RISK - The Reborn
Pre mňa je zase uťahané nič doska nasledujúca,...

RISK - The Reborn
Já bohužel nemohu s recenzí souhlasit,pro mně je...

RISK - The Reborn
U nás šířil osvětu místní majitel CD půjčovny....

Jack RUSSELL - Shelter Me
Tyhle reedice vůbec nekupuj, to nemá...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Koukám, že dnes je na netu za 15 euro, což není...

RISK - The Reborn
Výborná deska od začátku do konce nemá chybu...

Jack RUSSELL - Shelter Me
Jo jo, nejdražší cd mojí sbírky. Tehdy jsem za ní...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
Z poslední desky hráli "Best Time", "Mass...

Michael KISKE, Andi DERIS (HELLOWEEN) - Vydali jsme ze sebe to nejlepší
„Budeme hrát polovinu nového alba a ne jen staré...

DEVIN TOWNSEND - PowerNerd
Miloval som Devina, aj som nejake 2-3 koncerty...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku STRATOVARIUS, AMARANTHE, SEVEN KINGDOMS – 22. března 2013, Zlín – Masters of Rock Café


- Ray

Hellhammer: Přesně, to je zrovna strašně zajímavý, že se nikdo nezajímá o to, co se v Sabaton stalo s Robbanem....... A s Amaranthe máš pravdu, jsou v podstatě uměle vytvořeným projektem a je kardinální blbost něco takovýho jako náhrada jednoho člena řešit

5. 04. 2013 16:29

- Hellhammer

Řešíte tady neskutečný pí.oviny.Amaranthe jsou převážně kapelou studiovou(jejich zvuk plný studiových dodělávek,hudební směřování,spoustu dalších aktivity jejich členů),tak neni nic divnýho na tom že na koncertě zpívá jeden ze 3 hlasů někdo jinej a neni na tom nic špatnýho když se jedná o jednoho člověka.To bych rovnou mohl odstřelit Sabatony za to že momentálně u nich bubnuje Shaw,Cradly za věčnou rošádu jejich klávesaček, atd...Když už něco,tak mě štvou Slayer,protože to jak jednaj spolu King a Lombardo je vážně ukázka toho jak to vypadat nemá a taky to může bejt už bez Lombarda navždycky.Takováhle absence v kapele je důvod k naštvání a ne tohle.

5. 04. 2013 16:20

- ov42

Anonyme, nikdy jsem nemluvil, že považuji za nezbytné vidět kapelu se všemi původními členy, ale chci ji vidět se všemi SOUČASNÝMI členy.

5. 04. 2013 10:11

- Tass

Ten chlápek je vážně retardovaný.

5. 04. 2013 10:03

Amaranthe - složení ??!!! - lukáš

!!!!!!!!!!!!!!!! Jeste jsem zapomnel na: Katapult – Olda Riha, Judas Priest – Rob Halford, Depeche Mode – David Gahan, Kabat – Pepa Vojtek, Alkehol – Ota, Garage – Tony Duchacek, Helloween – Andy Deris, 13 Stoleti – Petr Stepan, Argema – Jarek Filgas, Kryptor – Pipa, Karel Gott Band – Karel Gott, Moravanka – Pepicek Zima, Panthenol – Libor Paril, Toto jsou taky skutečné kapely . A mnoho dalších co maji I nemaji stálého zpěváka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. 04. 2013 9:14

Amaranthe - složení ??!!! - lukáš

!!!!!!!!!!!!!!!! Jeste jsem zapomnel na: Katapult – Olda Riha, Judas Priest – Rob Halford, Depeche Mode – David Gahan, Kabat – Pepa Vojtek, Alkehol – Ota, Garage – Tony Duchacek, Helloween – Andy Deris, 13 Stoleti – Petr Stepan, Argema – Jarek Filgas, Kryptor – Pipa, Karel Gott Band – Karel Gott, Moravanka – Pepicek Zima, Panthenol – Libor Paril, Toto jsou taky skutečné kapely . A mnoho dalších co maji I nemaji stálého zpěváka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. 04. 2013 9:14

- Bubák

Já nějak nemám pocit že chodím na virtuální kapely a néé skutečný. ;-) Lukky, už na to youtube tak nečum a jdi radši na nějakej koncert a nebuď furt zalezlej u kompu. ;-)

5. 04. 2013 7:58

- Ferda

bóže, jeden lepší jak druhej...., tak šetřte nervy a choďte jen na skutečné kapely ;-)

5. 04. 2013 6:40

- Ray

Lukáši, šetři si ten vykřičník, vždyť si ho úplně zničíš za chvíli. Výměna klávesnice není zadarmo ;)

5. 04. 2013 1:44

Amaranthe - složení ??!!! - lukáš

četl jsem tady mimo jiné téma o kapele Amarathe .... No, můj názor je ten že tady naprosto souhlasím s OV 42 !! A to hlavně s tím, že chodit na koncerty Amarathe s tím že skoro na každém koncertě je trochu jiná sestava zpěváků by mě nebavila !!! Každá kapela má přesně dané , kdo bude zpívat. !! Bohužel Amarathe si pod s sebou už na začátku kariéry hodily opravdu velké klacky pod nohy !! Být na 10 koncertech Amarathe a na každým se budou střídat zpěváci ??!! To postrádá logiku !!! Metallica- James , Blind - Hansi , ALeš brichta projekt - Aleš brichta, Henych 666 - Vlasta Henych, Torr - Ota Hereš či Arakain Honza . Toto jsou skutečné kapely . A mnoho dalších co maj stálého zpěváka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. 04. 2013 1:07

- Anonim

to ov42: A nevadí ti, že Stratovarius jsou tak trochu také kapela náhradníků. Vždyť v jejich sestavě už není ani jeden původní člen.

