CITRON, METALINDA, LORETTA - 2. 3. 2024 - KD Šeříková, Plzeň
Audi: Bartoň a Vlasák odešli z Citronu kvůli...

ACCEPT - Humanoid
ja jsem jsi tu desku pustil s nadsenim ale po 4...

ACCEPT - Humanoid
Za Humanoida bych akceptoval :-) hodnocení přesně...

ACCEPT - Humanoid
Tak tohle se asi nedá hodnotit. V podstatě mají...

ACCEPT - Humanoid
A cenu za najvtipnejšiu recenziu získava:

PEARL JAM - Dark Matter
Savarip: bavil som sa s tebou tupče? :-)

PEARL JAM - Dark Matter
Současná produkce Pearl Jam mi není nikterak...

PEARL JAM - Dark Matter
to Demonick: člověče už si přešlápni, tys to...

PEARL JAM - Dark Matter
Moje velice oblíbená kapela. Je pravda, že...

PEARL JAM - Dark Matter
Zvykni si, tento "redaktor" inak pisať ani nevie...












Fobia Zine

Metalopolis

metalový magazín ABYSS

Volumemax



komentáře k článku METALFEST 2012: Plzeň, Lochotín - den první


- Raf

Accept vs Megadeth,to je jako hrušky a jabka.Nevím,co je lepší.Faktem je,že Accept prodali zhruba jednou tolik desek,a v době vydání KIMB měli na kontě pět svých nejstěžejnějších zářezů.Jo,a k té popularitě.Ono to vypadá kapku jinak u nás a venku.Já se loni nedostal na koncert Volbeat ve vídešké Stadthalle,v Grazu měli posledních pár lupenů.A Nightwish v polovičních sálech úplně na pohodu.

21. 06. 2012 14:15

- ov42

Jestli budem brát Systémy a Rumštajny jako metalovou kapelu...tak asi prodali víc... Nightwish měli donedávna v Americe status klubopvý kapely, která byla schopná naplnit kluby o velikosti Šeříkovky až Vltavský skoro k každym většim městě, teď už hráli v LA pro asi 8 tis lidí, ale byl to jednotlivý koncert, na turné budou asi v poněkud menších sálech. Ale jsou i tam nahoru, i když poněkud skroměji než v Evropě.

21. 06. 2012 10:09

- Venca

Když já si nejsem tak úplně jistý, jaký status mají třeba v Americe. Podle mě byli daleko úspěšnějšími postosmdesátkovými metalovými kapelami System Of A Down, Korn či Rammstein... A teď do mě :-)))

21. 06. 2012 9:34

- ov42

Nightwish jsou nejúspěšnější postosmdesátkovou metalovou kapelou na světě, takhle se na tom asi můžeme shodnout. I tak ale si nejsem jistý, zda po koncertu v Praze dokážou nalákat navíc tolik lidí na MOR, aby se to vyplatilo.

21. 06. 2012 9:27

tak nevím - pavel

Prostě hedlinerem se stávají kapely, které jsou úspěšné a které přitáhnou nejvíc lidí. Nezáleží na tom kolik desek vydali, kdy je vydali a jestli umí nebo neumí hrát. Hlavní hvězda je vždycky největší divácký tahák. A MoR má každý rok nějakou takovou OPRAVDU VELKOU kapelu. A jak už bylo řečeno Nightwish jsou (společně s Rammstain) nejuspěšnější současnou kapelou. Ať se vám to líbí nebo ne.

21. 06. 2012 9:22

- Venca

Ano, jenomže ty to bereš z našeho hlediska. Já zase z globálního :-) Tam třeba Accept proti Megadeth podle mého nemá šanci. A tím neříkám, že Accept nemám rád. Naopak ;-)

21. 06. 2012 8:59

- Venca

Nightwish jsou bezkonkurenčně nejúspěšnější metalová kapela současnosti? To bereš kde? Do vyprodaných megastadionů Iron Maiden či Metallicy mají daleko :-) Maugli: To ti neberu, je to samozřejmě v pořádku, že se ti to líbilo. Víš co, být volume o několik procent nahoru, tak bych oželel i strohou show. Setlist byl jinak výborný, s herní stránkou jsem také neměl problém. Ani mi nevadil Mustaine, který sotva cedil texty... Já si myslím, že je dobře, že to každý vidí. O tom je muzika. Kdyby bylo jasně definovaný, co je dobře a co špatně, co bychom z toho měli, že? :-)

21. 06. 2012 8:58

- ov42

John Bonham je mrtvý - Led Zeppelin jsou mrtví. A tři čtvrtě Zeppelínů + Bonhamův syn, co spolu vystoupili nedávno na jednom koncertu by pro mě nebyli Led Zeppelin ani náhodou. Některý věci bohužel nejdou vrátit zpět. A cítil jsem z toho prachy na sto honů jako hlavní motivaci. Kdyby tu událost nazvali třeba Vzpomínka na Led Zeppelin, tak OK, ale pod hlavčkou Led Zeppelin takhle to neberu.

