CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
ale predmetem svaru nebylo kdo ma nebo registraci...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
To nerozporuju, ale pořád se bavíme jen o nějakém...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Parizek celou dobu kapelu tahnul a smeroval,...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Není důležité kdo kapelu založil a kdy do ní kdo...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Jana: S tím oprávněním vlastnit značku je to...

ACCEPT - Humanoid
O minulém albu jsem po prvním poslechu...

ACCEPT - Humanoid
Páčila sa mi predchádzajúca doska, páči sa mi aj...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
To Crust : To, že si Pařízek zaregistroval jako...

ACCEPT - Humanoid
Já chápu, že to každý má trochu jinak, ale aby...

CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Jana: Ok, díky za vyjasnění, pokud je to tak,...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku KRUCIPÜSK - Boombay


- Pepsi Stone

Možná by nebylo od věci, aby byl nějaký festival postavený právě na jednom jménu, jako třeba ti AC/DC a doplněný haldou českých kapel. Ono to fungovalo i venku, například Ozzfest nebo Crüe fest, kde to stálo na jednom konkrétním jménu a ostatní kapely tam byly z těch méně známých. Podle mě je tenhle model lepší než když přijede 20 zahraničních kapel, které patří do třetí až čtvrté ligy a těmi se vyskládá festivale jen proto, že nestojí moc peněz.

8. 01. 2014 9:22

to Pepsi Stone - Anonim

Ale to není pokřiveným vkusem českého národa, ale spíše finančními možnostmi pořadatelů tuzemských festivalů. Kdyby třeba na Masterech hrála kapela jako AC/DC, Iron Maiden či Metallica, museli by pořadatelé doplnit soupisku jen českými kapelami, protože na ty zahraniční už by neměli prachy. Na to jsme přeci jen moc malá a ekonomicky ne příliš vyspělá země. Když sem některá z těch kapel, co jsi napsal, přeci jen dorazí, tak vyprodá O2 arénu nebo rovnou stadion na Edenu. Všechny ty kapely, co jsi vypsal, tady své publikum mají a občas sem i přijedou. Teda až na ty Van Halen, ale ti se celkově do Evropy moc nehrnou.

8. 01. 2014 9:16

- Pepsi Stone

Přiznávám, že tenhle styl skutečně nemám rád. Ale tentokrát jsem se o něj neotíral, ale jen jsem konstatoval, že tyhle kapely tady bohužel na festivalech hrají prim a jimi se tu vychovává ten pokřivený vkus českého fanouška. A že většina těchto kapel, které se mi opravdu nelíbí, pochází z Německa, opravdu není západočeská xenofobie, ale asi jen shoda náhod. Jasně, máš pravdu, že na většině evropských festivalů hrají taky, ale narozdíl od těch našich (chtělo by se říct levnějších variant) tam nehrají v hlavní čas a jako hlavní hvězdy. Tam je právě místo pro ty skutečné hvězdy. A tím nemyslím, jak říkáš jen vyfetovaný týpky z Hollywoodu. A koho považuju za hvězdy? Rozhodně ne každou hairmetalovou kapelu. Abecedně několik jmen, žijících a stále tvřících: AC/DC, Aerosmith, Alice In Chains, Anthrax, Black Sabbath, Bon Jovi, Alice Cooper, Deep Purple, Def Leppard, Faith No More, Foreigner, Guns n´Roses, Iron Maiden, Jane´s Addiction, Journey, Judas Priest, Kiss, Manic Street Preachers, Megadeth, Metallica, Mötley Crüe, Motörhead, Ozzy Osbourne, Pearl Jam, Poison, Queens Of The Stone Age, Ratt, Red Hot Chili Peppers, Scorpions, Slayer, Soundgarden, Van Halen, Whitesnake, ZZ Top.

8. 01. 2014 8:34

Hellhammer - Jirka

jako hezká holka někomu na ramenech mi nevadí, ale křeslíkáři, kteří pak řvou po lidech, že přez ně nevidí jsou na pár facek a roztržku už jsem s nima zažil..ale dá se s nima žít a je to jen malá kaňka na MORU

