RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku PRVNÍ HOŘE - Lamento


pěkné čtení - Richard Abraham

Zdary. TAdy se člověk docela zasměje dámy a pánové.....

7. 05. 2010 21:49

- Mordred

Proboha co je to za vidláka ten aa? Na Metalopolisu to někdo hezky vystihl...

8. 05. 2009 23:58

Ale no tak - Sabotteur

Zamyslete se než něco napíšete, lidi. Osobně bych První hoře ohodnotil mnohem, mnohem výš, ale proti recenzi nic nemám. Trochu respektu k názorům ostatních lidí.

8. 05. 2009 19:59

- Boban

Zdaaaaar Pavle!! :-) Děkuji za kompliment!! :-) Ale pokud vím, tak v příspěvku přímo pod tebou jsem zmínil, že již problematiku chápu. Proto se omlouvám i tobě, zda-li jsem v tobě nechtěně vzbudil pocit rozčilení nad nechápavostí těch méně inteligentních z nás, ke kterým se řadím. Pakliže ovšem se toto nedorozumnění stalo záminkou k tomu, aby jsi se (nyní už k nám) přidal do této bezesporu šťavnaté diskuse, pak jsem šťasten, že jsem mohl v tobě tuto touhu probudit a ty máš nyní příležitost zde také své seberealizace. Snažil jsem se vskutku předvézt jen a jen v tom nejlepším světle, tak doufám, že se mi to podařilo a zapůsobil jsem pozitivně, tak jako beránek mezi vlky... :-))))

30. 12. 2008 18:35

pro Bobana - pavel

Bobane, svým prvním příspěvkem si se předvedl, ale tím druhým, přestože se ti to snažili kluci vysvětlit, tak tím druhým seš v kategorii "excelent" :-) Nepochopil si, že se tady nejedná o kalendářní měsíc, ale měsíc od vložení recenze, takže třeba od desátého do desátého!!!

30. 12. 2008 17:19

- Savapip

nějak se nám ty odpovědi stačily pomíchat navzájem, omluva přijata ;-)

30. 12. 2008 14:48

- Boban

Mezitím, co jsem psal reakci na Vencu, Savapip odeslal vysvětlení, kterýmu jsem porozumněl a tímto se omlouvám! ;-)

30. 12. 2008 14:43

- Boban

Promiň, Venco, vzhledem k tomu, že dnes je třicátého, zítra třicátého prvního a včera bylo dvacátého devátého Prosince, netušil jsem, že již není ten samý měsíc, jako byl včera, ale pravděpodobně se změny aktualizují třicátého v měsíci (přestože je to v rozporu s běžnou aplikační logikou databázových aplikací), proto se již nepřu. Vážně nechci rozpoutávat další vlnu nevraživých reakcí na toto téma... Dík za odpověď! ;-)

30. 12. 2008 14:40

- Savapip

to Boban: všimni si toho, že kategorie nejčtenější články začíná slovy "Za poslední měsíc"..., tedy důvod je naprosto prozaický - dnes je to přesně měsíc od doby, kdy byla tahle recenze zveřejněná. A jako každý jiný nejčtenější článek po měsíci z téhle databáze vypadla... někdy jsou ty konspirační teorie o tom, co jsme vlastně za křivé hajzlíky, těžce směšné...

30. 12. 2008 14:40

- Venca

Boban: Chtělo by si přečíst titulek: Nejčtenější články za poslední měsíc :-) Proto to tam asi není. Nemyslíš?

30. 12. 2008 14:32

- Boban

Tak já už se teda taky vložím do tolik sledované diskuse, ikdyž jsem to v plánu neměl. Ještě včera byl tento článek na prvním místě mezi nejčtenějšími. Přečteno více než 500x. A dnes? Zmizel... Otázkou je, zda je na vině strach z ostudy, jakou by mohla způsobit tato recenze, kterou jistě psal hodný člověk, který (vzhledem k užitým přirovnáním v recenzi) ovšem měl být raději kýmkoliv jiným, ne však hudebním recenzentem (ve vší úctě). Další variantou by mohla být pomsta kapele, která si vaší nenávist jistě právem zaslouží. Jinými slovy: Ať žije cenzura a metal forever!! :-)))))))))))))))) Jinak pardon...