21. 06. 2012 0:10

to Venca, Pepsi Stone, ov42 - Anonim

Ted ste mě teda dostali..Takže podle vás může být headlinerem festivalu jen kapela, která má čerstvě venku novou desku?? Takže kdyby do Vizovic přijeli třeba Led Zeppelin (vim že je to trochu utopie, ale stát se může všechno), kteří už nevydali album víc jak třicet let, tak by podle té vaší logiky hráli tak akorád na druhym podiu v deset dopoledne. A co se týče toho srovnání headlinerů, tak Whitesnake, Twisted Sister, Def Leppard, Accept a Helloween jsou skutečnými rockovými legendami a zároveň kapelami, které zná téměř každý (a to myslim i lidi, kteří zrovna neposlouchají rockovou muziku) a to především díky tomu, že je běžně hrajou snad všechna rocková radia, které v naší zemi máme. Nightwish jsou zase bezkonkurenčně nejúspěšnější metalová kapela současnosti. Nic z toho se bohužel ani zdaleka nedá říct o Megadeth. Sorry, nic proti nim nemám, ale tahle kapela má ke slávě těch ostatních zmíněných pořád hodně daleko.

20. 06. 2012 23:44

¥ - Maugli

Pěkně jste, pánové, sjeli MEGADETH, jen co je pravda. Sice se vzácně shodujete, ale stejně s vašimi recenzemi nesouhlasím ani v nejmenším. Vždyť to, co předvedli byla skvělá práce! Absolutně sehraní, bez chyb, zbytečných póz a prostojů nasypali všechny položky svého setlistu do publika jako dávky z kulometu! Lepší výkon jsem na Metalfestu nezaznamenal a i když třeba KREATOR byli taky super, takový koule to němělo. A to nejen proto, že Mille často a zbytečně dlouho vyřvával mezi songy a na závěr k tomu ještě několik minut máchal praporem. Tohle MEGADETH neměli zapotřebí - za ně hovořil jejich absolutně profesionální výkon s jakým odehráli svůj set. Na W.A.S.P. jsem byl zvědavý, ale když jsem sám sebe přistihl, jak sleduji místo kapely letadlo s transparentem plující po obloze, věděl jsem, že to je špatně. Jejich muzika jen prošuměla okolo, aby se vytratila někam do přilehlého sídliště... To u MEGADETH jsem vůbec nevěděl, co se děje mimo scénu, nevnímal čas a jen si užíval každý další song. Úžasní byli ještě URIAH HEEP, naopak HYPOCRISY, na které jsem se těšil možná nejvíc, jsem si vůbec neužil díky totálně zprasenýmu zvuku. Závěrem pro ty, co zaváhali a nebo se nemohli zúčastnit: Můj pocit narozdíl od slovutných redaktorů místních je ten, že MEGADETH prolítli Lochotínem jako meziplanetární trashová raketa plná ekrazitu řízená výkonným počítačem!!! P.S. A teď do mě! /ale stejně mi to nevyvrátíte!/ :-)

20. 06. 2012 21:51

- Bubák

Jo, to by šlo, ale ti tu hráli všeci několikrát. Takže vlastně ikdyby TS natočili desku, a hráli by to co hráli, tak by to vlastně bylo v pořádku, protože lidi nedošli jen na ně. :-DDD A oni hrajou jenom na fesťákách ;-) Ale to je jedno. Určitě by se našlo spoustu kapel, který tu nehráli, nebo kdysi dávno. Nihgtwish, ač pro ti nim nic nemám, jsou tu taky každou chvíli.

20. 06. 2012 17:16

- Venca

Tak já beru festival jako něco jiného, než regulérní koncert na turné. Tam Uriah hráli podstatnou část novinky, což je v pořádku. Na festivalu si ale myslím, že by to mělo být jakési best of. A to z toho důvodu, že lidé nepřišli cíleně na tu a tu kapelu. Ale to je jedno, tím se dostáváme někam jinam... Každopádně, třeba Uriah Heep mají všechny poslední desky výborné. Jasně dokazují, že i v podstatě dědci mohou natočit svěží desku, která se vyrovná i starým mordám. Vedle toho mě napadá také třeba Asia, Alice Cooper či Glenn Hughes...

