CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
ale predmetem svaru nebylo kdo ma nebo registraci...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
To nerozporuju, ale pořád se bavíme jen o nějakém...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Parizek celou dobu kapelu tahnul a smeroval,...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Není důležité kdo kapelu založil a kdy do ní kdo...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Jana: S tím oprávněním vlastnit značku je to...

ACCEPT - Humanoid
O minulém albu jsem po prvním poslechu...

ACCEPT - Humanoid
Páčila sa mi predchádzajúca doska, páči sa mi aj...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
To Crust : To, že si Pařízek zaregistroval jako...

ACCEPT - Humanoid
Já chápu, že to každý má trochu jinak, ale aby...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Jana: Ok, díky za vyjasnění, pokud je to tak,...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku JUDAS PRIEST - British Steel


- Pepsi Stone

British Steel, ať se někomu může zdát jako primitivní, je neodiskutovatelná klasika. Já sám bych rozhodně neřekl, že je tahle deska primitvní. Je písničkovější, zpěvnější než byla alba ze sedmdesátých let, ale tímhle směrem šla v té době řada kapel. British Steel ovšem navždy zůstane jeden z pilířů NWOBHM a to z ní dělá dílo nesmrtelné.

5. 12. 2014 9:24

- GNT

Painkiller: titulní věc a asi dvě další skladby nemají v podstatě žádný refrén, respektive nelze tu najít žádnou smysluplnou melodii. Vytýkám to jiným (jedno či několik zařvaných slov není refrén - to je abychom si rozuměli, o co mi jde), takže to musím zmínit i u tohoto legendárního alba. Koneckonců, několikeré opakování fráze "breaking the law", také není standardním refrénem. Tyhle refrény nerefrény byly a jsou jednou z největších slabin heavy metalu a jeho dalších melody odnoží. Uchýlí-li se skupina k tomuto typu refrénů (a stává se to i dnes, často i "velkým" jménům) dává tak najevo jistou kompoziční bezradnost a zahrává si s přízní melodičtěji založených fanoušků (otázkou je, kolik takových melodicky "nekompromisních" posluchačů vůbec je).

5. 12. 2014 8:03

- GNT

Kolik: neříkám , že British Steel je přímo slabé, ale je ve srovnání s jakýmkoliv jiným albem JP jednoduché a primitivní. Někomu to nevadí, někomu to přímo vyhovuje, mě to ale irituje. Neslyšel jsem B. Steel jako první album od JP, takže mě poslech této desky nepříjemně zaskočil. Úspěch B. Steel dodnes nedokážu pochopit a jsem v názoru na toto dílko v těžké při s mnoha svými kamarády, ovšem s některými lidmi, mezi nimi je i několik aktivních hudebníků, se zase shodnu. Když to shrnu: nemám rád primitivnost, nikde a nikdy, proto jsem také např. nikdy nemusel kapely typu Katapult. Ale dokážu pochopit ty, kteří se si v takové "přehledné" hudbě lebedí. Na druhé straně nemusím ani některé "naschvály" jichž se dopouští některé progresivní skupiny (ono ani nemusí být progresivní). Fandou JP jsem byl v období desek Defenders of the Faith, Turbo, Ram it down a Painkiller. Dál jsem už nesledoval.

5. 12. 2014 7:51

Painkiller - Gogo

K Judas Priest jsem se taky dostal až s albem Painkiller. Ale tohle album považuji za naprostou klasiku i když jsem se k němu dostal o hodně později.No ale jestli by oslovilo dnešní generaci to neposoudím :)

4. 12. 2014 21:25

- Pagan

Pro mě jsou JP hlavně Painkiller, ale ani tak se nemůžu považovat za fanouška týhle kapely. To je ale vedlejší, spíš by mě zajímaly názory posluchačů, kteří k tomuto albu (a dalším z toho období) nemají osobní vztah, jenž většinou vznikal ještě za komančů nebo v devadesátkách nejpozději. Jak by si takové album stálo dnes? A zajímá tohle ještě vůbec mladý lidi?

4. 12. 2014 18:17

To je najednou... - Kolík

...kritiků. Trošku úcty, pánové, trošku úcty a střízlivého pohledu. Možná by stálo za to zmínit, ve srovnání s čím je podle vás British Steel tak "slabé" album a proč je dle Avrama období 70. let z hlediska JP "absolutně nezajímavé".