30. 12. 2008 14:03

- Savapip

To Brudla: Já s tebou naprosto souhlasím!!! A jen proto, že občas naformuluju své myšlenkové pochody v písemné formě, se nedomnívám, že by můj názor byl lepší než Tvůj!!! A považoval bych za podivné, kdybys kterémukoliv kritikovi dal za pravdu ve stoprocentech jeho práce. Vždycky, zdůrazňuji vždycky, je každá, byť sebelepší kritika, aspoň ve špetce subjektivní. A za sebe můžu říct, že každý článek, který ze mě vypadne, píšu s vědomím, že čtenáři nejsou stádo, které bezhlavě nasaje můj názor a považuje ho za dogma, o kterém se nediskutuje. Než jsem do tohoto stádia dospěl (ještě v době, kdy jsem četl, nikoliv psal a za muziku se platilo :-) ) moje kapsa párkrát (než jsem našel kořen, ze kterého každý z autorů vychází) pocítila takové přejímání názorů v praxi a já se pak nestačil divit. Parafrází na Cimrmana, „co ve Sparku vychvalováno, to u Savapipů zatracováno…“ Smysl recenzí? Mám rád pravidelné návštěvníky. Právě proto, že mohou znát kořeny autorů a pak jim recenze může stoprocentně dát to, co od ní čekají. U náhodného návštěvníka jsou dvě možnosti. Buď hledá informace ke konkrétní kapele a pak předpokládám neskončí u jediného článku. Nebo na článek narazí náhodou a pak to určité procento, že se nechá ovlivnit recenzí a mine (pro něj) zajímavou muziku, určitě hrozí. Pak je tu ještě možnost diskuze coby „kontrolního mechanismu“ :-))). Jak vidno, v Tvém případě zafungoval. A z tohohle pohledu vlastně díky aa-ovi za to, že svůj pohled na První hoře podal tak, jak ho podal. Napsat článek neutrálně, třeba žádná diskuze nebyla a První hoře jsi minul. Za sebe můžu říct, že oceňuju víc, když recenzent napíše svůj názor (byť radikální), než když se snaží vyhovět obecnému trendu a přizpůsobí svůj pohled tomu, co se píše jinde. A ještě poznámka k „protěžování kapel“. Vzhledem k výše napsanému si nedokážu představit, jak by to mohlo fungovat. Za dobu, co píšu, jsem pochopitelně našel mezi muzikanty pár známých i kamarádů, se kterými si mám co říct. A věř mi, že dostane-li se mi do ruky cédéčko od někoho z nich, jsem sakra opatrný na to, co napíšu a svoje subjektivní pocity si hlídám takovým způsobem, že jsem na ně možná o ždibec kritičtější, než na ostatní. U neznámých kapel můžu říct jen tolik, že pokud se mi jejich muzika líbí, je to určitě znát i na mých výplodech. Ale to se snad za protěžování považovat nedá :-). PS: jinými slovy, udělá mi velkou radost, když si každý udělá svůj názor sám. A pokud o něm bude mít chuť diskutovat, jenom dobře ;-)

29. 12. 2008 7:39

mno - Brudla

Tak já abych se přiznal navštěvuji tento server pravidelně ..tato diskuze se stala jednou z nejčtenějších za poslední dobu tak mi tedy vysvětli proč? Za druhé kapelu První hoře jsem objevil právě na základě této diskuze jinak bych o ni nikdy zřejmě do této doby nevěděl /samozřejmě nesouhlasím s recenzentem/. Nevim do jaké míry je První hoře známá či neznámá kapela,ale asi bych o této skvělé muzice nikdy nevěděl kdyby se toto nestalo právě tak čtenou diskuzí..rád si čtu o hudbě a pravdou je, že jakožto běžný posluchač něco objevím náhodou a něco na základě recenzí, nebo kamarádů co mi doporučí něco dobrého..Mohli bychom se dostat jaký je tedy smysl psát recenzi o hudbě? A do jaké míry hudební kritika ovlivňuje posluchače.Tím nemám na mysli hudební nadšence co si rádi vyhledají vše sami, ale širší veřejnost. Samozřejmě máš pravdu nerozumím tomu zřejmě tak jako ty a pokud jsem se dotknul něčeho co není pravda / mám na mysli protěžování kapel zde jak se jakému recenzentovi zlíbí/ pak je to můj názor stejně tak rovnocený jako když má recenzent subjektivní názor na špatnou, či desku.. toť vše PS: jinými slovy mohu si myslet co chci stejně jako ty

28. 12. 2008 23:28

- Savapip

to Brudla: promiň, ale není mi jasné, cos vlastně chtěl říci. Dodnes mě nenapadlo, že bych obodováním cejda poutal pozornost na web :-). Protěžování kapel? Ovlivňování názorů? Sorry, ale v době, kdy se od přečtení recenze během dvou vteřin proklikáš na ukázku (ne-li rovnou na celé album) hudby, jsou podobné názory naprostá blbost. Až nebudeš moct sehnat hudbu jinak, než že si jí koupíš, pak se můžeme bavit o tom, že jsou recenze někoho schopny zásadně ovlivňovat. Ale vzhledem k tomu, že mě široké okolí má za blázna, když si kupuju originály cédéček, místo toho, abych je nasál, nepředpokládám, že by komukoliv něco bránilo zjistit, jestli se s názorem autora shodnu (a v tom případě věřím tomu, že pokud sem chodíš častěji a víš, jak, kdo a o čem píše, pak můžeš být lehce "ovlivňován") nebo ne...