20. 06. 2012 14:02

- Bubák

Proto mi trošku příjde podivné, že bys třeba Uriášůn naordinoval jinej playlist, aby ubrali nových skladeb....já sem za to rád, že to tak zahráli. Proč by pak vydávali nový desky, když by z nich nic nehráli?

20. 06. 2012 13:35

- Bubák

Jistěže ne každý má vždy svůj den, ale již sem několikrát někde četl, že Coverdale jel z playbeku...dokonce se o tom zmínil nějakej známej zpěvák že ho to dostalo, že s nimi zrovna koncertovali, nevzpomenu si kdo, takže to mohl být (nemusel) i případ slovenska. Jistěže je to o prachách a co dneska neníale to je jedno. takže to mohl být (nemusel) i případ Jistěže je to o prachách a co dneska není? Ale nevidím jedinej rozumnej důvod, proč angažmá TS na MORu v roli hlavní hvězdy by mělo být špatně jenom kůli tomu, že už 20 let nevydali desku. Roli legendy jim nikdo neodpáře, tak jako Metallice, ať už brnkají, co brnkají.

20. 06. 2012 13:33

- Venca

Víš co, co se týká TS... Tady nejde o nic jiného, než o rejžování prachů. Metallica se aspoň snaží točit nové desky a nějak se vyvíjet. Koho by bavilo, kdyby jejich poslední deskou byla Master Of Puppets, na které by stavěli celých následujících 25 let...

20. 06. 2012 11:48

- Venca

Dohadovat se nebudu, ale zrovna Death Magnetic od Metallicy je podle mě pecka, která s klidem konkuruje And Jusice For All... A že jim to leckdo nevěří? Na to peču. Hlavní je muzika. A co se týká Coverdala. Ne každý má holt svůj den. Kamarádi byli na Whitesnake v té době na Slovensku a nechápali rozhořčené reakce z Čech. Tam to prý bylo výborné. Každopádně, jde o to, co od té kapely požaduješ. Já si třeba comeback představuji ve stylu Whitesnake nebo Iron Maiden. Prostě natočit výbornou desku a vyrazit na tour. Ne se neustále živit z jedné nebo dvou desek z osmdesátých let. A jestliže tihle kluci měli nejdrsnější podmínky z celých Masters za deset let, je to podle mě drzost největšího kalibru. V Čechách mi to také připomíná jednu kapelu, která už před lety ohlásila velký reunion, ale nová deska furt nikde :-))

20. 06. 2012 11:46

to Pepsi Stone - ov42

Koho konkrétně myslíš? Ne vše, co je v Emerice stár má stejný úspěch i v Evropě. A opravdové megastars typu GNR jsou přeci jenom na Viziovice poněkud drahej špás.

20. 06. 2012 11:31

- Pepsi Stone

V Americe by se našlo tolik headlinerů, kteří mají dneska říct mnohem více i než Whitesnake nebo Def Leppard, čímž nesnižuju význam těchto kapel. Ve Vizovicích je to bomba, ovšem stokrát provařený Nightwish, Helloween, Hammerfall nebo dokonce Máňowař, to jsou kapely, které by na jakémkoliv festivalu nejvyšší úrovně hráli vždycky ne druhý, ale až buhvíkolikátý housle.

20. 06. 2012 11:24

- Bubák

Navíc to co předvedl mistr Coverdale na koncertě s Judas Priest v Praze byl tragédia sama o sobě....

20. 06. 2012 10:51

- Bubák

No lepší nic nenatočit, než to co provozuje Metallica nebo Manowar...... navíc se spoustě lidí splnil sen tuhle kapelu vidět, zahráli parádně a neslyšel jsem nikoho, že by řekl, že se mu to nelíbilo. Naopak, spoustu lidí, kteří to buď neznali, nebo poslouchají zcela jiný druh hudby byli z jejich vystoupení nadšení.......Jestli natočili nebo nenatočili nějakou další desku bych řekl že je v tomhle případě zcela vedlejší....něco jinýho by bylo, kdyby tu hráli každý rok....

20. 06. 2012 10:49

<< 1 2 3 >>

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Předmět:
Komentář:
Ochrana proti spamu: Název dnešního dne (bez diakritiky, malým písmem)


 
Metalforever.info © 2006 - 2024     RSS - články

stránka byla načtena za 0.0833 sekund.