bubák - Jirka
napsal jsi to úplně přesně jak to cítím já..
6. 01. 2014 23:26
bubák - Hellhammer
Chápu.Já osobně nikomu za muziku nenadávám,neshazuju ho,nediskutuju na festu,pokud nejsem sám tázán,a v životě jsem po nikom nehodil na festu kelímek..Na mě jich už pár přistálo,předloni na MOR jeden od takového milého pána cca 40 let v džísce Kabátů(byl jsem k němu natočený a vypadalo to na slušnou melu následně..).Inu dospělý člověk,já jsem jen 23ti letý cucák...To jen mimochodem:).Jinak já zase tak extrémně tu řevnivost od metlošů směrem na bigbítáky necítím,s vyjímkou třeba právě Masters,kde se fans hodně prolínají,tam je to vzájemné..Jinak já se s Jirkou nedohaduju,já jsem se snažil diskutovat a obhájit svůj negativní názor na Krucipüsk a přidal jsem pár osobních,obecných postřehů..Když mi oznámil,že končí diskuzi,protože poslouchám COF a Dimmu a tudíž jsem netoleratní arogant,tak jsem hodil ostřejší notu...Nic dobrý kašlu na to,máš pravdu,každému co jeho jest,já si prostě písnu názor do diskuze na jakoukoliv desku,jakéhokoliv žánru,a každý ať si to pobere po svém...Jinak z mladých českých kapel mě baví třeba The Switch:)
6. 01. 2014 22:00
Hellhammer - Bubák
Debata o ničem. Bigbíťák z 98% nevidí na tom ,,kraválu,, co posloucháš (Hellhammer) nic extra hudebních zážitků a naopak. Tak jako Picaso je ceněný za obrazy, podle někoho patlanina, podle jinýho veledílo. Každému co jeho jest. To je jako bys řekl AC/DC stojí za pendrek a melou si tři akordy a ta spoutsa lidí co to poslouchá jsou vidláci. Takže se vůbec nedivím, že se s tebou nechce Jirka o něčem dohadovat. Ono totiž ta situace, která je, je spíše opačná. Přesně tak jak to popisuješ ty, jak nesnášíš bigbíťáky. Pro nás je ,,Vaše,, muzika ,,hlukovou koulí,, ale nejak se k tomu nemáme potřebu dál vyjadřovat. Kdežto ze skupiny poslucháčů tvého žándru lítají jedny urážky za druhou, agrometal, buzny, pivní kelímky na podium apod. Je mi z toho tak nějak smutno. Dřív, každej kdo poslouchal rockovou muziku, držel při sobě, proti ,,depešákům,, komunistům apod. Dnes se to říci nedá říct ani náhodou. Abych to nějak uzavřel, každej hraje a poslouchá co ho baví. Néé že bych se chtěl zastávat nějak zvlášť český scény, ale rozhodně je tu spoustu výbornejch muzikantů a vzniká spoustu zajímavých mladých kapel. Třeba si i ty nějakou najdeš ;-)
6. 01. 2014 21:40
- Hellhammer
Já prostě ty fanoušky bigbítu nechápu..Drtivá většina českých bigbítových kapel měla dobrých prvních pár alb.Kabát,debut Alkoholu,první alba Škworů,Krucipüsků,první cd Dymtry,čert to vem ,i první nahrávky Harlej byly vtipné..Jenže dneska všechny tyhle kapely produkují jen vyvařenou vodu ze svých prvních desek,sekají to pomalu každý rok a na těch deskách není už nic co by stálo za víc,než za motání se u piva..A český fanoušek bigbítu jim to nekriticky žere,je z toho nadšený a nad jeho kapelu není.Prostě totální hudební nenáročnost,hraničící a infantilností....A takový fanoušek pak nejvíc řve,když mu kritik sáhne na jeho odžískované idoly...To fakt nechápu...Mezi svými oblíbenými kapela neznám JEDINOU,která by měla bezchybnou diskografii,každá kapela měla někdy slabou chvilku,průměr,nebo dokonce špatné album A ať jsem stokrát fanoušek,ale dokážu to uznat a zkritzovat proboha....A jelikož mi podobní bigbíťáci dokáží,svýma řečma a chováním spolehlivě otrávit vždy hned první den Masters of Rock,a začínají se množit i na Metalfestu,nediv se že jsem pak mizantropický a vůči nim,možná přehnaně ,kritický..