28. 12. 2008 11:45

To Savapip - Brudla

Co se protěžování kapel týká, tak nevím do jaké míry zde na serveru je ovlivněno recenzí hodnocení 3 nebo 9. Pokud je, jistě tento hudební server bude tedy dost navstěvován a ovlivní názory mnoha nadšenců tvrdší a jiné hudby :-) Pokud není je zřejmé že jde čistě jen o hodně podivné upoutání pozornosti na tento web

28. 12. 2008 10:28

- Savapip

cituji: "nechci tady hodnotit stupeň složitosti hudební formy - jde o to, co (pro mne) nahrávka vyzařuje: o intenzitu, sdělení - co mi to dalo."..."Na druhou stranu třeba deska osloví někoho jinak naladěného. Vlastní názor si můžete udělat na webech kapely (viz níže)," - jaké další vysvětlování k tomu, proč je hodnocení takové, jaké je, je potřeba...? a protěžování kapel? šmarjá jozef, myslíš, že fakt nějak ovlivní dění kolem Metalliky či Stratos to, jestli na MFMM dostanou 3 nebo 9???

27. 12. 2008 21:11

... - stvk

Sava: Ono to hodnocení právě moc dobře zdůvodněné není - standardní poetické obraty (můžu vedět co to přesně je a jak vypadá nestandardní poetický obrat?) A těmi protěžovanými kapelami měl nejspíše na mysli ku příkladu Stratovarius, Metallicu (dát muzice, která frčela někdy před dvaceti lety a to v mnohem lepší formě téměr absolutní známku je zvěrstvo), ... To, že dal někdo této kapele tak mizernou známku nezmění nic na tom, že ji považuju téměr za zjevení na naší hudební scéně. Jenom je škoda, že by recenze mohla od poslechu odradit lidi, kterým by se mohla hudba této kapely líbít.

27. 12. 2008 20:28

- Venca Votruba

Jiří: Ty nejsi jen hudebně vzdělaný člověk. Ty jsi i žurnalisticky vzdělaný člověk, jak tak čtu :-) Díky za poklonu kamaráde. Jinak, jestli jsou pro tebe kapely jako Silent Stream Of Godless Elegy, Forgotten Silence či Dying Passion protěžovaný kýč (vzhledem k mému vysokému hodnocení), tak jsme asi fakt banda vidláků. Ale víš co, mně je to jedno. Raději píšu pro bandu vidláků, než pro intelektuály, kteří si myslí, že když na něco mají papír, tak jsou nejchytřejší na světě :-)

27. 12. 2008 18:41

- Savapip

Dokážu pochopit, že jsi přehlédl počítadlo návštěvnosti, když jsi tu poprvé. Dokážu pochopit, že (i když jsi tu poprvé) v diskuzích (v takové záplavě textu…) narazíš na zmínku o buranech a vidlácích. Dokážu pochopit, že Tě rozhořčí to, že nesouhlasíš s tvrzením o něčem, co Tobě jde evidentně pod fous. Dokážu pochopit, že na základě dvou článků (i když nevím, v čem je podle Tebe úvodník tak stupidní) odsoudíš vše ostatní, taková je doba. Ale nechápu, kde se v Tobě, klasicky hudebně vzdělaný člověče, bere kuráž nazývat jiného diletantem, jen proto, že má jiný názor (který navíc zdůvodní a poměrně jasně vysvětlí, - ovšem kdo by ty argumenty v takové záplavě textu hledal…. - proč a jakým způsobem došel k takovému závěru, ke kterému došel)! Nechápu, proč to sem smolím, když jsi tady byl náhodou a víckrát sem zamířit nehodláš :-) než Ty!!! Nechápu, proč ztrácím čas zapojováním se do diskuze, která mi (po všem co tu zaznělo…) už přijde naprosto zbytečná…:-)))). Jedině snad proto, že jsem diletantský buran… ;-).

27. 12. 2008 17:42

Hluchota - Jiří

Tak jsem náhodně zabrousil na tenhle server a čeho se tu člověk nedočká. Nechápu, skutečně pranic nechápu člověka, který je schopen napsat takovou snůšku nesmyslů o této desce, která je jinak na české poměry né-li úchvatná, tak přinejmenším neskutečná. Promiňte mi tu okázalost, ale jsem jen klasicky hudebně vzdělaný člověk (konzervatoř), neposlouchám ani v přehnané míře tvrdší muziku, ale u této desky jsem se zastavil. Jaké je pro mě však překvapení, když jí nějaký diletant (který ji za jiných okolností těžko slyšel) přirovnává k infantilním spolkům pro masy. Nevím. Nikde tu ani nevidím přehled o návštěvnosti tohoto webu, ale opatrně jsem juknul na tuto recenzi, pak na stupidní (jiné slovo bohužel nemám) úvodník jistého V. a už sem rozhodně nezabrousím. Slovo buranství či vidláctví, které tu bylo v souvislosti s tímto serverem prezentováno mi dokonale koresponduje. Jsem rozčílen neschopností rozpoznat kvalitu a naprosto protěžovat kýč.

27. 12. 2008 15:29

1 2 3 4 5 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.43579 sekund.