18.01.2020
MURDER INC.
Česká thrashmetalová sebranka chystá splitko s kolegy ..více

18.01.2020
KREATOR
Německé legendy vydají 14. února DVD/BluRay "London ..více

18.01.2020
ALLEN/OLZON
Další dvojici vzešlou z iniciativy italské firmy ..více

18.01.2020
GRINDPAD
Crossover-thrashmetalový holandský spolek se po sérii ..více

18.01.2020
SERIOUS BLACK
Ukázku z alba "Suite 226" (31. leden) slyšte více

17.01.2020
NIGHTWISH
Čekání fanoušků na novou desku je u konce. ..více






DEBUSTROL - Chytrá past
lukáš: Předpokládám , že myslíš píseň Noc ..

SLAYER - Diabolus in Musica
Čtverku bych DIM tak ynedal, i když jej vnímám ..

DEBUSTROL - Chytrá past
To Dictyophor : Mně už na Vyhlazení vadil ten ..

DEBUSTROL - Chytrá past
lukáš: Na recenzi Apokalismu se těším hodně. ..

SLAYER - Divine Intervention
Přesně tak! Výborná deska. I ten zvuk mě bav ..

BIG BOSS - Než zemřu
Poslouchal jsem toto album a musím říct, že ko ..

DEBUSTROL - Chytrá past
To Dictyophor : Je to blbý přirovnání .. " C ..

SLAYER - Divine Intervention
A poslední s klasickým zvukem Slayer. Poté zač ..

SLAYER - Divine Intervention
Souhlas, DI je perfektní deska. Za mě 8,5. ..

SLAYER - Divine Intervention
Opet na môj vkus nízke hodnotenie výborného al ..




Za poslední měsíc:
Kolinss (DEBUSTROL) - Osobní setkání s idoly z dětství je zážitek, který se ti z paměti nikdy nevymaže
2396x

ZEMĚTŘESENÍ - Zemětřesení 2
2216x

DEBUSTROL - Neuropatolog
1757x

Karel GOTT - 80/80 Největší hity 1964 - 2019
1085x

ALEŠ BRICHTA PROJECT - Klatovy, Auto Nejdl, 14. 12. 2019
1077x

DEBUSTROL - Chytrá past
1028x



24.01.2020
THE FIALKY, NEŽFALEŠ, TRAGEDIS, ŽÁDNEJ STRES...
Havlíčkův Brod - KD Ostrov, začátek od:20:00, vstupné: 200/250

03.04.2020
MOTÖRHEAD Czech Republic revival JUDAS PRIEST revival Praha IRON MAIDEN reviv..
kc semilasso, začátek od:18:00, vstupné: 290

12.06.2020
GOSPEL OF THE FUTURE, DROM, OR, atd......
Dub nad Moravou, začátek od:13:00, vstupné:



článků celkem: 7383
recenzí: 6052
reportů: 570
rozhovorů: 384













Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax

komentáře k článku ZEMĚTŘESENÍ - Zemětřesení 2


- Posluchac

Autor tu nekde psal, ze se timto zvucenim citi originalni. Tak prekopejte svoje mysleni a vjemy a vnimejte to jako kvalitni poslech. Coz o to, ze vam to od prvniho okamziku prijde neprijemny k poslechu, to je tim, ze tomu nerozumite vy laici. Nechce se zblbnout, ze ono vlastne to co vam rve usi je originalni mistrovske dilo vlivem zniceni hudebni informace. Treba si po sto prvni zvyknete a po sto druhe uverite, ze ta smrst pazvuku je vlastne balzam pro nervy a usi. Kde je ta vtipna doba, kdy se resila mp3 vs wav v zabomysich valkach, jestli to je nebo neni slyset :-D Dneska si s tim nelamte hlavu, dostanete primo ze studia kostru bez masa. Ten digitalni orez totiz pisnicku o 90% informaci a harmonickych detailu pripravil. Ale verte, ze to je originalni a kvalitni.

17. 01. 2020 16:55

- DIURD

Ta nahrávka má průměrný Dynamic Range 4 dB, což je na tento druh hudby brutálně málo. Už nějakou dobu většina kapel jde cestou určitého kompromisu mezi dynamikou a hlasitostí, aby se to dalo poslouchat jak na kvalitní apratuře, tak třeba i na mobilu. U současných (zahraničních) metalových alb bývá průměrný DR většinou 5-7 dB a u hudby jako je Zemětřesení (tedy ne neustálý metalový náhul, ale spíše nějaký hardrock, kde jsou i klidnější pasáže) ještě o 1-2 dB vyšší. Takže jako argument, že se musí zvýšit hlasitost na úkor dynamiky, aby se deska prodala, to neobstojí - když většina největších kapel na světě má DR svých nahrávek mnohem vyšší než 4dB (výjimka potvrzující pravidlo - Metallica - Death Magnetic byla po zásluze kvůli svému zvuku (DR 3 dB) kritizovaná po celém světě). Tohle album bohužel ještě pořád jede na vlně co nejvyšší hlasitosti na úkor dynamiky. Výsledkem pro posluchače, který má jen trochu kvalitnější aparaturu, je uřvaná hudba, která se nepříjemně poslouchá při jakékoli hlasitosti.