5. 04. 2013 0:59

- ov42

Bohužel ono legendární Jeden za včechny a všichni za jednoho už dneska v hudebním byznysu neplatíé a člověk si narozdíl od sedmdesátých nebo osmdesátých let nemůže být jistý, že když si kupuje lístek na nějakou kapelu, že tam ty muzikanty, za který utratil nemalou část výplaty skutečně uvidí. Sad but True. Jenže dokud jim to lidii jako Veronika budou žrát, tak se asi nic nezmění... Třeba se dočkáme i Roling Stones se zaskakujícím zpěvákem namísto Jaggera.

4. 04. 2013 6:50

- Bubák

No jo Savo, ale my to měli pekelně těžký, když Steve má tu klícku se slavíky.... :-DDDD Zkrátka tahle ovce nechtěla jít z davem (těch spokojenejch), budiž mu přáno ;-)

3. 04. 2013 20:53

- Crust

přesně jak píše Veronika, navíc ve většině případů, a troufám si tvrdit, že tadyhle Andy nebude výjimkou, jsou ti zastupovaní členové velice rádi, že za ně někdo zaskočí a oni díky tomu nejsou těmi, kdo by kazil vlastní kapele turné a možnost sebepropagace. Navíc jestli to dobře chápu, uživateli ov42 vadí to, že ten kdo s nima vystoupil, není ten, kdo bývá uveden na stránkách v sekci Members a kdo je vyfocen v bookletu alba. Pokud by se ale následně týden na to dozvěděl, že zastupovaný člen byl vyhozen a nahrazuje ho zastupující, jehož fotka by se ihned objevila na webu, tak by mu to zřejmě vadit přestalo a koncert by byl najednou ze zpětného pohledu zase parádní? Musím přiznat, že tomu postoji opravdu nerozumím.

3. 04. 2013 18:37

@ov42: - Veronika Nyssa

Jenže oni si to ve většině případů prostě dovolit nemůžou, rušit tour. Jestli sis toho ve svém omračujícně logickém přístupu nevšiml, je to jejich job, jsou za to placeni, vystupování je jejich obživa. V kapele je několik lidí a na tour je několik kapel + crew. A ono se stane, že někdo z kapely třeba nemůže, tak se prostě zařídí záskok. Víš, ono je to totiž i smluvně pořešený, takže když někdo onemocní nebo z jiných důvodů nemůže, oni nemají jinou možnost. Už jen z toho každýmu normálně uvažujícímu člověku vyplyne, že ten tvůj "férovej přístup" alias zrušení či odložení turné je ve skutečnosti jen kardinální blbost.

3. 04. 2013 16:45

- Savapip

to Bubák - pamatuješ, jak jsme dva dny po Lillian Axe řešili, jestli zpíval Jones nebo LeFevre? Že my blbci jsme tam vůbec lezli, když nás LA takhle podfoukli a nevzali s sebou Jonese..., no ale nebylo to zas tak špatný, viď ;-)

3. 04. 2013 16:39

- ov42

Já naopak považuji odložení turné v takovém případě (nemoci prostě občas přijdou) za férovej přístup.

3. 04. 2013 16:06

- Veronika

Jsem ráda, že většina populace tuhle problematiku vidí úplně jinak, protože kdyby nikdo nechodil na kapely, které jsou nuceny vzít za nějakého člena záskok kvůli nemoci, či rodinným důvodům, muselo by se neuvěřitelné množství turné hromadně rušit. Já osobně bych třeba nešla na Queeny bez Freddieho, aletam jde o výrazného člena, kdy jeden člen defacto tvoří kapelu, což u těchto "menších" kapel nebývá pravidlem. Možná ještě pochopím, že bys nešel na Kamelot, když tam zaskakoval Lione, ale nevím proč, když Henrik odvedl výbornou práci na pódiu a tobě se koncert líbil, ti to ve finále, že to nebyl Andy, ten dojem zkazilo. Škoda.

3. 04. 2013 15:38

- ov42

Zrovna Amaranthe tolik sázejí vizuálně na sebe samé (viz obálky alb), tak je to poněkud zvláštní. A Amaranthe zase nesleduji tak do podrobna, i když příslibem do budoucnosti určitě sou (sledoval jsem hlavně jednu členku:-) U kapel, co mám v malíčku bych si toho všiml hned. On i leckerej revival dokáže zahrát velmi věrohodně a dobře hudbu originál kapely, třeba plzenský Špejbls Helpers. Ale prostě to nejsou Brian Joneson, bratři Youngovi, Cliff Williams a Phil Rudd.

3. 04. 2013 15:32

- Savapip

kapela není fabrika, abys tam měl píchačky, takže to nebyl první ani poslední koncert, kde se kapela nepředstaví v originálním složení. Já osobně bych v první řadě hodnotil zážitek, pak až obsazení. Když napíšeš, že se ti amarnthe nelíbil proto, že to záskok dal nějak jinak, než originál a zkazilo ti celej dojem, ani neceknu. Ale že ti dodatečně zkazí zážitek to, že se dozvíš, že na pódiu byl někdo jiný ne ve studiu a přitom sis toho ani nevšiml, to mi hlava prostě nebere...

3. 04. 2013 15:21

<< 1 2 3 4 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.08415 sekund.