není to tam - Eurycantha
Asi tak. Není to taková katastrofa jako předchozí záležitost, ale dobré to ani zdaleka není. Tony nezpívá, ale kňourá a ve chvíli, kdy je nejchytlavější a nejenergičtější položka čistě instrumentální se nabízí otázka, jestli Sonata ještě k něčemu je.
26. 09. 2019 11:59
- ov42
Mám dojem, že vydavatelství za zvuk nemůže. To je spíš zásluha kapely, jejich producenta a podmínek v tom konkrétním nahrávacím studiu.
24. 09. 2019 9:35
- Pagan
Zvuk opravdu není ideální, slovo "chrčivý" je celkem vystihující.
23. 09. 2019 16:06
-- - Petronius
Nic ti není do toho, na čem muziku přehrávám. Pokud se mi zvuk líbí (od Nuclear Blast je to z poslední doby Sabaton, Majestica), pochválím, pokud ne, napíšu to do hodnocení. Toť vše.
23. 09. 2019 10:37
Dotaz - Petr
Petronius, na čem si to přehráváš, že ti to chrčí? :-)
23. 09. 2019 10:07
- htaedas
Co se týká zvuku, tak mě se naopak líbí, jak je basa docela dost na úrovni kytar viz. zmíněné klipovky. Tonyho image rozervané duše je stejně šílená jako happy homo sluníčkovská image Freedom Call :-) Jednou si to Tony asi hodí. Instrumentálka fakt nejlepší. Zbytek neurazí, ale proč to poslouchat. Kdyby to album vydal někdo jiný, tak se o něm asi nikdo bavit nebude, jako sorry Kakko.
23. 09. 2019 8:46
SA 2019 - Petronius
S recenzí téměř ve všem vyřčeném souhlasím. Jen u písně Cold bych měl pohled pozitivnější; je pravda, že už v první sloce vyznění Tony Kakko zabíjí uši drásajícím afektovaným mečením (podobným pištivým odmňoukáním refrénu zabil i taktéž celkem dobrou Message From The Sun), ale nejpozději od sólového předělu získá píseň nápaditě gradovanou melodiku. Spídovky mi v této fázi tvorby SA nechybějí. Kardinální slabinou desky je ovšem zvuk: chrčivý, se zcela nevýraznými bicími, ani kytary či klávesy se nikde nestávají tahouny k lepšímu. Odfláknutý sound tady opravdu nedělá labelu Nuclear Blast dobrou reklamu.
23. 09. 2019 7:21
|