6. 01. 2014 21:08
- Hellhammer
No vidíš a když si to nakousl, já bych hodnotil některé špatné počiny od Cradle of Filth čtyřkou,maximálně pětkou jelikož něco od nich to bez diskuze průměr(Nymphetamine,Thorngraphy atd..)..A je úplně jedno,že je to moje oblíbená kapela,když se snažím o hodnocení,mělo by trochu vystihovat tu hudbu bez ohledu na "lásku" ke kapele.Mimochodem děkuji za zaškatulkování mezi netolerantní fanoušky COF a Dimmu,to opravdu sedí od někoho kdo by rozdával na potkání těmto kapelám tři body,jen proto,že je nezná a neposlouchá !!.....Poslouchám spoustu kapel a zrovna jsem COf napsal první...Jinak netroufám si říct,že rozumím hudbě ale myslím,že jak jsem schopen pochválit i zkritizovat desku od Cradle Of Filth,tak jsem schopen pochválit a zkritizovat třeba Krucipüsk.Narozdíl od Tebe,jak jsi již napsal..Uzavřeme to tedy,neshodneme se,já si stále o bigbítu nemyslím nic valného(čest pár slušným vyjímkám jako je Dymtry), a ty si dál asi budeš myslet,že když tu hudbu neposloucháš tak je automaticky za 3 body a vůbec by se neměla hodnotit..Co je z toho pravda(zda vůbec něco),nechám být...Odsuzuji lidi,kteří se jdou pobavit a mají pocit,že musí svoji zábavu vnutit i ostatním a jen ta jejich zábava je správná..Mimochodem v zemi,kde i střední proud popu má stále podobu Michala Davida,Gotta,Vondráčkové a podobných,bych se vlastně docela divil,kdyby rockový mainstream vypadal jinak,než vypadá....Ale hlavně,že je řachanda a zábava..:).Krucipüsk-Boombay hodnotím já,jako kritik amatér, známkou 3,5/10.Kdo to čte může to vzít na vědomí, a přečíst si níže proč hodnotím,takhle a nebo na to srát.Nic víc níc míň to není:)
6. 01. 2014 20:49
- jirka
to není vzdávání se, ale marnost téhle debaty..pokud si pleteš zábavu s uměním a odsuzuješ lidi, co se jdou pobavit s přáteli, tak nevím co to na to říct ? Ale tohle je velice častý přístup fans právě kapel jako Creadle, Dimu... atd..naprostá netolerantnost, arogance pocit, že jejich hudba je snad něco lepšího..není pravda, že fanoušek nedokáže uznat, že jeho kapela vydala špatnou desku...ale každý má hodnotit, to, co se mu líbí a čemu rozumí...já hodnotit tvoje kapely, tak tam trojky jen lítají a to jen proto, že prostě nejsem jejich posluchač a žánrově jsem jinde
6. 01. 2014 19:55
- Hellhammer
Aha,tak jak chceš,škoda že vzdáváš tenhle "boj"...Vidím,že očividně jiný hudební vkus,než ten Tvůj,je záminka k tomu opustit tuhle docela podnětnou a dobrou diskuzi...
Tak nic měj se:)
PS:můj názor na nekritické české fanoušky bigbítu jsi mi nezvrátil,spíš jsi mi ho potvrdil..