7. 01. 2014 21:59

- Anonim

to Pepsi Stone: Neber to, prosím, jako útok na tvojí osobu, ale nechápu proč se opět (pokolikáté už?) navážíš do německého power metalu? Celá tahle diskuze se točí kolem Krucipusku a českého big beatu, tak proč sem zase taháš Gamma Ray a FreedomCall? Vždyť všichni čtenáři tohoto web zinu už dávno vědí, že nesnášíš power metal a obzvlášť německé kapely, tak proč máš potřebu to tu znovu a znovu připomínat? Je to snad nějaký komplex? Nebo snaha, aby se rozpoutala diskuze pod tvým článkem? Nebo nemůžeš přenést přes srdce, že pořadatelé velkých festivalů logicky upřednostňují mnohem populárnější power před tvým oblíbeným americkým hair metalem? Nebo je to nějaká západočeská xenofobie z Němců? Opravdu to nechápu. Já taky spoustu kapel nemám rád, ale v životě by mě nenapadlo se do nich navážet při každé příležitosti a pokud se ta příležitost nenaskytne, tak ji uměle vytvořit. Tvůj přístup mi v tomto směru přijde naprosto neprofesionální. Hudební publicista by měl mít také nadhled a smysl pro toleranci. To mi v tvém případě trochu chybí. Nevšiml jsem si, že by se nějaký jiný redaktor, ať už tohoto nebo jiného web zinu, tak přehnaně navážel do nějakého stylu. Vsadím se, že jestli letos bude nějaká redaktorská bilance jistě nezapomeneš vytvořit speciální kategorii "sračka roku" a do ní vypíšeš všechny power metalové kapely, které znáš. Samozřejmě každý má právo na názor. Já ti ten tvůj neberu. Každému nemusí být power metal po chuti, ale tvůj přístup mi přijde naprosto dětinský. Mimochodem nevšiml jsem si, že by se soupisky velkých evropských festivalů nějak zásadně lišily od těch českých. Ani vkus českých metalových fans není nějak radikálně odlišný od evropského vkusu. To že ty máš jiný vkus než většina lidí v tomhle státě, přece neznamená, že všichni ostatní jsou barbaři. Taky by mě zajímalo co myslíš tou světovou extra třídou? Tipuju, že nějaký hair metalový vyfetovaný kašpary z Hollywoodu.

7. 01. 2014 21:43

Jirka - Hellhammer

No,já ty vrhače kelímků opravdu nesnáším,jelikož jsem spíš kotelník a obyvatel předních řad..Na podzim na koncertě Heaven Shall Burn mi přistál hned vedle mě..fakt já bych si v životě nedovolil po někom něco hodit.Se docela divím,že se nebojí ,že pak dostanou přes hubu.Jinak zálohovaný kelímky jsou lepší,ale zažil jsem i vychrstnutí piva do davu(Brutal).Nevím jaké jsou za to postihy,já bych jako politý nejradši dával přes hubu a výhoz natvrdo z areálu..Jak píšu mám 195cm a skoro 120kg,takže jsem velký a snadný terč:DD..Jinak křesílkáři jsou taky otravní,ale alespoň jenom zabírají flek..Braní holek na ramena už je taky na ústupu,tak už překáží jen drahé mobily ve vzduchu a to pivo..

7. 01. 2014 18:22

Jiri87 - Jirka

nezlob se na mě, ale zrovna music server je podlemého naprostý odpad na úrovni bulváru, který mi za reakci opravdu nestál

7. 01. 2014 17:26

Bubak - Jirka

naprosto souhlas...

7. 01. 2014 17:25

- Bubák

Sakra, jak je ten Krucipisk najednou populární :-D Já jen k těm kelímkům......, nemyslel sem zrovna házení do diváků, ale do muzikantů. A to sem od bigbíťáků zatím neviděl, že by tím vyjadřovali názor, že se jim ten ,,kravál,, nelíbí. Opačně to bohužel funguje bezvadně. A z toho mi je docela smutno. A to ten pan dotyčnej (nemyslím konkrétní osobu) kolikrát není ožralej, ale asi si myslí, že je to známka punku..... zkrátka ta tolerance se nějak vytratila.....

7. 01. 2014 16:54

- Jiri87

Krucipüsk mám hodně rád, bohužel deska od desky je stále horší. Od Druide! to jde do kytek. :/ "Konkurenční recenze", pod kterou se mohu ihned podepsat. http://musicserver.cz/clanek/45393/Krucipusk-Boombay/

7. 01. 2014 16:44

hellhammer - Jirka

já osobně nemám potřebu psát recenze, protože nejsem natolik zdatný lingvista a netroufám si na to. Navíc prostě tahle deska bude posluchače hodně polarizovat a o tom prostě Krucipusk je..tam musí člověk na jejich hru přistoupit, nebo to raději neposlouchat..je to šílený kabaret, který mě nepřestává bavit svoji pestrostí šílených nápadů a celkovou ujetostí. A jak jsem psal- mluvím i za pár dalších postižených pacientů. Jinak u Kreysonu se shodnem, jen s tím, že nejsem už tak úplně přísný a dávám asi celkově krapet lepší hodnocení už jen pro tu jejich snahu..ale to blábolení o převratné desce v dějinách metalu mi taky přisly úsměvný až trapný protože jde o sice solidní, ale zapomenutelnou desku tak 7/10