17. 01. 2020 16:02

- Avram

Mně nevadí, že je to nahlas. Mně vadí, že z toho bolí uši, i když si to pustím normálně. A nástroje a zpěv zní, jako by mi to někdo pouštěl skrz nějakou dlouhou rouru. Nevím, jaké technologie používá Hansen, ale jeho nahrávky mi zní docela přirozeně a s jejich poslechem nemám problém.

17. 01. 2020 8:49

- JonathanGray

Úplně zbytečná debata, když vidím, jak se k tomu staví samotný autor. Vůbec žádný náznak sebereflexe nebo pochopení a místo toho jenom řeči, že on to "musí vyrobit" a co mu do toho máme co kecat. "Lidi z firmy" mají přece své průzkumy a vědí, jak lidi poslouchají hudbu. Hlavně přijdte na koncert a kupte si hodně merche. Možná je dobře, že hudební průmysl s fyzickým nosičem je v klinické smrti. S tímhle přístupem si hudebníci nic jiného nezaslouží.

16. 01. 2020 20:04

- Crust

Tak zrovna třeba Jacob Hansen je jeden z těch velkých metalových producentů, co to většinou kompresorama dost narvou a dynamiku tím potlačí. Nic proti němu, mixuje nahrávky skvěle, ale když se tu bavíme o loudness war tak zmiňovat Hansena jako vzor, jak to dělat správně, je trochu chucpe.

16. 01. 2020 16:24

- orre

No, je na tom kus pravdy. Doba velkých produkcí je v nenávratnu a nahrazují to přehnaně řečeno tehdejší pracovní demáče. Naštěstí jsou lidi jako Andy Sneap, Jacob Hansen, Zeus, Wagener atd. a kapely, kterým ještě jde o kvalitní zvuk. Nic proti dvojce Zemětřesení, která se mi fakt hodně líbí, ale zvukově za jedničkou hodně zaostává, to musím nechtě přiznat taky. Mám holt taky rozmazlené uši.

11. 01. 2020 21:52

lukas - Posluchac

Nejsi hluchej, proto to slysis a porad ti takhle znejici hudba prijde znicena, protoze mas trenovany sluch z dob, kdy se hudba zvucila s velkym citem. Ti ostatni pisici o super zvuku maji zdegradovane sluchove vnimani. Snaha okecat tento trend jako pozitivni pokrok neni nic jineho, nez pleteni bice z hovna. Bylo by divny, kdyby te z toho ty usi nebolely. Ti tvi oblibenci Blind Guardian, ktere vsude zminujes jsou sice stylove nevhodne prirovnani, presto kazdy s mozkem chape, jak to myslis. Jestlize to najebou a zdeformuji, bude to znit stejne spatne, protoze fyzicke zniceni toho materialu bude mit stejny vysledek pro ucho, to je potrhany a brutalne neprirozene zkresleny zvuk. Trend k mobilum, ne kvalita.

11. 01. 2020 17:30

Díky - Posluchac - lukáš

Díky Posluchac ! Mluvil jsem o Zemětřesení 2 s nejlepším kamarádem. říkal , že je jedno jak to zní. Jemu se album líbí. Tak jsem radši debatu přešteloval , že bude nové album Iron maiden 2020 ...

11. 01. 2020 11:22

Zvuk - Posluchac

Lukasi, mas s tim zvukem pravdu a ti sulini co te tu urazi abys odlozil obcanku maji zkurvenej sluch temi mobily a nejsou schopni uz rozeznat kvalitne hrajici nahravku od totalne zmrsene. Jsou sluchem regulerne v prdeli. Trend je jedna vec, to ano, ale ubira se smerem totalni degradace hudby. A srovnavani s jinymi dnesnimi alby v natlacenosti tu taky neklapne, protoze Z2 je zmrsene maximalne jak to jen jde- Zni to jako kdyz se sype sklo a to nema s kvalitnim zvukem pranic spolecneho, at si mele kdo chce co chce.