6. 01. 2014 17:59
Hellhammer - Jirka
přesně tohle jsem čekal, že posloucháš a už tak celkem nemáme o čem debatovat :) přeji hezký den
6. 01. 2014 17:49
- Hellhammer
Poslouchám toho opravdu hodně,napíšu ti tedy zhruba moje nejoblíbenější kapely,ale poslouchám toho mnohem víc.Dokonce i českou scénu,ale nic mě nezaujalo natolik,aby se to dostalo mých nej kapel..Takže:Cradle Of Filth,Chthonic,Rotting Christ,Hypocrisy,Children Of Bodom,Abigail Williams,Satyricon,Dark Tranquillity,Behemoth,Nile,Emperor,Heaven Shall Burn,Mayhem,Septic Flesh,Dimmu Borgir,Pestilence,Ministry,In Flames,KoRn,Soilwork,System Of A Down,Immortal,Caliban,Korpiklaani,Pain,Kovenant...a spoustu dalších:)
6. 01. 2014 17:40
- Hellhammer
Jen pár poznámek.Nemůžu prostě souhlasit s tím,že nejlépe kvalitu ocení fanouškovská základna.U žádného žánru.Vždy je to názor subjektivní,navíc ovlivněný náklonností ke kapele.Myslím,že skalní fanoušci mají naopak většinou maximálně zkreslený a pozitivně nekritický názor..Stejně tak ji nedokáže plně vyjádřit sebelepší recenze..Jinak tahle recenze mi nepřišla vůbec jízlivá,naopak se snaží celkem věcně obhájit to,proč autor považuje desku Bombay za desku špatnou..Já s ní jenom souhlasím,i když je to jen můj subjektivní názor.je zajímavé,že většina recenzí desku Bombay strhala,kromě klasických pochvalných ód ve Sparku(tam se snad poslední rok,dva nevyskytují čistě negativní recenze,takový hudební ráj na zemi..holt promo a reklama dělá své..).Neříkej,že se všichni jízliví kritici dohodli,že Bombay natřou..Jinak dobrá recenze je vždy subjektivní a kdyby měla přihlížet jen k tomu jaký má deska zvuk a jak umí hrát umělci na své nástroje(hrát na nástroj považuju u zavedené kapely s ambicemi tak nějak za samozřejmost ..),nebyla by to recenze ,ale popis.Recenze je subjektivní..Jinak jízlivost od Tebe beru,možná to zní pseudointelektuálně,ale zarytí fanoušci českého bigbítu na mě prostě dojem nedělají...Myslím samozřejmě ty opravdu skalní,navštěvující pravidelně koncerty,popř kupující cd..Svým hudebním vkusem jsou povětšinou hodně zastydlí,neochota přijmout cokoliv nového a drží se toho hudebního gothaje s třískaním půllitrů(Harlej,Škwor,Kabát,Argema,Walda Gang,Doga atd atd....).A ještě je to pro ně vrchol muziky.S takovými lidmi se nejen neshodnu na názoru na muziku, s takovými lidmi se ani nestýkám a jsou mi dokonce krajně nepřijemní,např.na festivalu(většinou totiž posilnění pivem mají potřebu sdělovat okolí jak je ta jejich kapela skvělá..)....PS:třeba album Druide považuji za nejlepší od Krucipüsk a dal bych mu tak 7,5/10..Což je podle mě dost,protože na osmičku už musí být album pro mě opravdu něco,aby se mi takhle subjektivně líbilo..
6. 01. 2014 17:36
hellhammer - Jirka
a můžu se zeptat, co posloucháš ty ?
6. 01. 2014 17:10
- Jirka
nezlob se na mě, ale srovnávat Krucipusk a Harlej je naprosto mimi...tyhle kapely nemají koncepcí a naprosto vůbec ničím podobné..a jak hodnotíš jejich první dvě alba ? to že hrají crossover jim podstrkují recenzenti..osobně nejsem jejich zaslepený fanoušek, ale postupně s nima stárnu..když vyšla deska Ahoj, tak jem ji zavrhoval...pustit mi ve dvaceti tohle, tak to hodím do kamen, ale dnes to vidím jinak. Beru že ti to přijde bez nápadu atd, ale já to právě beru naprosto obráceně a ta deska mě opravdu baví...jen to prostě chce při poslechu krapet jiný přístup, kterého není asi každý schopen..asi jsem to špatně napsal, ale kvalitu kapely musí posuzovat hlavně fanouškovská základna a ne někdo, kdo má rád jednu jejich desku z deseti...taky nehodnotím AC/DC protože se mi líbí jen pár písniček. A ke kritikům u nás...velice často- a tuhle nevyjmaje se jedná o hromadu zaujátých jízlivostí..celkově nemám rád recenzi něčích uměleckých počinů...můžem hodnotit kvalitu zvuku, jesli nehrají falešně, ale hodnotit samotný obsah je tak strašně individuální záležitost...a neodpustím si jízlivost na tvoji adresu, ale hodnotit takle jakékoliv fanoušky zavání naprostou aroganci a pseudointelektuálnem...stejně tak jak máme svoje kabáty, kteří zaplní stadion, tak němci mají svoje Bohse oankelz, kteří u nás nezaplní ani kulturák...tohle jsou prostě národní speciality na kterých nevidím nic špatného. Na pobavení s kamarády odpoledne dobrý. Od toho nikdo nic jiného než zábavu nečeká