4. 12. 2014 17:11

- Avram

Budu ještě kacířštější. Toto album uzavírá absolutně nezajímavé období Judas Priest. Na British Steel je sice poprvé ukázán náznak potenciálu, ale stále jde o nevýraznou primitivní tuctovku. Na dalších albech se Judas Priest konečně promění v úplně jinou kapelu. V tu, jejímž velkým fanouškem dodnes jsem a kterou zbožňuju. Body nepřidělím, ale byl bych ještě hluboko pod GNT.

4. 12. 2014 12:43

- xyz

8/10suhlasim s GNT, ze sa jedna o dost precenovany album, hitovky ako livin after midnight, united fakt nemusim. Album je mnohymi povazovany za najlepsi, ale podla mna j.priest vydali lepsie veci

4. 12. 2014 12:10

- GNT

V. - primitivní jsem nechtěl napsat, abych neurazil, ale výstižnější hodnocení této desky neexistuje. Proč to tak JP udělali, jaký měli záměr ... nevím. Ano kapely místní úrovně z B. Steel obvykle nějaký ten kousek hrávaly, to je fakt.

4. 12. 2014 10:50

- V.

Souhlasím. Z British Steel dodnes rády čerpají zábavovky. Je to primitivní a HLAVNĚ - má to ten tancující rytmus, který nikoho neurazí - Living After Midnight je ukázkový případ :-)

4. 12. 2014 10:28

- GNT

Pro mně jedno z nejslabších alb Judas Priest a jedno z nejpřeceňovanějších metalových alb historie. Hlavní důvod proč to tak vidím - tak hudebně jednoduché dílko se nevidí široko daleko, Breaking the Law jsem na kytaru dokázal zahrát i já, naprostý hudební neumětel. Jsou ovšem tací, kteří tuto jednoduchost vidí jako přednost, která k heavy metalu přilákala spousty lidí. Nu něco na tom je, možná je nějaká přímá úměra mezi jednoduchostí a popularitou, pro mě to ovšem přednost není.

4. 12. 2014 10:24

To Pepsi - Kolík

Jasně, to je v pořádku, hlavně že se s tím počítá.

4. 12. 2014 10:16

Britská oceľ - Demonick

Klasika klasík a po "Sad Wings" další dokonalý album JP. Čo skladba to klasika (pan recenzent, ako ste mohol zabudnúť na "Grinder"???!!!), takže o nejakej vate nemôže byť v tomto pripade reči. Heavy metal v jeho najčistejšej podobe, a to ešte kapela z ďaleka nepovedala svoje posledné slovo.

4. 12. 2014 9:27

- Pepsi Stone

Určitě dojde. S Black Sabbath počkáme až udělají tu poslední desku a s ním dám dohromady seriál. Na Whitesnake by mohlo dojít dřív. Ale po Judas jsou na řadě AC/DC.

4. 12. 2014 9:17

10/10 za oboje - Kolík

Konečně vynikající recenze napsaná v souvislostech na vynikající album. Snad dojde časem i na Glenna Hughese, Whitesnake, Black Sabbath a další styčné body hard rocku s NWOBHM. Lillian Axe je mi moc líto, první tři alba jsou nesmrtelná.

4. 12. 2014 9:10

Hned - b.wolf

po ránu taková smutná zpráva, kytarista mých oblíbených Lillian Axe už to brousí nahoře... :((((( Teď ale ke klasice, nebojím se říct naprosté, která dodnes vévodí mé osobní heavy metalové topce. Všechny tracky dokonalé, ale jediný, který mě dokonale dostal, je bomba "United", tu jsme při jakékoli pařbě pouštěli do zblbnutí... tady zkrátka nelze jinak hodnotit-10/10

4. 12. 2014 8:48

9/10 - Anonim

Tak tohle album je naprostá rocková klasika. Krom tří spíš průměrných skladeb (You Don´t Have To Be Old To Be Wise, The Rage, Steeler) obsahuje samé nesmrtelné hity.

4. 12. 2014 8:29

<< 1 2

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.07874 sekund.