7. 01. 2014 16:09

Ray - Jirka

tak doufám, že tahle debata, ikdyž se stočila od Krucipusku úplně někam jinam byla krapet konstruktivní. Já doufám, že tuhle potřebu se někde vyjádřit zas dlouho nepocítím, když vidím tu hromadu chyb, co jsem tady naflákal :) ale prostě jejich čest jsem tady- ikdyž marně bránit musel stejně tak jako ukázat, že je celkem dost lidí, kterým se jejich tvorba líbí.

7. 01. 2014 15:31

Hellhammer - jirka

tak to je opravdu na pár facek..mám jen 180 ale stejně tak to člověka promočí..:) ale ty zálohované kelímky to vyřešily. poslední dva ročníky už byl klid. aspon v místech kolem zvukaře a za ním, kde nejvíc stojíme..tam jsou zas křesílkáři :) :)

7. 01. 2014 15:25

- Ray

Jirka: Jasně, v pohodě, beru :). Jenom pro pořádek, podobné diskuze tady samozřejmě s radostí vítáme, dokud jsou konstruktivní, k věci a aspoň s minimem osobních útoků :D. Klidně se vyjádři častěji ;)

7. 01. 2014 15:24

Ray - Jirka

neber to jako přímej útok na recenzenta. Chodím sem jen občas načerpat nové kapely co neznám a moc recenze nečtu, takže nebudu hodnotit jeho odbornost, a normálně tady nedebatuju. Ale prostě Krucipusk je tak strašně těžko uchopitelná kapela že jsem na tu zdrcující kritiku musel reagovat

7. 01. 2014 15:20

- Hellhammer

Ok,dobře.Jinak pivko dát určitě můžeme,naopak budu rád:)Jinak blbci jsou všude,nejvíc mě štvou na festu asi opravdu vrhači kelímků(při mých 195cm je asi velmi snadné mě zaměřit a sestřelit:DD)

7. 01. 2014 15:19

- Hellhammer

Jinak ad hodnocení.Před pár týdny tady byla recenze na tech deathovou kapelu Pestilence a jejich Obsideo,od Jiřího Kordovaníka. Udělil 5/10,což je průměr a hodně hubený..Z jeho pohledu a textu,bylo znát,že kapelu moc neposlouchá,je nepříliš zasažen novou tvorbou kapely a deska mu prostě prosvištěla ušima..Dokázal si to obhájit,Ok..Já jsem naopak posluchač Pestilence,i když ne skalní fanoušek a na desku jsem napsal svůj názor.Vypsal jsem proč se mi deska líbí,proč ji považuju za kvalitní,srovnal jsem s deskami minulými a vyšlo mi 8/10,pro fanoušky žánru jsem dokonce doporučil 9/10..Myslím,že by takhle měla i "oficiálně" vypadat každá recenze.malý pohled z druhé "strany",rozhodně neuškodí..Takhle by si někdo přečetl a řekl si hmm 5/10,to bude nuda kašlu na to..Když uvidí jiný názor dávající třeba práve 8/10,už ho to třeba trkne,že ta deska nemusí být zrovna úplně blbá pro všechny..Understand?:)

7. 01. 2014 15:17

stellhammer - Jirka

osobně mi zrovna na MORU přívadí do zuřivosti křesílkáři na place a nebo ti co si stoupnou na podložku..

7. 01. 2014 15:15

stellhammer - Jirka

poravdě jsem nikdy žádný obtěžování někoho na festu nikdy nezažil.. ani žádný vnucování názoru a to jezdím po koncertech dobrých 16 let...jediný co k tomu řeknu je, že ale na blba narazíš všude, to je fakt..dál si myslím to nemá cenu řešit, protože tady každý meleme to svoje..ale pivko dát na MORU můžem :)

7. 01. 2014 15:13

Jirka - Hellhammer

S Tvým posledním příspěvkem souhlasím a chápu..Chápeš alespoň trochu Ty,ten můj pohled na "bavící" se fanoušky bigbítu,co mi na nich opravdu vadí?

7. 01. 2014 15:06

<< 1 2 3 4 5 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.07685 sekund.