6. 01. 2014 17:07
to Jirka - Hellhammer
Můj názor není světonázor,to máš pravdu.Však jsem to také prezentoval jen jako můj názor..Ale myslím,že jsem docela dalek slepému obdivování kapel,obzvláště kapel jako je Krucipüsk či jiný český bigboš..Kvalitní tvorba je buď tvorba originální,nápaditá,neotřelá a novátorská.Pokud tomu tak není a ono je to těžké dnes přijít s něčím novým,postačí mi,když je tvorba zábavná,chytlavá,dobře napsaná a přináší alespoň kousek ze sebe,když už není výsostně originální..Krucipüsk byli originální a docela poslouchatelní na prvních počinech,dnes jsou jen karikaturou sebe sama,opakují zažité vzorce,opustili rajon crossoveru a stále víc sází na halekavé refrény a pivní podupávání ala Harlej(Rodinej diktát..)..A když už se pokusí zaexperimentovat jako tato deska,je to absolutně bez nápadu,nudné,nezábavné a otravné..Plus jejich texty mě nikdy neoslovovaly,ale jistou originalitu měly.Ta je dnes také v trapu..Takže asi tak.No a pokud měříš kvalitu kapely počtem fans na českém festivalu(zajímala by mě reakce třeba anglického,či německého festivalu pivní český bigbít...),tak jsou nejlepší kapelou na světě Kabát..Jinak zarytý fanoušek asi těžko dokáže zkritizovat svoji milovanou kapelu,obzvláště když se jedná o české fanoušky stadionového bigbítu,o kterých já osobně nemám velké mínění.. 90% z nich si jedou stále to svoje a jiný je názor je nezajímá a je blbý.Hlavně že je pivko pohoda a kluci na podiu to tam valej a může se zabékat refrén...Mimochodem prací kritika je kritizovat a hodnotit,tudiž to hodnocení zbývá na ty zakomplexované pisálky co nic nikdy nedokázali a jen si léči mindrák..Chápu tvůj přispěvek správně?.)
6. 01. 2014 16:41
- Jirka
Ray ale notak...je jesný, že tohle asi nehraje na rock- matalovém fasťáku, tak tady nemíchej hrušky a jablka...
6. 01. 2014 16:34
- Ray
Pokud by byla pravda, že tvorbu kapel nejlíp posoudí fanoušci a známkou kvality je velikost davu na festivale, tak jsou nejlepší kapelou na světě One Direction :D
6. 01. 2014 15:29
- Jirka
Pepsi Stone popravdě tyhle nářky na českou tvorbu moc nechápu...setkávám se tím v recenzích, ale nerozumím tomu..tvobu kapel nejlíp posoudí fanoušci té či oné kapely a nezlob se na mě, ale kolikrát učast lidí na sestu, kde hraje nějaká zavrhovaná česká kapela a po ní pisálky vychvalovaná zahraniční kapela mluví za vše
6. 01. 2014 15:14
- Jirka
při vší úctě Hellamere s tebou prostě nesouhlasím a mé okolí, co je má rádo mi dává zapravdu..Krucipusk prostě není prvoplánovitá kapela, ale je potřeba si jejich alba trochu naposlouchat..Prostě člověk jejich hravost miluje, nebo nenávidí, ale obecně nemám rád, když někdo svůj názor, který vám neberu vydává za všeobecnou pravdu. A jen tak pro zajímavost, co je pro tebe kvalitní tvorba ?
6. 01. 2014 15:10
- Pepsi Stone
Není to o tom, že některá kapela hraje to samý a jiná se vyvíjí. Já osobně preferuju, když je na kapele progres znát, ovšem i ten vývoj může bejt buď dobrej nebo blbej. U Krucipüsku je to ten druhej případ, což skoro přesně reflektuje stav český scény.
4. 01. 2014 16:51
- Hellhammer
Jirko,tady ani tak nejde o to,že by recenze prskala po starých čase,ale o to,že to album je neskonale blbé,ať už ho srovnáváš ze starou tvorbou kapely, či nikoliv...
Česká bibítová/rocková scéna toho má dnes velmi málo kvalitního co nabídnout, a Krucipüsk není vyjímka..
3. 01. 2014 21:10
- Jirka
popravdě moc tuhle recenzi nechápu...Proč neustále připomínáte a brečíte po sterém albu, když tahle kapela co CD to něco jiného..Dost častoo tady recenzenti prskají, že kapely hrají pořát to stejné a pod. a když se někdo vydá svojí cestou, tak je to zase špatně..osobně jim dává 8/ 10
3. 01. 2014 15:39
|