Pagan zase Stratovarius a Sava Scorpions. Ale každý si může být jist, že se tu dočte o tom, co se právě v rockové a metalové muzice děje.

20. 03. 2015 20:49

- adrian

Fakt me fascinuje nadutost nekterych prilezitostnych pisalku, kteri se nerozpakuji diktovat provozovatelum a moderatorum webu (ono se to samo neudela), ktera kapela v nem ma nebo nema byt.

20. 03. 2015 19:05

1 2 3 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.10686 sekund.