10. 01. 2020 21:16

reakce - Miloš Doležal

podnětné diskuze jsou ty, u kterých se všichni baví a emoce nelítají po klávesnicích...tak si přeberte, jestli tomu tak je...více se uvolnit by asi neškodilo...dlouho jsem nebyl v diksuzi mimo fb....na fb většinou víte s kým si píšete...tady je to jinak...ale jak jsem psal několikrát, bavilo mě to....všechny zdravím , ať se vede

8. 01. 2020 13:54

- Pepsi Stone

Miloš Doležal: pepsi stoun ti může děkovat, že pod jeho článkem, byť je z 80 procent vytvořen z toho, co lze najít na googlu... je větší diskuze, i když zda byla podnětná nebo ne, ať posoudí každý sám, ale dodo zase muže děkovat Metal Foreveru za to, že zde vyšel článek, který si přečetli čtenáři, kteří třeba jiné, podobně zaměřené stránky nenavštěvují. Vzpomínám si na naší debatu, někdy v době vydání Gen Sumerian (nebo Despekt?) o tom, že česká scéna je celá po krk v hovnech a není třeba nic řešit. Jde jen o muziku a její kvalitu. Ta je v rámci téhle desky zachována.

7. 01. 2020 22:29

- Guns

To se celkem divím.Vitacit se svoji první deskou to je kult v žánru Heavy Metal a ještě Navostro byla dobrá deska.I když celkem to chápu,že tě Arakain více pohltil :) S těma singlama souhlasím.Něco přece jen pro všechny mohlo vyjít.Proto snad se dostanou na tu re-edici.Jinak máš pravdu Titanic to udělali fakt pěkně.Sice bych tam nějaké věci trochu upravil,ale i tak dost dobrý.

6. 01. 2020 16:58

Poutník ano. - lukáš

Poutník životem by byl perfektní. Mě osobně Vzhůru přes oceán nikdy celé nechytlo . V té době už jsem tři roky poslouchal Arakain. Ale chápu, že hodně lidem se líbí. Mě na Vitacitu mrzí, že nikdy nevyšly jeho všechny singly, nebo že oficiálně nevyšlo to 3 cd , které bylo na fanklubu Vitacitu. Dodo se vyprd na Vitacit a jel se učit na kytaru na západ. Od desky My little world se mi Dodo ztratil hudebně .. Ani desky Navostro, Zaživa mrtví nesjou můj šálek čaje. Málo melodiky.

5. 01. 2020 21:10

- Guns

Doufám,že to bude i s nějakým bonusem třeba nějaké singly?Určitě by se tam hodily tyto Spadla klec/Drakula,Strach/Poutník životem a třeba nějaké demo s Křížkem či Horynou by asi taky neuškodilo :)

5. 01. 2020 17:50

reakce - Stokpot

Dekuji za odpoved. Konecne se nekdo toho chytl! Tesim se :)

4. 01. 2020 12:10

Zemětřesení koncerty - Fik

To Dodo: Deska Zemětřesení 2 mě velmi potěšila. Líbí se mi celkově, jak písničky, tak zvuk. Super, že jste to udělali. Je možné, že ještě někdy v budoucnu proběhnou nějaké koncerty, ideálně v sestavě co dělala dvojku nebo už je to uzavřená věc? Díky.

3. 01. 2020 23:15

- V.

Oceán vyjde jen na CD?

3. 01. 2020 21:08

Pro Doda. - lukáš

To Dodo : Prosím o texty a fotky. Teď některé české kapely vydaj znova legendární desky a texty v bookletu nejsou - viz. Debustrol. Co mě hodně potěšilo ke konci roku 2019 bylo cd - Titanic - Metal C …. Cd obsahuje jak všechny texty, tak i staré i nejstarší fotky.

3. 01. 2020 14:16

reakce - Miloš Doležal

reedice Vzhůru přes oceán vyjde na přelomu unora a března u Warneru, letos je 30 let od vydání...bude to ale remaster, nenatlačím to moc, ale určité úpravy udělám, aby to znělo moderněji...ano i já jsem schopen točit do analogu, ale kapely to nechtějí ...z mnoha důvodů, je to velmi nákladné atd...časově náročné atd...jinak zmínka ohledně Lemmyho...šlo mu o remastrovanou nahrávku v mono soundu...pak mu ji prodavačka našla a on si ji koupil...nejdříve mu nabídli stereo, které nechtěl...jinak každá nahrávka, co vyjde na cd je už digitální...projde digitalizací...

3. 01. 2020 14:00

- Crust

Lukáš: ano, nahrávání v analogu je zvukově nejlepší, ale taky nepoměrně pracnější. Už jen třeba střih/editace - v digitálu je to pár kliků myší, v analogu musíš fyzicky stříhat pásku, navíc se musíš přesně trefit. Nehledě na použití efektů. Taky proto to dneska dělá už jen pár nadšenců, u nás tuším v SONO, ve Finsku třeb Anssi Kippo.

3. 01. 2020 13:44

1 2 3 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2020     RSS - články

stránka byla načtena za 0.03268 sekund.